Будьмо відвертими, LinkedIn — це не чарівна кнопка для продажів. Тут теж є спам-розсилка та боти. Та попри це LinkedIn залишається найкращою платформою для ділових контактів і B2B-маркетингу. Якщо знати, як ним користуватися, можна отримати не просто лайки під постами, а реальних клієнтів і партнерів.
Яким може бути просування в лінкедін, як вести профіль, щоб мережа рекомендувала ваші публікації органічно, а коли для просування доречно використовувати рекламу — розповімо далі.
Що таке LinkedIn маркетинг і чому він важливий для бізнесу
LinkedIn — це професійна соцмережа, де люди встановлюють ділові контакти, шукають партнерів і клієнтів. До прикладу, якщо у Facebook сидять як ваші колеги, так і рандомні користувачі, які іноді потрапляють на ваш профілю самостійно або через рекламу (і не несуть жодної цінності для розвитку сторінки), то в LinkedIn переважають саме спеціалісти. Це працівники, засновники компаній та топменеджери, рекрутери та фахівці, які розвивають особистий бренд. І ця аудиторія справді важлива для бізнесу.
Ви можете використовувати LinkedIn для залучення нових клієнтів, підвищення впізнаваності, розвитку HR-бренду та розбудові комʼюніті однодумців.
Але поговоримо трохи про цифри. Станом на лютий 2025 року, в Україні фіксували 5,8 мільйона користувачів, яких потенційно можна охопити рекламою в Linkedin. Для порівняння, у Facebook та Instagram ця цифра наближена до 13 мільйонів. Як для мережі, в якій переважають спеціалісти різних рівнів та ніш — розрив невеликий.
Також цікаво глянути на вік аудиторії. Якщо у вас була думка, що в LinkedIn сидять люди старшого віку — час дивуватися, бо трохи більше 50% всіх користувачів мережі — це міленіали, а на другому місці Gen Z.

Тому якщо ваш бізнес орієнтований на прогресивну, платоспроможну аудиторію, яка інвестує у розвиток і шукає нові можливості — LinkedIn це важлива платформа для маркетингу.
Переваги використання LinkedIn:
- Розширення мережі контактів та нетворкінгу. LinkedIn залишається головною платформою для налагодження професійних зв'язків. Власники особистих профілів можуть розширювати базу, додаючи нових «друзів», а бізнес-сторінки — збільшувати кількість підписників.
- Підвищення видимості та довіри до бренду. Формат контенту в LinkedIn відрізняється від інших соцмереж, тут всі так чи інакше говорять про розвиток своїх проєктів, власну експертизу та діляться робочими кейсами. З іншої сторони — це важлива платформа для висвітлення корпоративної культури, яка впливає на рейтинг компанії на ринку та бажання в ній працювати.
- Точне таргетування. LinkedIn дозволяє налаштовувати рекламу за такими параметрами, як посада, галузь, компанія та освіта. Також ви можете збирати контактні дані потенційних клієнтів через рекламні оголошення і використовувати доволі широку та детальну аналітику для аналізу ефективності сторінки.
Як правильно заповнити та вести бізнес-профіль в Linkedin
Бізнес-профіль LinkedIn має менше можливостей для персоналізації, ніж особистий. При заповненні бізнес-профілю в LinkedIn найважливішими є елементи, які чітко та професійно представляють вашу компанію, залучають цільову аудиторію та сприяють досягненню ваших бізнес-цілей. Ось ключові аспекти:
1. Представлення компанії
Це перше, що бачитиме людина, яка перейшла на вашу сторінку. Коротка картка з назвою бізнесу, слоганом (до 120 символів), місцерозташуванням та кількістю працівників. Всю цю інформацію ви додаєте в налаштуваннях.
Потурбуйтеся, щоб на сторінці було актуальне лого компанії у високій якості, а також не забудьте підібрати обкладинку (банер). Це ще один спосіб розповісти про компанію — додайте короткий слоган, як ми в Promodo, створіть колаж з колегами, додайте фото з офісу або продублюйте на картинці послуги бізнесу. Головне — використовуйте фірмові кольори та не перевантажуйте зображення.
Розміри картинок для LinkedIn: логотип — 300 x 300 пікселів, банер — 1128 x 191 пікселів.

Також важливий елемент — це кнопка CTA. В налаштуваннях ви можете обрати тип кнопки, наприклад: «Звернутися до нас», «Дізнатися більше», «Відвідати вебсайт». Залежно від обраного CTA, ви додаєте відповідне посилання.
2. Загальна інформація
В цьому блоці ви маєте змогу більш широко розповісти про те, чим займається ваш бізнес — послуги, експертизу, досягення, нагороди тощо. Маєте 2000 символів.

В окремих розділах вам також потрібно потрібно додати:
- Посилання на сайт
- Галузь компанії (пишете самі)
- Розмір
- Тип компанії (приватна власність, державна установа, фізична особа-підприємець та інші)
- Номер телефону для звʼязку
- Рік заснування
- Спеціалізації, до 20 штук (пишете самі)
Спеціалізації — це ваші послуги, в яких ваша компанія має експертизу та може надавати іншим. Важливо використовувати загальні назви, адже цей розділ працює як ключові словами, за якими LinkedIn розуміє, чим займається ваш бізнес і може рекомендувати його в пошуку.

3. Сторінка іншою мовою
В LinkedIn є унікальна можливість налаштувати опис профілю для різних мов. Але спершу ми рекомендуємо перевірити, яка мова стоїть основною і змінити її на українську або англійську. Адже до 2022 року LinkedIn автоматично зараховувати українську профілі до російського регіону і деякі сторінки досі її мають.
Різними мовами ви можете налаштувати три блоки: назву сторінки, слоган та широкий опис.
4. Рекомендовані дописи та всі публікації на сторінці
Наступне, що бачить користувач на вашій сторінці — це дописи. В налаштуваннях ми можете обрати рекомендовані дописи — це, по-суті, закріплені публікації, які ви хочете додатково підсвітити. Але важливо час від час їх переглядати, щоб наверху вашої сторінки завжди була актуальна інформація та досягнення.

Після рекомендованих йде блок зі всіма дописами, через який користувач може перемкнутися на стрічку і гортати вниз.
Стратегія успішного просування бізнесу в Лінкедін
Якщо ваша особиста сторінка може зростати завдяки активному нетворкінгу (базі контактів, яку ви додаєте в друзі) , то бізнес-акаунт доведеться просувати насамперед через якісний контент і взаємодію з аудиторією. Тому:
1. Використовуйте різні формати публікацій
В LinkedIn можна створювати звичайні текстові публікації, додавати картинки, відео (за виключенням одного ролику в пості) та опитування. Але також є унікальні формати публікацій, як от можливість опублікувати статтю чи допис-карусель у pdf-файлі.
Ідея pdf-каруселі полягає в тому, що так легше ділитися корисною інформацією, і якщо ваші підписники знайшли для себе щось цікаве в інфографіці чи дослідженні — вони можуть зберегти файл собі. І це формат, який LinkedIn любить та просуває органічно.
Інший такий формат — це відео. У 2024 році зʼявилася підтримка вертикальних відео, LinkedIn оновив інтерфейс стрічки для більш зручного перегляду, а ще відео почали зʼявлятися в результатах пошуку. Це не дивно — всі соцмережі зараз активно просувають відеоформат, але на всі ці оновлення треба відстежувати та використовувати, щоб потрапити на хвилю органічного просування.

2. Акцент на контенті, що створює обговорення та взаємодію
Алгоритми LinkedIn все більше цінують контент, який викликає обговорення та взаємодію. Це означає, що коментарі, реакції та активна участь у дискусіях мають більшу вагу, ніж просто перегляди. І вам потрібно тримати цю думку в голові, створюючи нову публікацію.
Додавайте опитування, використовуйте сторітелінг, рекомендуйте сервіси, застосунки та надавайте приклади зі своєї сфери, які точно привернуть увагу вашої цільової аудиторії.
3. Взаємодійте з аудиторією
LinkedIn працює за принципом взаємності: що більше ви взаємодієте з іншими, то більше платформа рекомендує вас та взаємодіють із вами. Бізнес-сторінки не можуть підписуватися на інших користувачів, додаючи їх «в друзі», але ви можете взаємодіяти з цими людьми за допомогою коментарів під їх публікаціями, репостів та лайків.
Також не забувайте про своїх колег — підтримуйте їх та обовʼязково комунікуйте, якщо вони відмічають сторінку бізнесу або створюють публікацію про важливе досягнення.
4. Запрошення підписатися на сторінку
Ще одна стратегія, де в нагоді стане нетворкінг адміністратора (людини, що керує бізнес-сторінкою). Адже адміністратори можуть надсилати запрошення своїм особистим контактам у LinkedIn.
Щомісяця ви маєте 250 запрошень, але їх можна відновлювати: якщо людина приймає запрошення, воно повертається в ліміт. Не варто кидатися запрошення всім контактам поспіль — краще зосередитися на людях, які працюють у вашій сфері або можуть бути потенційними партнерами. Перевага цієї стратегії полягає в тому, що ви можете додаватися в друзі одразу тим людям, яких хочете запросити підписатися на сторінку вашого бізнесу.
Як використовувати рекламне просування в LinkedIn
Загалом реклама в LinkedIn схожа на знайомий всім Facebook, за різницею аудиторії, на яку ми таргетуємося та декількох унікальних форматів. LinkedIn дозволяє звузити аудиторію за професійними параметрами: посадою, галуззю, досвідом роботи, навичками та навіть компаніями, у яких працюють люди.
Але є нюанс: CPC тут значно вищий, ніж у Facebook чи Google Ads. Водночас і CR вищий, адже в LinkedIn ви отримуєте з реклами більш релевантну аудиторію.
Формати реклами варіюються від звичних спонсорованих постів у стрічці до персоналізованих InMail-повідомлень, які приходять користувачам безпосередньо в їхні inbox.
За принципом Meta, у вас є можливість просувати пост безпосередньо через LinkedIn та створювати повноцінну рекламну кампанії в LinkedIn Ads. Але функціональність та результат реклами суттєво відрізнятимуться.
Ось таблиця, в якій ми порівняли ключові відмінності:
Також ви можете шукати та переглядати рекламу конкурентів завдяки Бібліотеці креативів. В пошуку вбиваємо конкретно назву компанії, або ключові слова.

Як створити рекламну кампанію в LinkedIn Ads?
- Переходимо за посиланням та входимо у Сampaign Manager в LinkedIn.
- Натискаємо на «Створити кампанію» і переходимо до вибору налаштувань.
- Обираємо ціль рекламної кампанії.

- Поінформованість (Awareness) — підходить, якщо потрібно збільшити впізнаваність бренду.
- Розгляд (Consideration) — для залучення трафіку на сайт, взаємодії з контентом або переглядів відео.
- Конверсії (Conversions) — орієнтовано на генерацію лідів, заповнення форм або конкретні дії на сайті.
Аудиторія
Спершу обираємо мову та країну. В LinkedIn можна обрати мову, яка стоїть за замовчуванням в людей, на яких ми можемо запустити таргетинг. У 2025 році серед пропозицій зʼявилася українська мова, проте перед тим як її обирати, ми рекомендуємо спершу дослідити цільову аудиторію.
Цілком можливо, що мова їхнього профілю — англійська. Залежно від налаштувань аудиторії, LinkedIn показуватиме вам потенційне рекламне охоплення та ціну за клік. Наприклад, CPC для українськомовних профілів буде більшим, ніж для англомовних.

Для налаштування аудиторії ви можете обрати:
- Аудиторії (Audiences) — це списки аудиторій, які ви вже створили попередньо.
- Атрибути аудиторії (Audience Attributes ) — ручне налаштування, де ви обираєте критерії, за якими система буде знаходити користувачів.

В розділі «Аудиторії» є декілька варіантів, які підійдуть для ретаргетингу, створення Lookalike-аудиторії або завантаження списків списку email-адрес, імʼя та прізвища або типу пристрою, якщо у вас є ці дані. Завантажити список можна
Predictive — прогнозовані аудиторії — це новий інструмент LinkedIn, який підбирає аудиторію на основі аналізу вашої кампанії та показує її тим, хто найімовірніше виконає цільову дію (реєстрацію, запит, клік тощо).
Що робити, якщо ви запускаєте рекламу в LinkedIn вперше?
- Використовуйте Audience Attributes (ручне налаштування аудиторії за посадою, індустрією, рівнем досвіду, компаніями, навичками).
- Коли з’являться перші результати, підключіть ретаргетинг та Lookalike.
- Згодом протестуйте Predictive Audiences, якщо хочете розширити охоплення за допомогою алгоритмів.
Важливо не робити аудиторію надто вузькою. LinkedIn рекомендує, щоб потенційний охоплений сегмент був не менше 50 000 людей для Sponsored Content та не менше 15 000 для InMail-реклами.
Щоб розширити аудиторію, можна увімкнути функцію Audience Expansion, яка покаже рекламу людям зі схожими характеристиками.
Формати реклами
- Оголошення з одним зображенням (Single Image Ads). Відображаються у стрічці новин користувачів і містять одне зображення разом із текстом. Рекомендований розмір зображення — 1200 x 628 пікселів.
- Відеооголошення (Video Ads). У 2024 році відеоконтент став один з найефективніших форматів залучення аудиторії в LinkedIn — на 40% більше взаємодій, ніж в інших типів контенту. Якщо плануєте запускати рекламні оголошення з відео, ми рекомендуємо використовувати ролики тривалістю 15-30 секунд.
- Каруселі (Carousel Ads). Те ж саме, що і перший формат — обʼєднують текст та зображення, але з можливістю додавати до 10 зображень. Рекомендований розмір зображень — 1080 x 1080 пікселів.
- Message Ads. Реклама, яка приходить у приватні повідомлення LinkedIn. Порівняно з іншими форматами, ефективність цієї реклами менша — вона коштує дорожче, але сприймається як навʼязлива реклама в особистих повідомленнях.
Формати Text, Spotlight, Document більше підходять для залучення уваги, але не дають великого охоплення. Якщо ваша мета конверсії, то краще обирати класичні формати текст + зображення або відео.

Плейсменти (місця розміщень)
Розміщення в LinkedIn включають стрічку новин, особисті повідомлення та бічні банери, залежно від обраного формату реклами. Але також ви можете обрати LinkedIn Audience Network — цей формат додатково охоплює зовнішні ресурси, які входять до рекламної мережі LinkedIn. Схоже на Google Display Network або Facebook Audience Network.
Бюджет і графік показу реклами
LinkedIn пропонує три варіанти:
- Денний бюджет (Daily Budget) — система рівномірно розподіляє витрати щодня.
- Загальний бюджет (Lifetime Budget) — вся сума витрачається в межах вибраного періоду.
Мінімальний бюджет для запуску реклами — 10$ на день. Для початку радимо працювати з щоденними бюджетами, оскільки це дасть змогу контролювати витрати та швидко їх коригувати. У розділу Bidding (стратегії ставок) оберіть Maximum Delivery, щоб зрозуміти, як працює система.
Для тесту оптимальна тривалість показу реклами — 3 тижні, щоб система встигла навчитися.
Як не злити бюджет?
- Не запускайте кампанію одразу на велику аудиторію.
- Спершу тестуйте один формат реклами, наприклад, найпопулярніший варіант — Sponsored Content.
- Стежте за CTR. Якщо менше 0,4% — спробуйте змінити креатив або текст.
Також радимо використовувати для трекінгу в LinkedIn Ads — LinkedIn Insight Tag. Це код, який додається на сайт і дозволяє відстежувати конверсії, аналізувати дії користувачів і створювати аудиторії для ремаркетингу. Події можна налаштовувати через код сайту, Google Tag Manager або безпосередньо в кабінеті LinkedIn Ads
Висновки: як досягти успіху у LinkedIn
Головне не просто «бути присутнім» в LinkedIn, а використовувати його як ще один маркетинговий канал для взаємодії та збільшення репутації бізнесу. Для цього починайте з контенту і поступово долучайте рекламу, тестуючи різні формати.
Також на цю тему:
на розсилку