Зазвичай динамічна продуктова реклама на Facebook — це одноманітні та нехитрі структури: стандартні шаблони та мінімум інформації на зображеннях, які ще й не завжди відображаються на всіх плейсментах. Ми в Promodo розробили інструмент, який змінює правила гри: відрізняє вас від конкурентів та робить рекламу більш впізнаваною завдяки автоматичному брендуванню кожної картки товарів.
Promodo Feed Optimizer — механізм, що виводить динамічну рекламу в Meta на новий рівень завдяки максимальній кастомізації. Що це за інструмент та як він робить вашу рекламу в Meta ефективнішою — дізналися в Інни Ковальової, Senior спеціалістки з контекстної реклами в Promodo.
Що таке Promodo Feed Optimizer?
Feed Optimizer — внутрішня розробка Promodo, інструмент для обробки зображень товарів у фідах для каталогів Meta.
Розповідаємо простими словами, як працює інструмент на прикладі склянки! Перед вами два шаблони: перший — від стандартного інструмента оформлення у рекламному кабінеті Meta Ads, а другий — розроблений Promodo Feed Optimizer.
Уявімо, що у вас є інтернет-магазин і ви продаєте різноманітні склянки, від винних до коктейльних. З Promodo Feed Optimizer є можливість створювати:
Загальні шаблони карток товарів. Це може бути один єдиний шаблон для всіх склянок у вашому асортименті. Єдиний, естетично привабливий та інформативний.
Шаблони за категоріями. Вони дозволяють змінювати дизайн і додавати на зображення різну інформацію для різних груп товарів. Наприклад, шаблон для коктейльних склянок у відтінках рожевого, а для води — блакитного. Конкретне оголошення під конкретну потребу споживача.
Кастомні шаблони з урахуванням фірмового стилю. Створіть унікальні оголошення, враховуючи дизайн вашого бренду. Додайте зображення склянки та підкресліть її особливості завдяки кольору чи шрифту.
Оновлення інформації про товар. На зображеннях завжди буде лише актуальна, оновлена інформація. Наприклад, якщо вартість вашої склянки змінилась, це автоматично та оперативно оновиться на зображенні, що зменшує ризик непорозумінь з клієнтами.
Видимість оверлеїв на всіх плейсментах. Feed Optimizer забезпечує видимість додаткової інформації на зображеннях ваших склянок на всіх місцях розміщення, в тому числі й в Instagram.
Оверлеї (або overlay) — це графічні або текстові елементи, які накладаються на основне зображення або відео, зазвичай для того, щоб надати додаткову інформацію.
Це означає, що ваша реклама завжди відповідає концепту бренду на різних платформах, надаючи єдність та підтримуючи впізнаваність серед вашої аудиторії. Користувачі будуть бачити на всіх плейсментах однаково привабливі та інформативні оголошення.
Так виглядають кастомні шаблони, які розробила наша команда для бренду MAU DAU:
Переваги інструмента для бізнесу
Стандартні динамічні рекламні оголошення на Facebook виглядають однаково для всіх товарів. На платформі Meta Ads, своєю чергою, зображення товару може показувати лише обмежену кількість інформації, таку як ціна, відсоток знижки та можливість безплатної доставки. Feed Optimizer може більше!
Зміна розташування товару на зображенні
Feed Optimizer дозволяє змінювати розташування товару на зображенні, щоб найкращим чином підкреслити його особливості та виділити основну інформацію, яку має побачити потенційний покупець.
Гнучкість у налаштуваннях
Feed Optimizer надає вам можливість адаптувати оверлеї на всіх продуктах або лише на обраних, а також вносити зміни в загальний шаблон. Завдяки цьому можна контролювати вигляд зображень або груп товарів. Це підвищує ефективність рекламної кампанії та допомагає відповідати на потреби аудиторії точніше.
Процес створення та оптимізації рекламних оголошень у Feed Optimizer
Спершу розробляються макети. Спеціалісти підбирають та аналізують необхідну інформацію для оверлеїв (включаючи ціну, знижку, розмір, сезон і інші важливі характеристики товарів). Після цього дизайнер створює макет. На основі макету розробляється оверлей.
Далі йде сегментація фіда. Визначаються категорії товарів і налаштовуються фільтри, щоб точно визначити та привернути конкретну аудиторію.
Потім генерується фід із обробленими зображеннями.
Завершальним етапом є оновлення інформації про товари у фідах, щоб забезпечити актуальність даних.
Promodo Feed Optimizer у дії: практичний досвід
Віримо, що у вас є багато запитань. Тому спробуймо пояснити, як це працює, на прикладі реклами для Comfy.
Перед нами стояла задача: розробити механіку просування групи товарів, об’єднаних єдиною ідеєю, за допомогою платних каналів залучення трафіку.
Щоб виділити найкращі товари серед інших та полегшити їхнє впізнавання користувачами на Facebook, ми використали Promodo Feed Optimizer. У цьому інструменті ми налаштували картки товарів з певними характеристиками, додавши кастомізований цінник, лейб «товар уцінено» та фірмовий знак «КРАЩ» на зображення для кожного товару з відповідною ознакою у полі custom label.
Як результат: ROAS збільшилось на 19%, а конверсія на 34%
на розсилку