Написати нам
06
.
02
.
2025

EGC: чому брендам варто залучати співробітників до створення контенту

ЗМІСТ

У передбаченнях SMM трендів на 2025 рік від Promodo ми згадали про EGC. Формат контенту від співробітників, що набирає популярності серед українських бізнесів і який ми все частіше будемо бачити в соцмережах.

Сьогодні розбираємо, що таке EGC контент та чим він відрізняється від UGC, а також даємо поради і приклади, як бізнесу впровадити цей тренд у свою комунікацію.

Що таке EGC?

EGC (Employee Generated Content) — це контент, що створюється працівниками самого бізнесу. Для EGC можна залучати працівників різних відділів, менеджерів, керівників і навіть директорів. Це можуть бути відео чи фото за їх участі або ж самостійно згенерований контент, який вони публікують на особистих сторінках у соцмережах чи зовнішніх ресурсах.

Ціль EGC — показати справжню, реалістичну картинку, передати емоцію від роботи компанії та власні інсайти.

Відмінності між UGC та EGC

UGC (User Generated Content) та EGC (Employee Generated Content) мають спільну рису — це автентичний контент, створений не самим бізнесом. Відмінність же полягає саме в тому, хто є творцем контенту. В UGC (User Generated Content) це клієнти, тоді як в EGC — це самі співробітники.

Також часто в UGC головну роль відіграє візуально-приваблива картинка та сторітелінг, якщо ми говоримо про відгук на придбаний товар. Саме це створює ефект «рекомендаційного маркетингу», тому UGC допомагає бренду будувати довіру до продукту чи послуги через соціальне підтвердження.

Що стосується EGC, то форматів створення контенту тут набагато більше й часто «продається» не картинка, а історія. EGC формує репутацію компанії як роботодавця, залучає нових кандидатів і показує корпоративну культуру зсередини.

USER-GENERATED CONTENT (UGC)
Що це таке та чому це важливо
Читати статтю

Чому компанії використовують EGC-контент?

Найвідоміша та найстаріша форма EGC — це відгуки працівників про досвід співпраці та загальні враження від компанії. Саме завдяки цим відгукам інші потенційні кандидати можуть дізнатися більше деталей про бізнес «від першої особи», а перечитавши відгуки на різних ресурсах чи особистих сторінках колишніх працівників (Facebook, LinkedIn) — сформувати першу думку про компанію. Тому EGC часто використовують, як інструмент рекрутингу та побудови HR-бренду компанії.

Залучаючи поточних співробітників, бізнес може закривати й інші цілі, такі як формування загального образу компанії на ринку, посилення позиціювання або навіть пошук нових партнерств. Залежно від обраної стратегії, EGC можна використовувати на різних платформах та для різних цільових аудиторій.

Основні формати EGC-контенту

1. Текстовий контент

  • Пости в соцмережах — короткі історії або розповіді співробітників про роботу, досягнення чи позаробочі активності. Можуть бути частиною SMM-стратегії з публікаціями на сторінках компанії або на особистих сторінках колег.


  • Колонки, коментарі до статтей, текст у блог — довші тексти, зазвичай, на професійну тематику.

[[ROW-START]]

[[ROW-END]]

  • Відгуки про компанію — чесні думки про корпоративну культуру, проєкти, можливості для зростання. Можуть бути на зовнішніх ресурсах, таких як DOU або на особистих сторінках працівників.

2. Візуальний контент

  • Фото робочого процесу, зустрічей в офісі та буденних моментів, повʼязаних з компанією.

[[ROW-START]]

[[ROW-END]]

  • Короткі відео (TikTok, Reels, Shorts).
  • Інтерв’ю зі співробітниками або професійний інформаційний контент із залученням колег.

4. Інтерактивний та ситуативний контент

  • Опитування та тести
  • Челенджі та ігри
  • Q&A.
Джерело багатьох ідей для інтерактивного контенту — це TikTok. Особливо в останні роки став популярним тренд на відео в стилі Gen Z, які забирають на себе соцмережі великих корпоративних компаній, і роблять контент, побудований на гуморі, інсайтах та реалістичних ситуаціях.

Наприклад, відео в стилі «сценарій, написаний Gen Z». Замість того, щоб зніматиме нудну відеовізитівку про свою компанію, у ролику використали трендові фрази, які молодь використовує в повсякденному спілкуванні та інтернеті. На контрасті з дорослими працівниками компаній, це відео більше уваги і змушує дивитися далі.

[[ROW-START]]

[[ROW-END]]

В Україні на мікротренди частіше реагує малий бізнес, але якщо тренд вписується в культуру вашої компанії та відповідає інтересам цільової аудиторії — такий ситуативний контент може стати класним доповненням до вже наявної стратегії.

Шукаєте креативних партнерів

для реалізації SMM-стратегії?

5. Аудіоконтент

  • Подкасти про корпоративну культуру — розмови співробітників про тренди у сфері, внутрішню кухню компанії.
  • Вебінари та онлайн-конференції — на професійну тематику.

Чому EGC — це SMM тренд 2025 року?

Сьогодні в тренді справжність та автентичність. Замовляючи в бренда продукцію, клієнт очікує отримати товар, який виглядатиме так само, як на відео в Instagram. Читаючи пост компанії про пошук нових фахівців, потенційний кандидат хоче вірити в опис про дружній колектив та професійне зростання. І якщо цього не стається, бізнес втрачає найголовніше — довіру.

Робота з EGC здатна працювати над побудовою та підтримкою іміджу компанії. Класний EGC content — простий і сміливий. Коли ви можете показати свій бізнес зі сторони, яку щодня бачать працівники, і транслювати цей меседж підписниками та потенційним талантам.

Також популярності серед українських бізнесів набирає мікротренд на EGC із залученням агенції. Найяскравіший приклад — JYSK в TikTok. Вони почали співпрацювати з креаторами, які зʼявляються в образі справжніх працівників магазину й обігрують буденні ситуації, які щодня відбуваються між реальними працівниками та клієнтами. При цьому, не бояться заходити на територію гумору й цим — щиро подобаються аудиторії та збільшують її прихильність до бренду.

@kreat.jysk А ви вже встигли купити гнома в цьому році?)🧝З кожного купленого гнома JYSK передає 10 грн на реанімобіль для дітячої лікарні на Сумщині🚑🧒#ukraine #JYSK ♬ оригінальний звук - Kreat for JYSK

Цей тренд на мімікрування EGC також можна побачити й на сторінках соцмереж великих українських бізнесів, таких як ROZETKA, Нова Пошта, COMFY. Залучення агенції допомагає охопити аудиторію підписників, яка вже стежить за компанією на офіційних сторінках.

[[ROW-START]]

[[ROW-END]]

Переваги використання EGC для бізнесу

У випадку класичного EGC, коли контент створюють виключно співробітники, бізнес отримує:

  1. Зміцнення довіри. У всіх нас є власні соцмережі й нетворкінг людей, з якими ми взаємодіємо онлайн. Для компанії цей ресурс особливо корисний, адже співробітник, який створює EGC-контент, створює додатковий місток між фахівцями, з якими він можливо ніколи не мав би прямого контакту.

  2. Залучення нових талантів. EGC від співробітників компанії може не лише покращити враження про бізнес, але і привести нових спеціалістів. Тому вакансії варто поширювати не лише на професійних платформах, але й в особистих соцмережах.
  1. Бонусний контент. Пост-відгук про досвід роботи, який співробітник написав на своїй особистій сторінці, можна попросити опублікувати на сайті відгуків, а фото чи відео з конференції — забрати на офіційну сторінку компанії в Instagram. Такий підхід дає більше можливостей для охоплення аудиторії та урізноманітнює контент.
  2. Економія бюджету на створенні контенту. Якщо в команді є мотивовані працівники, які хочуть долучатися до створення контенту, — їм можна запропонувати винагороду або створити внутрішню систему бонусів за створення EGC (наприклад, участь у подкастах, написання колонок чи коментарів у професійні видання).
Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки
Читайте також

Потрібна допомога у розробці та реалізації SMM-стратегії? Це до Promodo! Пишіть нам, щоб розпочати співпрацю.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз