SEO — один з інструментів, що допомагає просуванню бізнесу в інтернеті та дає змогу зростати в онлайні. Його виклик — довгі інвестиції на старті, переваги — пожинати плоди можна ще довше, завдяки притоку органічного трафіку. Помилка багатьох — вважати, що SEO лише про блог. Насправді ж, це комплексний підхід, як з контентної сторони, так і технічної.
У цьому матеріалі ми зібрали 4 кейси від клієнтів Promodo з різними викликами та задачами, що діяли на ринку України, і де завдяки SEO їм вдалось досягти покращення бізнес-показників. Подекуди — в рази, і на дуже конкурентному ринку.
Як бренду взуття виділятись у фантастично конкурентній ніші
Кейс Vitto Rossi
Promodo працює з Vitto Rossi з 2020 року. Протягом часу співпраці сайт бренду стабільно підвищував свої позиції у пошуковій видачі, в тому числі завдяки добре пропрацьованому контенту та якісному посилальному профілю. Однак монобрендовий формат сайту створює додаткові виклики в умовах високої конкуренції в ніші, що в свою чергу впливає на динаміку зростання показників ефективності. Більше того, значна кількість польських гравців розмиває середній чек у бік зниження.
Ми поставили собі за мету знайти нові точки зростання для просування бізнесу. Цього вдалось досягнути за рахунок нового підходу до пошукової оптимізації.
SEO-команда Promodo провела аудит сайту і виявила: контент і посилальний профіль — відмінні, а от технічна оптимізація — можливість для зростання. Що ми зробили:
- Скоротили кількість регіональних сторінок.
- Налаштували редиректи для сторінок 404.
- Додали мікророзмітку на деякі сторінки фільтрів.
- Додали таблиці з цінами.
- Додали блок FAQ.
- Інші виправлення.
Це дало результат: протягом року — кількість позицій у ТОП-3 зросла вчетверо, зростання показників органічного трафіку — +44%.
Як переїхати на новий сайт і не втратити позиції
Кейс Агромат
За місяць до початку нашої співпраці Агромат обʼєднав свій корпоративний ресурс з інтернет-магазином та зробив редизайн нового сайту. Як наслідок, серед інших задач клієнт поставив наступну ціль — мінімізувати зниження позицій після переїзду на новий сайт. Додатково — покращити позиції сайту в пошуку та збільшити цільовий трафік. До роботи ми залучили SEO-команду.
Роботу поділили на декілька етапів:
- Провели аудит сайту, надали рекомендації розробникам стосовно помилок. Це допомогло уникнути серйозних просідань сайту у видачі та просувати бізнес.
- Далі — робота зі сторінками каталогу сайту.
- Опрацювали функціональність сайту, оскільки сайт — великий, там величезна кількість сторінок і зручна навігація — запорука продажів.
- Працювали над нарощуванням посилального профілю.
Після впровадження рекомендацій вдалось зберегти позиції сайту попри переїзд. Також досягнули стабільного збільшення органічного трафіку — отримали +42% запитів у ТОП-3 за пріорітетним для клієнта категоріями.
Конкуренція за органічний трафік з лідерами ніші
Кейс Ескулаб
Мережа лабораторій Ескулаб має обмеження — регіональне: присутність у 9 областях. Та незважаючи на це, все одно мережа мусить конкурувати за трафік, присутні її лабораторії у певному місті, чи ні. Команда Promodo запропонувала комплексний підхід, щоб зекономити час:
- Технічний аудит
- Робота з блогом
- Нарощення посилального профілю
- Робота з контентом на сторінках сайту
Важливий момент цього кейсу — робота з медичним контентом. Сьогодні Google вимагає спеціальних підходів, як, наприклад, щоб такі матеріали писали люди з відповідною експертизою. У команді Promodo такі є, тому ми створили спеціальну контент стратегію для блогу та допомогли її впровадити.
Також ми допомогли переробити сторінки аналізів, щоб вони краще відповідали запиту потенційного клієнта Ескулаб, коли той шукає інформацію.
Це дало свій результат: +204% небрендованого трафіку, +77% брендового трафіку та +173% органічного трафіку.
Як конкурувати з маркетплейсами
Кейс Telemart
Telemart — один з лідерів у ніші компʼютерних комплектуючих, але більшість головних конкурентів — потужні українські маркетплейси. Складнощів додало те, що на момент початку роботу команда розробників Telemart почала переїзд сайту і була задіяна там, тому не могла швидко впроваджувати технічні зміни, розроблені командою SEO-спеціалістів Promodo.
Тому ми розділили роботу на два напрямки:
- ті задачі, які SEO-команда могла втілити самостійно;
- ті, які потребували долучення розробників.
Таке рішення допомогло не втратити час і працювати над SEO, незважаючи на зайнятість однієї з команд.
Серед інших викликів: великі маркетплейси мають ширший асортимент, бо це великі мулькатегорійні бізнеси. Тому ми взялись діяти інакше: конкурували за органічний трафік у нішах, що були пріоритетними для Telemart: процесори, відеокарти, материнські плати тощо.
А ще — активно включились у роботу над блогом. Цікавий спосіб пошуку тем — команда Promodo провела інтервʼю з контакт-центром клієнта та дізнались про популярні запитання від клієнтів. Звісно ж, використали Ahrefs та Serpstat. Почали писати по 5 матеріалів на місяць, згодом — вже 10.
Стратегія спрацювала: трафік на блог та цільові сторінки стабільно (це важливо) — зростає.
Після переїзду ми почали роботу з розробниками, аби виправити технічні помилки.
Робота дала результат: +64% органічного трафіку та +44% доходу.
Висновок
Кожний з кейсів — різний, і має різні задачі. Як і всі бізнеси. Робота SEO-команд дозволила отримати додатковий трафік для просування бізнесу в інтернеті, а також — збільшити доходи, чи закрити інші задачі клієнтів. Зазвичай це довгострокова співпраця, що дає результати у перспективі. Але як показують кейси вище — перспектива позитивна. Головне — почати.
Також на цю тему:
на розсилку