Компанії часто ставлять під сумнів ефективність медійних рекламних кампаній, гадаючи, чи охоплюють вони потрібну аудиторію і, чи резонують їхні меседжі.
Наприклад, якщо в межах кампанії було використано медійний флайт під категорію «навушники», чи дійсно люди їх придбали? Або товари з яких саме категорій приносять найбільше продажів під час медіакампанії «Знижки до 8 березня»?
Як грамотно й ефективно відстежувати медійну рекламу, як вона впливає на продажі та в яких категоріях — у цій статті даємо невеликий, але корисний гайд.
Коли потрібна медійна реклама
Мета, з якою бізнес, як правило, звертається до медійної реклами, — підвищення своєї ефективності.
У чому полягає ефективність медійної реклами? Медійна реклама — це дієвий засіб роботи з верхніми етапами воронки. Її основна роль полягає в поширенні інформації про бренд та його продукцію, одночасно підвищуючи впізнаваність бренду, розширюючи охоплення та зміцнюючи лояльність споживачів.
Всі інші інструменти впливають на нижню частину воронки.
Про те, як це треба робити, ми розповіли в цій статті.
Для того, щоб зрозуміти, як саме вплинула медійна реклама на продажі, потрібне грамотне технічне налаштування медійної реклами. Що це дасть? Завдяки цьому, наприклад, можна буде дізнатися, що люди, які побачили конкретну медійну рекламу, купили, скажімо, рюкзак, а не сумку.
Налаштування, необхідні для відстеження впливу медійної реклами
У попередній статті ми детально розглядали один з інструментів аналітики медійної реклами — Floodlight і те, як за допомогою його грамотно налаштовувати аналітику відстеження медійних кампаній.
Отже, тепер розберемо як саме завдяки флудлайту відстежити потрібні нам дані.
Після налаштування базових параметрів реалізується додатковий рівень кастомізації для моніторингу конкретних сфер, що становлять інтерес для бізнесу.
Для цього в налаштовані флудлайти додають передачу кастомних змінних. Ця конфігурація виконується на рівні рекламодавця.
Надалі, пам'ятаємо, що треба додати флудлайти на рівні конверсії купівлі.
Під час налаштування бажано зібрати якомога більше даних. Наприклад, якщо клієнт здійснив транзакцію на сайті, які конкретні дані можна отримати з цієї покупки? Щонайменше це мають бути:
- Ідентифікатор транзакцій.
- Категорія.
- Назва товару.
- Прибуток.
- Час здійснення покупки.
- Кількість товарів.
І інші ярлики та дані.
Як це зробити?
- Перейти до Google Tag Manager.
- Відкрити свій флудлайт.
- Додати потрібний параметр.
Після налаштування отримуємо величезну базу даних для аналізу.
Один із прикладів такої реалізації — звіт для одного з наших клієнтів, а саме, магазину техніки.
Він показує куплені товари в розрізі категорій:
Що було зроблено: Для клієнта Х була проведена аналітика щодо того, який сегмент аудиторії купує потрібні нам категорії товарів в розрізі флайту.
Висновок: перерозподіл бюджету в сегменти, які купують потрібний нам товар.
Загальні рекомендації щодо налаштування медійної реклами
Визначте свої цілі
Визначте, чого ви плануєте досягти за допомогою медійної рекламної кампанії: збільшення відвідуваності вебсайту, зростання продажів чи підвищення впізнаваності бренду.
Відстежуйте правильні показники
Використовуйте такі інструменти, як Floodlight, щоб відстежувати відповідні метрики: відвідуваність сайту, кількість відмов і коефіцієнт конверсії.
Визначте відповідні категорії товарів
Проаналізуйте дані про продажі, щоб визначити, які категорії товарів приносять найбільший дохід, і відповідно скоригуйте свою медійну рекламу.
Тестуйте та вдосконалюйте
Постійно тестуйте та вдосконалюйте свої медійні рекламні кампанії, щоб оптимізувати ефективність та досягти бажаних результатів.
Висновки
З розвитком технологій змінюються і наші підходи до медійної реклами. Часи, коли ми просто купували Х показів за Х грошей, давно минули. Сьогодні використання аналітики дає змогу нам вимірювати вплив медійної реклами більш тонко та інформативно, класифікуючи її вплив на бізнес-результати та продажі.
на розсилку