За 20 років компанія Promodo побудувала велику партнерську мережу. На сьогодні це більше 50-ти компаній з 12-ти країн світу.
Ми розробили дві основні партнерські програми: Технологічне партнерство та Реферальне партнерство.
Основна мета партнерства для Promodo — співпрацювати з компаніями, які можуть гарантувати клієнтам якісний сервіс та забезпечити доступ до ексклюзивної бази знань, інструментів чи персоналізованих консультацій. А для наших партнерів — мати надійного партнера, який закриває для клієнтів повний спектр маркетингових послуг: Performance Marketing, Strategy & Research, Media, Brand & Creative.
У цьому матеріалі розбираємо, як працюють партнерські програми та як стати партнером Promodo.
Технологічне партнерство з Promodo
Promodo Tech Partnership Program
В рамках технологічного партнерства ми співпрацюємо з компаніями, які мають власні розробки та технологічні рішення, що полегшують маркетингові процеси та покращують ефективність кампаній.
Як лідеру ринку нам вкрай важливо мати партнерські відносини з провідними маркетинговими сервісами такими як HubSpot, eSputnik, Sendpulse, Klavio, AppsFlyer, Bloomreach та іншими. Це дозволяє нам першими отримувати нові рішення та оперативно звертатися до команд партнерів напряму в разі виникнення нестандартних запитань.
З 2014 року Promodo має статус Google Premier Partner, який отримують лише 3% найуспішніших учасників програми Google Partners. Преміумпартнери мають персональних менеджерів, консультантів, запрошення на конференції та доступ до бета-версій продуктів.
Але окрім відомих компаній, Promodo завжди зацікавлена у нових партнерах, які розробляють інноваційні технологічні продукти:
- AI-рішення для маркетингу;
- Програми для оптимізації та контролю процесів;
- Сервіси аналітики;
- CRM-системи;
- Програми для автоматизації маркетингу;
- Інструменти SEO та SEM;
- CMS-системи;
- AdTech рішення;
- Програми для тестування та оптимізації UX на сайті тощо.
Ми рекомендуватимемо класні партнерські рішення клієнтам Promodo та передаватимемо вашій компанії якісні ліди.
Якщо ваша компанія розробила схожий продукт — надсилайте вашу презентацію на пошту [email protected]m. Наша команда Partnership перегляне її та звʼяжеться з вами!
Партнери-розробники Promodo
Promodo Development Partnership Program
Партнери-розробники — це IT-компанії, які спеціалізуються у сферах, що виходять за межі нашої основної компетенції. Такий підхід дозволяє пропонувати нашим клієнтам ширший спектр послуг і рішень.
Як працює технологічне партнерство
Партнерські умови завжди індивідуальні та націлені на те, що залишатися з партнером у позиції Win-Win.
Зазвичай ми платимо або отримуємо комісію у відсотках від загального доходу, отриманого від проєкту клієнта. Конкретна комісія узгоджується взаємно у письмовій формі для кожного клієнта та викладається в окремому договорі комісії.
Реферальне партнерство з Promodo
Promodo Referral Partnership Program
Ми розуміємо, що у B2B-бізнесі особисті рекомендації сильно впливають на фінальне рішення про співпрацю. Тому ми будуємо партнерство з надійними компаніями, яких готові рекомендувати своїм клієнтам, а вони, своєю чергою, рекомендуватимуть клієнтам послуги Promodo.
В межах реферальної програми Promodo пропонуємо два варіанти співпраці:
- Реферальне (двостороннє) партнерство. Взаємовигідна домовленість, за якою Promodo та її партнери зобов’язуються рекомендувати клієнтів один одному.
- Партнерське (одностороннє) партнерство. Ми пропонуємо компаніям стати нашими партнерами та отримувати комісійні за кожного клієнта, направленого до маркетингової агенції Promodo.
Важливо: щоб забезпечити чесне та прозоре партнерство, ми встановлюємо індивідуальну комісійну ставку для кожного реферального партнера. Ці ставки визначаються взаємною згодою та викладаються в детальній угоді про партнерство. Щоб отримати максимальну вигоду для обох сторін, ми надаємо пріоритет відкритому спілкуванню та співпраці протягом усього партнерства.
Вимоги для партнерства з Promodo
Ми уважно підходимо до вибору партнерів та ретельно перевіряємо їхню репутацію та експертизу.
Ви зможете стати партнером Promodo, якщо ваша компанія:
- Надає послуги, які можуть доповнити комплексні пропозиції Promodo. ʼ
- Поділяє наше прагнення створювати клієнтоорієнтовані інноваційні рішення і завжди надає послуги на високому рівні. Ми — за синергію, тому шукаємо партнерів, які допоможуть втілювати ці цінності в кейсах клієнтів.
- Має бездоганну репутацію, кейси та гарні відгуки. Дії говорять більше за слова, тому, обираючи партнерів, ми дивимося на історію бізнесу — результати, тематичні дослідження або відгуки клієнтів, які доводять ефективність у вашій галузі.
- Активно працює з клієнтами із США, Канади та Європи. Ці регіони відповідають нашій глобальній стратегії зростання та гарантують, що ми можемо ефективно співпрацювати для обслуговування клієнтів на ключових ринках.
- Дотримується правових та етичних стандартів. Ми поділяємо думку, що люди — основна цінність бізнесу і будуємо нашу роботу за цим принципом. Тому прагнемо співпрацювати з компаніями, які ведуть етичну бізнес-практику, дотримуються всіх правових стандартів та законів про захист даних.
Назарі Promodo співпрацює з різними компаніями в різних галузях. Наша співпраця охоплює середні та великі ІТ-компанії, дизайнерські та креативні агентства, консалтингові компанії, а також постачальників рішень CRM, автоматизації продажів і маркетингу. Крім того, ми працюємо з некорпоративними організаціями, бізнес-мережами та галузевими центрами.
Як долучитися до партнерських програм Promodo
Якщо ви хочете стати партнером Promodo, надішліть презентацію вашої компанії на пошту [email protected]. Після ознайомлення, з вами звʼяжуться наші менеджери з партнерств та обговорять наступні кроки, серед яких:
- Анкетування. Воно допоможе нам зібрати важливу інформацію про вашу компанію та продукти чи послуги, які ви пропонуєте, та оцінити потенціал партнерства наших компаній.
- Оцінка та комунікація. Переглянувши ваші відповіді, ми оцінюємо, чи маємо достатньо партнерів у вашій ніші. Якщо так — ми можемо тимчасово призупинити подальше спілкування стосовно партнерства, але запевняємо, що зберігаємо вашу інформацію та контакти, щоб продовжити комунікацію за потреби в майбутньому.
- Онлайн-зустріч. Якщо результат опитування показує нам високу відповідність, ми заплануємо онлайн-зустріч в Google Meet, щоб відповісти на всі запитання, узгодити цілі та обговорити, як ми можемо використовувати сильні сторони один одного для досягнення успіху.
- Пропозиція та Угода. Якщо після нашого дзвінка обидві сторони зацікавлені в подальшій співпраці, ми складемо пропозицію про партнерство з умовами, очікуваннями й можливостями співпраці.
- Онбординг та інтеграція. Коли угода вже на фінальній стадії, ми переходимо до процесу онбордингу. Він передбачає інтеграцію ваших послуг або продуктів у наш портфель продуктів.
Переваги партнерської програми
Ми в Promodo розглядаємо партнерську програму як основу для стабільного довгострокового зростання та успіху.
- Зростання доходу. За даними Hubspot, 49% організацій віддають 26% або більше свого доходу партнерам. Ми також пропонуємо доєднатися до наших партнерських програм, щоб отримати нові ринкові можливості та розробити стратегію, яка сприятиме збільшенню продажів.
- Креативні рішення. Команда Brand&Сontent Promodo допоможе використовувати соціальні мережі як потужний інструмент маркетинг-міксу. Наші спеціалісти закривають задачі різного рівня: від розробки стратегії до ведення соцмереж під ключ з виробництвом фото- та відеоконтенту.
Маємо успішний кейс співпраці з ROZETKA — ситуатив, який ми розробили для соціальних мереж бренду виграв золото на Mixx Digital Awards. - Нові навички. Ми долучаємо наших партнерів до семінарів та вебінарів, щоб збільшувати знання внутрішньої команди бізнесу про диджитал-маркетингу.
- Внутрішня експертиза ринку. Наш досвід та внутрішні дослідження ринку допомагають приймати рішення на основі даних. Партнери Promodo отримують доступ до унікальних аналітичних та дослідницьких матеріалів.
У Promodo ми віримо в силу стратегічної співпраці та прагнемо допомогти вашому бізнесу зростати в конкурентному середовищі.
До партнерства ми підходимо уважно, адже хочемо, щоб співпраця була довгостроковою та результативною для обох сторін. І цей підхід показує свої результати — сотні компаній вже обрали Promodo своїм надійним партнером.
Також на цю тему:
- Стратегічна сесія: тренд чи дієвий інструмент
- Відгуки клієнтів: як отримувати та опрацьовувати
- Ризики креативного маркетингу без чіткої стратегії для бізнесу
- Сегментація ринку: що це таке, основні ознаки, типи, поради застосування
- «Ми рахуємо майже все», — інтервʼю з CMO Територія Мінімальних Цін Наталією Хомік
на розсилку