НАПИСАТИ НАМ
29
.
10
.
2024

Як стати партнером Promodo

ЗМІСТ

За 20 років компанія Promodo побудувала велику партнерську мережу. На сьогодні це більше 50-ти компаній з 12-ти країн світу.

Ми розробили дві основні партнерські програми: Технологічне партнерство та Реферальне партнерство. 

Основна мета партнерства для Promodo — співпрацювати з компаніями, які можуть гарантувати клієнтам якісний сервіс та забезпечити доступ до ексклюзивної бази знань, інструментів чи персоналізованих консультацій. А для наших партнерів — мати надійного партнера, який закриває для клієнтів повний спектр маркетингових послуг: Performance Marketing, Strategy & Research, Media, Brand & Creative. 

У цьому матеріалі розбираємо, як працюють партнерські програми та як стати партнером Promodo.

Технологічне партнерство з Promodo

Promodo Tech Partnership Program

В рамках технологічного партнерства ми співпрацюємо з компаніями, які мають власні розробки та технологічні рішення, що полегшують маркетингові процеси та покращують ефективність кампаній. 

Як лідеру ринку нам вкрай важливо мати партнерські відносини з провідними маркетинговими сервісами такими як HubSpot, eSputnik, Sendpulse, Klavio, AppsFlyer, Bloomreach та іншими. Це дозволяє нам першими отримувати нові рішення та оперативно звертатися до команд партнерів напряму в разі виникнення нестандартних запитань. 

З 2014 року Promodo має статус Google Premier Partner, який отримують лише 3% найуспішніших учасників програми Google Partners. Преміумпартнери мають персональних менеджерів, консультантів, запрошення на конференції та доступ до бета-версій продуктів.

Але окрім відомих компаній, Promodo завжди зацікавлена у нових партнерах, які розробляють інноваційні технологічні продукти: 

  • AI-рішення для маркетингу;
  • Програми для оптимізації та контролю процесів;
  • Сервіси аналітики;
  • CRM-системи;
  • Програми для автоматизації маркетингу;
  • Інструменти SEO та SEM;
  • CMS-системи;
  • AdTech рішення;
  • Програми для тестування та оптимізації UX на сайті тощо.

Ми рекомендуватимемо класні партнерські рішення клієнтам Promodo та передаватимемо вашій компанії якісні ліди. 

Якщо ваша компанія розробила схожий продукт — надсилайте вашу презентацію на пошту [email protected]m. Наша команда Partnership перегляне її та звʼяжеться з вами!

Партнери-розробники Promodo

Promodo Development Partnership Program

Партнери-розробники — це IT-компанії, які спеціалізуються у сферах, що виходять за межі нашої основної компетенції. Такий підхід дозволяє пропонувати нашим клієнтам ширший спектр послуг і рішень. 

Наприклад, якщо ми проводимо SEO-аудит для клієнта, ми можемо швидко зв’язати його з перевіреним кваліфікованим розробником для впровадження цих рекомендацій. Такий комплексний підхід гарантує, що ми пропонуємо найкращі рішення та оптимізуємо результати для наших клієнтів.

Юлія Федоренко
Tech Partnership Manager Promodo

Як працює технологічне партнерство

Партнерські умови завжди індивідуальні та націлені на те, що залишатися з партнером у позиції Win-Win. 

Зазвичай ми платимо або отримуємо комісію у відсотках від загального доходу, отриманого від проєкту клієнта. Конкретна комісія узгоджується взаємно у письмовій формі для кожного клієнта та викладається в окремому договорі комісії.

Реферальне партнерство з Promodo

Promodo Referral Partnership Program

Ми розуміємо, що у B2B-бізнесі особисті рекомендації сильно впливають на фінальне рішення про співпрацю. Тому ми будуємо партнерство з надійними компаніями, яких готові рекомендувати своїм клієнтам, а вони, своєю чергою, рекомендуватимуть клієнтам послуги Promodo.

В межах реферальної програми Promodo пропонуємо два варіанти співпраці:

  • Реферальне (двостороннє) партнерство. Взаємовигідна домовленість, за якою Promodo та її партнери зобов’язуються рекомендувати клієнтів один одному.

  • Партнерське (одностороннє) партнерство. Ми пропонуємо компаніям стати нашими партнерами та отримувати комісійні за кожного клієнта, направленого до маркетингової агенції Promodo. 

Важливо: щоб забезпечити чесне та прозоре партнерство, ми встановлюємо індивідуальну комісійну ставку для кожного реферального партнера. Ці ставки визначаються взаємною згодою та викладаються в детальній угоді про партнерство. Щоб отримати максимальну вигоду для обох сторін, ми надаємо пріоритет відкритому спілкуванню та співпраці протягом усього партнерства.

Вимоги для партнерства з Promodo 

Ми уважно підходимо до вибору партнерів та ретельно перевіряємо їхню репутацію та експертизу. 

Ви зможете стати партнером Promodo, якщо ваша компанія: 

  1. Надає послуги, які можуть доповнити комплексні пропозиції Promodo. ʼ

  1. Поділяє наше прагнення створювати клієнтоорієнтовані інноваційні рішення і завжди надає послуги на високому рівні. Ми — за синергію, тому шукаємо партнерів, які допоможуть втілювати ці цінності в кейсах клієнтів.

  2. Має бездоганну репутацію, кейси та гарні відгуки. Дії говорять більше за слова, тому, обираючи партнерів, ми дивимося на історію бізнесу — результати, тематичні дослідження або відгуки клієнтів, які доводять ефективність у вашій галузі.

  3. Активно працює з клієнтами із США, Канади та Європи. Ці регіони відповідають нашій глобальній стратегії зростання та гарантують, що ми можемо ефективно співпрацювати для обслуговування клієнтів на ключових ринках.

  4. Дотримується правових та етичних стандартів. Ми поділяємо думку, що люди — основна цінність бізнесу і будуємо нашу роботу за цим принципом. Тому прагнемо співпрацювати з компаніями, які ведуть етичну бізнес-практику, дотримуються всіх правових стандартів та законів про захист даних.

Назарі Promodo співпрацює з різними компаніями в різних галузях. Наша співпраця охоплює середні та великі ІТ-компанії, дизайнерські та креативні агентства, консалтингові компанії, а також постачальників рішень CRM, автоматизації продажів і маркетингу. Крім того, ми працюємо з некорпоративними організаціями, бізнес-мережами та галузевими центрами.

У нас немає прагнення досягти конкретної цифри партнерів. Натомість ми використовуємо більш вибірковий підхід і залишаємо за собою право ретельно вибирати наших партнерів. Наприклад, ми зазвичай уникаємо партнерства з агентствами диджитал-маркетингу, яких вважаємо конкурентами, або якщо вони пропонують аналогічний спектр послуг.

Валентин Сінькевич
Head of Partnership

Як долучитися до партнерських програм Promodo

Якщо ви хочете стати партнером Promodo, надішліть презентацію вашої компанії на пошту [email protected]. Після ознайомлення, з вами звʼяжуться наші менеджери з партнерств та обговорять наступні кроки, серед яких:

  1. Анкетування. Воно допоможе нам зібрати важливу інформацію про вашу компанію та продукти чи послуги, які ви пропонуєте, та оцінити потенціал партнерства наших компаній.

  2. Оцінка та комунікація. Переглянувши ваші відповіді, ми оцінюємо, чи маємо достатньо партнерів у вашій ніші. Якщо так — ми можемо тимчасово призупинити подальше спілкування стосовно партнерства, але запевняємо, що зберігаємо вашу інформацію та контакти, щоб продовжити комунікацію за потреби в майбутньому.

  3. Онлайн-зустріч. Якщо результат опитування показує нам високу відповідність, ми заплануємо онлайн-зустріч в Google Meet, щоб відповісти на всі запитання, узгодити цілі та обговорити, як ми можемо використовувати сильні сторони один одного для досягнення успіху.

  4. Пропозиція та Угода. Якщо після нашого дзвінка обидві сторони зацікавлені в подальшій співпраці, ми складемо пропозицію про партнерство з умовами, очікуваннями й можливостями співпраці.
  5. Онбординг та інтеграція. Коли угода вже на фінальній стадії, ми переходимо до процесу онбордингу. Він передбачає інтеграцію ваших послуг або продуктів у наш портфель продуктів.

Переваги партнерської програми

Ми в Promodo розглядаємо партнерську програму як основу для стабільного довгострокового зростання та успіху. 

  • Зростання доходу. За даними Hubspot, 49% організацій віддають 26% або більше свого доходу партнерам. Ми також пропонуємо доєднатися до наших партнерських програм, щоб отримати нові ринкові можливості та розробити стратегію, яка сприятиме збільшенню продажів.

  • Креативні рішення. Команда Brand&Сontent Promodo допоможе використовувати соціальні мережі як потужний інструмент маркетинг-міксу. Наші спеціалісти закривають задачі різного рівня: від розробки стратегії до ведення соцмереж під ключ з виробництвом фото- та відеоконтенту.

    Маємо успішний кейс співпраці з ROZETKA — ситуатив, який ми розробили для соціальних мереж бренду виграв золото на Mixx Digital Awards.

  • Нові навички. Ми долучаємо наших партнерів до семінарів та вебінарів, щоб збільшувати знання внутрішньої команди бізнесу про диджитал-маркетингу.

  • Внутрішня експертиза ринку. Наш досвід та внутрішні дослідження ринку допомагають приймати рішення на основі даних. Партнери Promodo отримують доступ до унікальних аналітичних та дослідницьких матеріалів.

Бажаєте долучитися до партнерської програми Promodo?

У Promodo ми віримо в силу стратегічної співпраці та прагнемо допомогти вашому бізнесу зростати в конкурентному середовищі.

До партнерства ми підходимо уважно, адже хочемо, щоб співпраця була довгостроковою та результативною для обох сторін. І цей підхід показує свої результати — сотні компаній вже обрали Promodo своїм надійним партнером. 

Також на цю тему: 

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Шукаєте надійного партнера? Пишіть нам, щоб співпрацювати з Promodo. 

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз