Гейміфікація — один з найефективніших інструментів якісного нарощування бази контактів, підвищення лояльності клієнтів та стимулювання їх до покупок. За даними Promodo, щороку CR з гейміфікації зростає на 30-50%.
Це тренд Retention-маркетингу, а також дієвий інструмент для побудови довготривалих відносин із клієнтами. Адже основна мета гри — запросити користувача до взаємодії, наприкінці якої він стовідсотково отримає від бренда обіцяний приз.
Чому гейміфікація — топовий інструмент для святкового періоду?
Ігрові механіки класно підходять в ролі ситуативного рішення, особливо в період свят, найближче з яких — День закоханих. Бренди можуть використати особливу атмосферу навколо цього свята для побудови тіснішого зв’язку зі споживачами. А ще ефективно відпрацьовувати на ціль збільшення бази контактів чи стимулювання активності поточної аудиторії.
Які результати гейміфікація може принести бізнесу?
- збільшення кількості підписників (х8 до звичайних форм підписки);
- збільшення доходу (+50% з каналу завдяки гейміфікації);
- може бути точкова ціль (і результат) — покращення покупки певного сегменту клієнтів або для певних категорій.
Нижче в матеріалі ділимося ідеями та прикладами ігрових механік, які Promodo реалізувати спільно з партнерами до Дня закоханих.
Гейміфікація за мотивами казки
Працюючи зі Stylus, замість стандартної ідеї Валентинки до Дня всіх закоханих, ми створили казкових жабенят, які перетворюються на прекрасного принца. За мотивами відомої казки.
Механіка гри — chests. Гра, коли користувачу треба зробити вибір навмання з трьох запропонованих пропозицій. А щоб повторити спробу, потрібно ввести додаткові дані, такі як номер телефону.
Ми відмалювали жабенят, додали їм святкових атрибутів, та запропонували користувачам знайти серед них Зачарованого Принца Стілуса, який подарує їм бонус для покупки.
[[ROW-START]]
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d3c0e8aaef806403e70d_6798d332662a3c352b5c3396_frog_1_hover.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d3c0e8aaef806403e6fc_6798d34be3263ca9d08bfc90_frog_2_hover.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d3c0e8aaef806403e70d_6798d332662a3c352b5c3396_frog_1_hover.png)
[[ROW-END]]
Додали варіант програшу, коли користувач вибрав не те жабеня та варіант виграшу з принцом та бонусом до майбутньої покупки.
[[ROW-START]]
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d3c0e8aaef806403e70a_6798d38ccbb075d469d23ee3_lose.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d3c0e8aaef806403e710_6798d392fbc798a5e0efdd19_win_2.png)
[[ROW-END]]
Так ми отримали нетипову реалізацію простої механіки. Також підсилили візуал інтерактивом за допомогою ролловеру: при наведенні курсора жабеня змінює положення та робить певну дію.
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d3c1e8aaef806403e7a7_6798d3af3372dfed24cdb2fe_%25D0%2593%25D0%25BE%25D0%25BB%25D0%25BE%25D0%25B2%25D0%25BD%25D0%25B0.png)
Гейміфікація у стилі Tinder
Для MAUDAU команда Promodo реалізувала гру з комбінованою механікою, де користувач обирає собі подарунок самостійно і водночас проходить квіз-опитування, що йому подобається найбільше.
[[ROW-START]]
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d53a06e57e836ba3119b_6798d4c89fc1eb6e67680366_Group%252080.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d53a06e57e836ba310ee_6798d4d038b6af20415a1fc2_Group%252073.png)
[[ROW-END]]
Задачею дизайнера було відтворити популярний додаток Тіндер, але у форматі MAUDAU.
Ми використали фірмові кольори та стилістичні рішення, які відповідали брендбуку клієнта: 3D-елементи, яскраві кольори та градієнти.
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d53a06e57e836ba3115e_6798d4d924c0ff5719cd3943_start.png)
Такий варіант гейміфікації сприяє підвищенню лояльності клієнта, адже бренд дає змогу користувачу самостійно зробити свій вибір, тим самим показує йому свою турботу.
Гейміфікація з ностальгічним копірайтом
Копірайт — завжди важливий. Адже від правильно сформованої пропозиції залежить значна частина успіху гейміфікації. Так, у випадку з Y.ua ми використали механіку Gift box. Користувач не впливає на хід гри, а просто вводить свій email та отримує подарунок.
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d53a06e57e836ba310fd_6798d4fb22ca38296cd756d9_start%2520(1).png)
В заголовку до гри копірайтер використав відсилку до шкільних часів з валентинками від таємних шанувальників. Здавалось би, проста ідея занурює у спогади й одночасно дає користувачам відчуття унікального, персоналізованого подарунку.
На сторінці з виграшем ми також підсилюємо текст вигуком «Ого», що створює додаткову емоцію радості від виграшу.
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d53a06e57e836ba31100_6798d52c03b41662e6eb8e72_100.jpeg)
Якщо користувачу не вдалося виграти бонус — проявляємо турботу та показуємо клієнту вигоду в будь-якому випадку, пропонуючи перейти на сайт, де є багато цікавих пропозицій.
![](https://cdn.prod.website-files.com/630ca98fcd033036c3a993f5/6798d53a06e57e836ba31103_6798d532504fa617279322cf_loss.jpeg)
Як працює гейміфікація?
Залежно від обраної механіки, ми створюємо шлях користувача та стратегію, яка передбачає комунікацію з новими клієнтами та наявною базою контактів. Відштовхуючись від цілі бізнесу, ми можемо запропонувати найкращий варіант механіки та внутрішньо розробляємо ідею гейміфікації, дизайн та копірайт.
Однакові механіки можуть виглядати по-різному, залежно від ідеї та її реалізації. І це одна з переваг гейміфікації, оскільки бізнес отримує персоналізоване рішення.
А якщо вас зацікавила ідея створити персональну гейміфікацію для свого бренду, ви можете ознайомитися з механіками Promodo, а також розрахувати орієнтовну вартість проєкту за посиланням.
Також на цю тему:
на розсилку