Бенчмарки digital-маркетингу в петіндустрії
Ми зібрали ключові актуальні маркетингові показники та бенчмарки у ніші зоотоварів, а також корисну інформацію, яка допоможе завоювати більшу частку трафіку і випередити конкурентів.
Розподіл за пристроями
Продовжуючи тенденцію зростання, продажі через мобільні пристрої склали 59% доходу з варіаціями на різних ринках та серед клієнтських сегментів.
Станом на листопад 2023 року, мобільні пристрої дають 71,6% продажів на світовому ринку електронної комерції в цьому сегменті. За ними йдуть покупки через десктопну версію — 27,3% та планшети — 1,1%.
Бенчмарки на ринку зоотоварів США майже однакові:
Залучення
Споживачі в категорії Зоотоварів мають високий рівень зацікавленості — про це свідчать середня тривалість відвідування (3,55 хвилини) та кількість переглянутих сторінок за один візит (5,06).
Відвідування сайту
Щомісяця трафік на сайти з товарами для тварин та число унікальних відвідувачів лише збільшується. Впродовж 2023 року середній показник CPA на ринку eCommerce впав із 9,56% до 8,69%.
Показник відмов
За даними IRP Commerce, у листопаді 2023 року показник відмов на глобальному ринку eCommerce у сфері догляду за домашніми тваринами становив 39,30%. У США ця цифра більша — 45,5%, тобто майже половина відвідувачів у США закриває сайт після перегляду лише однієї сторінки.
Які канали приносять найбільше трафіку у ніші Зоотоварів. Глобальні показники
Бенчмарки eCommerce в категорії товарів для догляду за домашніми тваринами
Станом на жовтень 2023 року розбивка продажів за різними каналами трафіку у категорії зоотоварів на глобальному ринку виглядає так:
- Платний пошуковий маркетинг 67,9%
- Прямий трафік 28,3%
- Email-маркетинг 3,6%
- Платний маркетинг у соціальних мережах 0,2%
Бенчмарки петіндустрії в США
Користувачі показують зацікавленість у категорії товарів та послуг у сфері догляду за домашніми тваринами. Про це свідчать показники відвідувань вебсайтів.
Аналіз петіндустрії показав добре сформований ринок зоотоварів з перспективою для нових учасників. Більшість трафіку в eCommerce на ринку США сайти зоотоварів залучають через:
- Прямий трафік (50,34%)
- Органічний пошук (26,64%)
- Платний пошук (14,02%)
- Реферальний трафік (3,16%)
- Соцмережі (2,18%)
- Email-маркетинг (2,03%)
- Медійна реклама (1,63%)
Важливість каналу Email в ніші Зоотоварів підтверджує досвід співпраці Promodo із Zootovary.сom. Завдяки новій стратегії нам вдалося збільшити дохід з цього каналу на 30%. А щоб допомогти бренду MasterZoo з амбітною ціллю — вийти в лідери ринку, фахівці відділу Досліджень та стратегії провели дослідження ринку та розробили комерційну та маркетингову стратегії.
PPC-бенчмарки для петіндустрії
Google Ads
У 2023 році середній коефіцієнт конверсії (CVR) в Google Ads склав 4,40% у пошуковій мережі та 0,57% у медійній мережі. Водночас середні витрати були на рівні $56,11 та $90,80 за конверсію.
Що стосується мобільної реклами в Google Ads, то середній показник CVR становить 3,48% у пошуковій мережі та 0,72% у медійній мережі. Середні витрати на конверсію становлять $80,89 та $148,68 відповідно.
Бенчмарки в ніші Зоотоварів в Facebook Ads
Усереднений CTR для рекламних оголошень у Facebook у різних сферах становить 0,89%. У галузі догляду за домашніми тваринами цей показник помітно вищий — 1,68%.
Водночас CPC для оголошень у сфері догляду за домашніми улюбленцями значно нижчий — $0,61 за клік на противагу $1,68 загалом в eCommerce.
Середній коефіцієнт конверсії реклами в Facebook становить 9,21%, а середня вартість однієї конверсії — $18,68. Для індустрії догляду за домашніми улюбленцями коефіцієнт майже втричі менший — 3,27%.
Загальний CPA у Facebook та для петіндустрії відрізняється не сильно — $19,68 на противагу $15,29.
Бенмарки петіндустрії в Google Shopping
Загальний середній коефіцієнт конверсії становить 1,91% із середньою вартістю у $38,87. Для категорії Зоотоварів коефіцієнт конверсії в Google Shopping тримається на рівні 1,07%, а CPC становить $26,01.
Рейтинг кліків у петіндустрії
Рейтинг кліків (CTR) в індустрії догляду за домашніми тваринами досить високий — 8,12% порівняно із середнім показником CTR в інших галузях, який тримається на рівні 3–5%.
Ціна за клік (CPC) має середній показник $3,13. В інших індустріях середній СРС знаходиться на рівні $4–5. Водночас ціна за відвідування на світовому ринку товарів для тварин становить $0,30.
Показник CPA для петіндустрії
У 2023 році показник CPA в Google & Microsoft Ads для петіндустрії становив 23,57%, а загальні продажі з платних каналів трафіку склали 52,56% від загальної кількості. Середній показник CPA в ніші Зоотоварів становить 14,16%.
Retention-маркетинг у ніші Зоотоварів
Коефіцієнт відкриття електронних листів (Open Rate) у ніші Зоотоварів становить 37,14%. Для Ветіндустрії цей показник складає 45,84%.
Можна зазначити, що користувачі довіряють перевіреним джерелам та легко відгукуються на листи від кампаній, які відповідають їхньому запиту.
Показник переходів з листів американських eCom-компаній з петіндустрії становить 1,52%.
Показник відмов відображає відсоток листів, які не досягли адресата. Середній показник відмов у маркетингових email-розсилках для американських компаній, що спеціалізуються на товарах для домашніх тварин, становить близько 10%.
Коефіцієнт відписок — це кількість користувачів, які відписалися від розсилки, стосовно кількості доставлених листів. У петіндустрії на ринку США цей показник сягає близько 0,50%.
на розсилку