Прихована вартість «безкоштовних» інструментів інтернет-маркетингу

Створюється враження, що в 2017 році інтернет-маркетологи мають у своєму розпорядженні великий набір засобів для того, щоб зменшити вартість своєї діяльності або зовсім звести витрати до нуля. Чи дійсно можливо збільшити ефективність рекламної кампанії, скоротивши бюджет або в кінцевому підсумку ви навпаки витратите більше? Давайте розберемося.

Пошукова оптимізація

Наші експерти дуже обережні в цьому, так як спроби заощадити на SEO можуть привести до того, що ви потрапите під фільтр пошукових систем. Дешеві посилання зазвичай є спам, а Google цього терпіти не може. Це може привести до активації фільтра Google Penguin, і знизити позицію вашого сайту при пошуковому ранжируванні.

Запам'ятайте, міцні зв'язки не шикуються миттєво. Якщо в спробах скоротити бюджет ви наймаєте недосвідченого спеціаліста або передаєте завдання по SEO копірайтер, то в підсумку можете отримати неякісний контрольний профіль.

stat'i_27_10_17-14

Якщо ви обмірковуєте покупку контенту для свого сайту, уникайте дешевих текстів і фотографій з безкоштовних сховищ, цінність яких не очевидна для покупців. Іншими словами, не економте на кваліфікованих копірайтерах і дизайнерах. Алгоритму Google Panda не подобаються тексти, напхані ключовими словами, контент низької якості і не унікальний контент. Ваш веб-сайт може бути оштрафований за це, і як наслідок, він опуститься в списку видаваних результатів. Ви ж не хочете, щоб у ваших існуючих і потенційних покупців виникали складності з пошуком вашої сторінки?

Контент-маркетинг

Можливо, вам доводилося чути, що контент-маркетинг - дешевий інструмент просування. Звичайно, якщо ви займаєтеся невеликим місцевим онлайн-магазинчиком, ви можете вести блог і ділитися новинами в соціальних мережах самостійно. З деякими застереженнями, для вашого бізнесу це може бути абсолютно безкоштовним заходом.

stat'i_27_10_17-15

Можливо, ваш колега прекрасний письменник і хотів би зробити внесок в ваш спільний блог або навіть писати для зовнішніх платформ. Питання в тому, чи пише він в робочий час або на громадських засадах займається цим на вихідних. Часом здається, що попросити співробітників написати статті або скласти цікаві описи товарів - хороша ідея. Однак, тут важливо розуміти, скільки часу це займає. Можливо, з економічної точки зору, буде вигідніше найняти професійного учасника.

Деякі інтернет-маркетологи вважають за краще контент, згенерований клієнтами. Здавалося б, це прекрасна і абсолютно безкоштовна стратегія. Але на ділі виявляється, що перший хід, мотивуючий відвідувачів вашого сайту або сторінки в соціальних мережах створювати контент, за вами або за людиною, що займається просуванням. Крім того, важливо брати участь в обговореннях, модерувати коментарі та відгуки, і так далі. Це забирає час і зусилля, так що в кінцевому підсумку, можливо, ви вирішите просто найняти SMM-менеджера для спілкування з цільовою аудиторією.

Email-маркетинг

Ідея використання загального еmail для обробки заявок покупців і розсилки інформації про продукти може здатися спокусливою маленькому інтернет-магазину. Однак це лише тимчасове рішення. Коли ваш бізнес зростає, доводиться наймати фахівця для зміцнення маркетингової команди і / або вдаватися до автоматизованих рішень.

stat'i_27_10_17-17

Якщо у вас значна база еmail-адрес, розішліть на них листи з інформацією про новий продукт і насолоджуйтеся підвищенням продажів. Цей інструмент стимуляції активності здається безкоштовним. Насправді ж, вам, ймовірно, доведеться заплатити копірайтер за текст і дизайнеру за оформлення. Якщо ж вам тільки належить обзавестися списком еmail-адрес, вартість піднімається ще вище, так як деякі інструменти збору адрес, наприклад,  Facebook Ads Lead – платні.

SMM

Незважаючи на те, що канал соціальних мереж здається безкоштовним, SMM-фахівець витрачає час, встановлюючи зв'язки, створюючи вірусний контент, відповідаючи на питання і розбираючись зі скаргами. Власнику бізнесу досить складно усвідомити, скільки часу і знань необхідно для розробки стратегії і розкручування бренду.

Експерти відзначають, що кампанія просування в соціальних мережах становить 10% вартості телевізійної кампанії, але вимагає 75% ресурсо-годин. Ось чому варто задуматися про залучення більш дешевого фахівця. Не піддавайте ризику свою репутацію. Поганий менеджер соціальних мереж лешко може зіпсувати імідж вашого бренду.

stat'i_27_10_17-171

Крауд-маркетинг – вид контент-маркетингу, який працює приблизно так само, як пости в соціальних мережах. Ідея полягає в тому, щоб публікувати інформацію про свой бренд і продуктах на тематичних форумах, спеціалізованих сайтах і також в соціальних мережах. Таким чином, ділячись порадами, підказками і відповідаючи на питання, ви можете допомогти своїм потенційним і існуючим покупцям вирішити свою проблему, використовуючи ваш продукт або послугу.

Можливості партнерства

Розвинені партнерські відносини можуть допомогти онлайн-бізнесу розростися і збільшити продажі через збільшення розголосу. Цей маркетинговий канал часто використовують, коли маркетологи обмежені в бюджеті і шукають дешеві способи залучення нових покупців. Тут важливо вибирати правильних партнерів, брендові цінності і цільова аудиторія яких збігаються з вашими. Також, важливо вивчити, які способи поширення будуть використані для трансляції вашої ідеї. Наприклад, можливо, у вашого партнера значне співтовариство в Фейсбуці, але при цьому він не користується поштовим маркетингом.

stat'i_27_10_17-18
(В команді кожен досягає більшого)

У будь-якому випадку, ви або ваш менеджер по роботі з партнерами повинні старанно працювати над тим, щоб будувати і розвивати відносини. Існує безліч відмінних маркетингових програм, на які варто звернути увагу, щоб: 

  • створювати спільні продажі;
  • розширювати канали поширення;
  • створювати більш цікаву упаковку;
  • підбирати більш привабливі маркетингові матеріали;
  • зміцнювати ваш бренд і бренд партнера. 

UX/UI

Дивно, але багато сайтів великих інтернет-магазинів переповнені popup'ами, формами зворотного зв'язку та іншими неякісно розробленими елементами. Ймовірно, проблема в тому, що розробники часто користуються готовими рішеннями. Наприклад, вони використовують безкоштовний або дуже дешевий контактний віджет, що не допрацьовує його так, щоб він виглядав привабливо як частина сайту. Заготовки можуть спрацювати спочатку, але пізніше вони зазвичай призводять до помилок, знижують конверсію і засмучують користувачів.

Ваш сайт – це шанс знайти потенційних клієнтів в інтернеті, так що нехай перше враження буде вражаючим. Безкоштовні рішення і популярні шаблони годяться для аматорів і маленьких проектів. У будь-якому випадку, якщо ви збираєтеся розширюватися, навряд чи вам варто використовувати безкоштовні елементи.

stat'i_27_10_17-19

Також ви можете подумати над використанням безкоштовні поради, що обіцяють суттєве зростання конверсії. Деяким проектам це може піти на користь, а іншим - нашкодити. Необхідно проаналізувати всю воронку продажів і стежити за пересуваннями покупців, щоб проаналізувати, що працює, а що ні. Якщо ви не хочете наймати професіонала, пошукайте безкоштовний аудит, пропонований агентствами інтернет-маркетингу.

Безкоштовний інтернет-маркетинг - це набір інструментів, що дозволяють маркетологам отримувати результати, цінність яких перевищує вкладені кошти. Однак вам все ж неминуче доведеться зіткнутися з витратами. Безкоштовний інтернет-маркетинг в результаті повністю зав'язаний на людей.

Ми не рекомендували б вам вдаватися до дешевих варіантів в SEO та UX, тоді як маркетинг через партнерство - це перевірена і надійна стратегія, що дозволяє і залучити цільових користувачів, зокрема з нових сегментів ринку, і заощадити. Однак, варто переконатися в тому, що ви вибрали бренд, близький вашій компанії і клієнтам.

Стимулювання ваших клієнтів до створення контенту для вашого бренду так само перевірений спосіб просування. Ви можете додати пару шкарпеток до кожного комплекту одягу, який доставляється взимку, і ваші клієнти будуть задоволені і дуже ймовірно залишать позитивні відгуки про ваш бренд в соціальних мережах.

Які б інструменти інтернет-маркетингу ви не вибрали, будьте уважні і пам'ятайте, що поспіх шкідливий. Це справедливо і щодо «безкоштовних» інструментів інтернет-маркетингу.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу