Написати нам

Негативний досвід

Негативний досвід використання інструментів digital-маркетингу часто є наслідком неправильного застосування інструментарію, помилок у плануванні або формату рекламної комунікації.
Тут важливий досвід, експертиза в ніші та ретельна декомпозиція завдання клієнта.

Найпоширеніший страх на цьому етапі — помилитися знову. Тому ми обов'язково аналізуємо причини негативного досвіду, обмеження бюджетів і метрик вимірювання ефективності (KPI).===

Наші досвідчені фахівці використовують найкращі практичні кейси для вирішення вашого завдання, консультують команду щодо вибраного інструментарію, налаштовують аналітику відстеження ефективності всіх рекламних інструментів.

Ми рекомендуємо починати з аналітики метрик ефективності рекламних компаній, а також пропонуємо найкращі digital-інструменти на цьому етапі.
НАШІ КЕЙСИ
+
136
доходу
%
60
транзакцій
%
+
136
%
доходу
60
%
транзакцій

Гейміфікація для сайту автотоварів

Дивитися кейс

МАЄТЕ ЗАВДАННЯ?

Давайте обговоримо його.
НАПИСАТИ НАМ
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз