В цьому матеріалі наша Recruitment Team Lead Валерія Любовецька розповіла, як кандидатам підготуватися до співбесіди, що говорити та як успішно її пройти.
Яких Promodo шукає фахівців
Promodo — маркетингова агенція повного циклу з офісами у 5 країнах по всьому світу. На сьогодні в нашій команді майже 500 фахівців різних напрямків — від класичного performance-маркетингу до креативного продакшну. Також в нас є колеги, які працюють з внутрішніми розробками та продуктами Promodo й навчальним простором Promodo Academy.
Зазвичай ми відкриваємо нові вакансії щомісяця, оскільки компанія активно зростає вже кілька років поспіль. Працюємо за прозорою системою, яка дозволяє чітко розуміти, якого спеціаліста шукаємо.
В Promodo ми маємо досить розповсюджену систему грейдів, за допомогою якої спеціалісти продуктових департаментів будують свою кар’єру такими сходинками як Junior, Middle та Senior, проте і менеджерські ролі поділяються на лінійний менеджмент (Team Lead), мідл-менеджмент, топ-менеджмент. Взагалі кожна посада в Promodo має своє визначене місце в сітці грейдів та чіткий опис функціоналу, вимог до скілів та критерії оцінки.
Час від часу кандидати відгукуються на певну посаду, але, на наш погляд, можуть краще себе розкрити в іншій ролі — у такому випадку рекрутер пропонує і кандидату, і наймаючому менеджеру розглянути альтернативні варіанти, попередньо провівши первинний скринінг або коротку співбесіду (в переписці чи під час дзвінку).
Також трапляються ситуації, коли ми отримуємо резюме від кандидатів, але не маємо відповідної відкритої вакансії - ми обов’язково даємо фідбек та зберігаємо резюме у внутрішній базі талантів, яка зараз налічує вже кілька десятків тисяч резюме.
Де переглядати вакансії в Promodo?
- Розділ «Карʼєра» на сайті Promodo
- Добірки вакансій Promodo в соцмережах: Instagram, LinkedIn та Facebook
- Robota.ua, Work.ua
- DOU, Djinni, Happy Monday, CASES
Також наші рекрутери самостійно шукають кандидатів, зокрема в LinkedIn. І якщо ви відкриті до нових пропозицій, то обовʼязково актуалізуйте інформацію в своєму профілі щодо досвіду роботи та набутих навичок.
На що звертати увагу кандидату?
Promodo за прозорий підхід до працевлаштування, тому вакансії ми описуємо максимально розгорнуто. Перелік зон відповідальності та обовʼязків, який ви прочитаєте на сайті, — той самий, що ми додамо в офер.
Наша порада — перевіряйте резюме на відповідність навичкам, які вимагає бажана посада, і адаптуйте його, якщо ваш досвід дійсно охоплює потрібні вміння.
Якщо ж якісь пункти у вакансії не відповідають вашому поточному досвіду, але ви проходили навчання чи хочете надолужити це в майбутньому, — класно спрацює мотиваційний лист. Для нас це додаткове джерело інформації, яке дозволяє набато більше дізнатись про кандидата.
Хороше резюме — яке воно?
Найголовніше в резюме — лаконічність та структурованість, щоб рекрутер міг швидко дізнатися потрібну інформацію про кандидата. Ми рекомендуємо створювати або адаптувати його під певну посаду, а також зазначати в назві бажану позицію в компанії.
Класичне резюме містить наступні пункти:
- Ім’я та прізвище.
- Місце проживання (якщо розглядаєте релокейт, обов’язково зазначте це).
- Бажаний формат роботи (гібридний, віддалений чи офлайн).
- Контактні дані (телефон, електронна пошта, месенджер).
- Досвід роботи (тільки не переписуйте всю трудову, робіть акцент на релевантних посадах і досягненнях).
- Освіта / курси.
- Навички.
- Портфоліо.
Найпопулярніший тип резюме — хронологічний, коли на початку зазначається ваша поточна чи остання посада, а потім — усі попередні місця роботи. Рекомендуємо додавати 5-6 попередніх місць роботи, але якщо у вас поки небагато досвіду, то можете залишити і кілька місць роботи поза вакансією, на яку ви подаєтесь. Наприклад, додати фріланс-проєкти, з якими доводилось працювати, якщо у вас немає комерційного досвіду.
Особливо важливі пункти — це контактна інформація та портфоліо. Базово потрібно додати електронну пошту та контактний номер телефону, але ми також радимо залишати контакт в месенджері, щоб рекрутер міг швидко надати зворотний звʼязок.
Що стосується портфоліо — його можна залінкувати одразу в резюме або додати посилання до супровідного тексту, коли ви відгукуватимется на вакансію. Для всіх креативних посад в Promodo, як от артдиректор чи графічний дизайнер, наявність портфоліо є обовʼязковою.
Як ми визначаємо, що це — потенційний метч?
Запорука успішного найму — добре побудовані відносини. В кожному кандидаті ми цінуємо особистість. У нас немає мети лише закрити вакансію.
Ми зацікавлені в тому, щоб знайти «ту саму людину», щоб їй було комфортно в колективі, в який вона потрапить, і навпаки. Тому багато уваги ми звертаємо на софт-скіли — інколи вони можуть мати навіть більшу вагу, ніж хард-скіли.
Як підготуватися до співбесіди
Співбесіду в Promodo рекрутер проводить в парі з наймаючим менеджером — це керівник команди або напряму, який може оцінити хард-скіли кандидата та його відповідність посаді.
Тому класно, коли людина завчасно готує коротку самопрезентацію, яка відображає її як фахівця. Вона може містити декілька кейсів на підтвердження ваших попередніх перемог і досягнень, але також варто бути готовим до питань про негативний досвід та висновки, які ви з нього винесли.
Рекрутер керує процесом співбесіди, і обовʼязково підтримає та направить кандидата, а наймаючий менеджер розкаже про атмосферу в команді, виклики та задачі, а також відповість на запитання, які стосуються взаємовідносин із клієнтами.
Також під час співбесіди ми очікуємо і навіть готуємося до запитань від кандидата. Це можуть бути як підготовлені заздалегідь, так і ті, що виникатимуть під час спілкування. Ось декілька прикладів, які можуть показати вашу зацікавленість, і допоможуть дізнатися більше про роботу в компанії:
- Чи є у вас можливість кар'єрного зростання? Як відбувається зростання всередині компанії?
- Яка у вас корпоративна культура? Що ви цінуєте в людях?
- Яка команда у відділі [в якому ви потенційно працюватимете]?
- З якими складнощами або викликами я можу потенційної зіткнутися на цій позиції?
- Як проходить процес онбордингу?
На першій співбесіді ми дивимося на загальну відповідність людини на позицію, її відкритість та зацікавленість. По завершенню рекрутер орієнтує кандидата щодо подальших кроків та термінів фідбеку. Зазвичай це займає 3-5 робочих днів.
Від нас може бути декілька типів фідбеку, але він буде у будь-якому разі. Якщо ми рухаємось далі, можливі наступні етапи:
- Тестове завдання
- Перевірка рівня володіння англійською мовою
- Другий етап співбесіди
- Пропозиція про найм (job-offer)
Щоб підготуватися до співбесіди було легше — радимо завчасно познайомитися з діяльністю агенції.
Як дізнатися більше про Promodo:
- Telegram-канал
- YouTube
- Linkedin
- Наш сайт: послуги, кейси та блог
- Подкаст «Додана цінність»
- Експертні колонки з нашими спеціалістами на зовнішніх медіа
- Відгуки про Promodo
[[ROW-START]]
[[ROW-END]]
[[ROW-START]]
[[ROW-END]]
Тестові завдання
В Promodo ми пропонуємо виконати тестове не так часто. В більшості випадків наймаючий менеджер проводить якісну технічну співбесіду, якої достатньо для оцінки професійної експертизи. Але, наприклад, на креативні вакансії кандидати не завжди можуть ділитися своїми портфоліо та кейсами, тому пропонуємо виконати тестове.
Зазвичай це невелике завдання, мета якого — зрозуміти, як мислить людина: яка в неї надивленість, які ідеї вона має, яку стратегію для виконання завдання обрала.
Фінальна співбесіда та офер
На другій співбесіді до рекрутера та наймаючого менеджера може доєднатися HR People Partner, ще один лідер команди чи керівник напрямку. Це потрібно, якщо, наприклад, у нас відкриті аналогічні вакансії в різних командах (про що відкрито комунікуємо з поточним кандидатом) або ж маємо уточнюючі питання, відповіді на які максимально розкриють кандидата.
Залежно від попереднього етапу, під час другої співбесіди також може відбуватися презентація та обговорення тестового завдання або надання фідбеку стосовно виконаного завдання.
Офер кандидат завжди отримує під час онлайн-зустрічі. Для нас важливо, щоб людина мала змогу одразу поставити запитання та отримати відповіді на них.
Також на цю тему:
на розсилку