Що таке послуга PPC (пошукова реклама з оплатою за клік)?
Послуга PPC (Pay-Per-Click) — це модель цифрової реклами, де ви платите лише за клік на оголошення. Кампанії налаштовуються на цільову аудиторію за різними параметрами: ключові слова, локація, пристрої, час тощо.
Переваги PPC:
- Швидкий старт і миттєвий трафік
- Прозора аналітика
- Гнучкість і масштабованість
Promodo працює з усіма основними платформами: Google Ads, Meta, LinkedIn, TikTok та іншими. Послуги контекстної реклами включають: підбір ключових слів/сигналів/таргетингів, створення оголошень, управління ставками/стратегіями, розробка стратегії просування в платних каналах, розробка структури кампанії, відстеження динаміки кампаній та аналітика, A/B-тестування, управління бюджетом, моніторинг ефективності, рекомендації щодо масштабування, медіапланування та звітність.
Що входить до послуги PPC‑просування?
Послуга PPC-просування від Promodo охоплює повний цикл робіт для досягнення ваших бізнес-цілей:
Експертна команда:
- Тімліди PPC та Customer Success — відповідають за стратегічний розвиток і якість реалізації проєкту.
- Сертифікований PPC-спеціаліст, який регулярно підвищує кваліфікацію.
- Менеджер з розвитку проєкту — координує проєкт та надає комплексні рекомендації.
Аудит рекламних акаунтів і аналітики — оцінка поточного стану, виявлення точок росту.
Аналіз ніші — на старті співпраці та щоквартально для перегляду стратегії.
Аналіз сайту — рекомендації щодо покращень з урахуванням специфіки платного трафіку.
Перевірка аналітики — GA4, пікселі, події, ремаркетинг; рекомендації або реалізація виправлень.
Формування стратегії просування — оновлюється щоквартально відповідно до KPI та ринку.
Технічні завдання — щодо фідів, тегів, креативів, аудиторій; супровід реалізації.
Запуск кампаній — Google Ads, Meta, TikTok, LinkedIn тощо; створення й узгодження текстів.
Регулярна оптимізація — щотижнева робота над покращенням показників на основі AdsHub.
Доступ до внутрішніх інструментів Promodo:
Оперативна комунікація та звітність — командний чат, щотижнева синхронізація, щомісячна аналітика та звіти.
Ми не просто запускаємо рекламу — ми створюємо систему сталого зростання на основі даних, аналітики та досвіду з 1200+ проєктів.
Без чого запуск контекстної реклами буде неможливим? І що потрібно для ефективного старту?
Без аналітики, цілей і правильної підготовки запуск контекстної реклами не просто неефективний — він ризикований для бізнесу. Що потрібно:
- Налаштована аналітика – GA4, GTM, події, конверсії (ми проведемо аудит і дамо рекомендації по налаштуваннях, якщо вони будуть потрібні);
- Чітко сформульовані бізнес-цілі та KPI;
- Бюджет і розуміння очікувань: швидкість результатів залежить і від обсягів конкуренції, і від рівня підготовки (готовності бізнесу приймати трафік, аналізувати його і конвертувати в прибуток)
- Підготовлена структура сайту або лендінгу (релевантність, швидкість, зручність);
- Доступи до акаунтів Google Ads, Meta Ads тощо;
- Наявність креативів та текстів для запуску реклами (ми надамо ТЗ на креативи та напишемо+погодимо тексти з вами)
У Promodo ми починаємо з брифінгу та аудитів — це економить час і гроші ще до запуску.
Скільки часу триває налаштування PPC‑кампанії?
Залежить від складності та масштабу бізнесу, а також попередньої підготовки — наявність фідів, креативів, текстів, пріоритезації категорії/напрямків, бюджетів, цілей, налаштованої аналітики.
За наявності всіх необхідних матеріалів для запуску:
- Основні кампанії, які є «генераторами» доходу запускаємо за 3-10 робочих днів з моменту стартового дзвінка з командою РРС.
- Кампанії другого пріоритету — до 20 робочих днів.
- Додаткові або підтримуючі кампанії, кампанії непріоритетних категорій або напрямків бізнесу запускаємо поетапно та за пріоритетністю.
Ми не працюємо за принципом “якнайшвидше”, ми працюємо “якнайефективніше”.
Чи можна вдвічі зрости з послугою PPC реклама? Чи можу я випередити конкурентів?
Це можливо, проте треба оцінити саме вашу ситуацію. Ось що впливає на темп зростання:
- Якість сайту
- Маржа товару чи послуги
- Попит у ніші
- Конкуренції у ніші, ціноутворення, товарна поличка, сервіс.
- Готовність вашої команди працювати у синергії з нами та впроваджувати рекомендації;
- Склад каналів та інструментів: у РРС ми поєднуємо пошук, торгові кампанії, ремаркетинг, YouTube, Meta тощо. Проте для значного зростання часто необхідні працювати і з іншими каналами.
Ми аналізуємо конкурентів, оцінюємо обсяги попиту, вибудовуємо комбінацію інструментів. В нашому портфелі є успішні кейси зростання бізнесів х2 і навіть більше. PPC-спеціалісти Promodo проаналізують поточну ситуацію: ваш статус, обсяг ринку та визначать конкурентів. Наступним кроком ми запропонуємо можливі вектори зростання: географія, зміна чи розширення асортименту товарів в рекламі, нова цільова аудиторія, альтернативне розподілення бюджету між кампаніями та рекомендації щодо додаткових інструментів та каналів, які можна залучити для більшої ефективності.
Коли я побачу результат?
Перші результати рекламних кампаній рекомендуємо аналізувати не раніше, ніж за 2-4 тижні з моменту старту. Перші помітні результати: зазвичай з 1 – 2 місяці, враховуючи, що ми можемо вносити правки в акаунти, відповідно до отриманих за попередній період даних. Більш стабільні результати та можливість масштабування — з 3 — 4 місяця. Точний прогноз можливий після аудиту вашого акаунту та ніші.
З якого бюджету та/або рекламного інструменту/каналу почати?
Рекомендації щодо розподілення бюджету, релевантних інструментів та платних каналів просування команда Promodo надасть вам індивідуально, ґрунтуючись на інформації про ваш продукт, ринок, конкуренцію та ваші цілі. Проте, враховуючи щорічне зростання конкуренції в усіх нішах (що впливає на вартість кліку у РРС), мінімально рекомендований бюджет на рекламну систему — від $2500 на місяць.
Чому моя контекстна реклама приносить незадовільні результати?
На ефективність реклами впливає багато різних чинників: від налаштувань в рекламних кабінетах до ситуації на ринку та активності конкурентів. Щоб отримати розгорнуту відповідь на питання «Чому ваша реклама не працює?», потрібно провести аудит акаунту. Для цього необхідно надати PPC-спеціалістам доступи до кабінету та системи аналітики.
Як відстежується ефективність рекламної кампанії та як я буду бачити роботу команди? Який формат звітів?
У Вас буде персональний Customer Success Manager та команда PPC-спеціалістів. Для зручної та регулярної комунікації ви матимете спільний чат. Після кожної зустрічі менеджер обов'язково фіксує всі домовленості в резюме. Ваш менеджер тримає в фокусі всі поточні задачі на нашому та на вашому боці. Окрім цього, ви отримаєте доступ до реєстру проєкту з ToDo, медіапланами, звітами, документацію.
За результатами рекламних кампаній ми готуємо звіти у зручному для вас форматі (це може бути Looker studio; Excel; Power Bi, розроблений командою Аналітики тощо). Узгоджуємо частоту та метод звітних зустрічей. Ефективність рекламних кампаній відстежується за даними GA4 та фіксується у звіті з висновками та рекомендаціями.
Які є тарифи та як формується ціна на управління PPC-кампаніями?
Вартість послуг з управління PPC-кампаніями може варіюватися залежно від багатьох факторів:
- Кількості каналів (Google, Meta, TikTok…);
- Обсягу робіт (аудит, стратегія, супровід);
- Складності (товарні фіди, мультиакаунти, локалізації)
- Бюджетів.
Ми використовуємо гнучкі моделі формування абонентської плати, які презентуємо вам, оцінивши об'єми робіт та рекламні бюджети. Promodo визнанється найкращою Performance-агенцією України за версією IAB 5 років поспіль. Ми маємо великий досвід у тому, як отримати максимум від кожної вкладеної одиниці рекламного бюджету.
Які інструменти використовуєте для автоматизації?
Ми слідкуємо за трендами та імплементуємо в нашу роботу кращі практики та інструменти автоматизації.
Окрім поступового впровадження ШІ, ми маємо власні розробки:
- G-Mos – інструмент для автоматизації створення рекламних пошукових кампаній G-Mos дозволяє створити тисячі кампаній з актуальною інформацією за декілька годин.
- Feed Optimizer – інструмент, який дозволяє вашій товарній рекламі в Meta виділятися серед конкурентів, додаючи на ваші фото товарів додаткову інформацію у візуальному форматі (товари із знижками, новая колекція, краща ціна тощо)
- AdsHub – інструмент швидкого реагування на зміни в рекламних акаунтах та додаткового аналізу (аномалії в показниках ефективності, моніторінг справності Мерчант центру та фідів, залишків бюджету і багато інших функцій), який допомагає вчасно робити траблшутінг або оптимізовувати кампанії для вищої ефективності.
Ми також використовуємо і стандартні методи автоматизації платної реклами:
- Google Ads Scripts
- Автоматизовані звіти
- Автоправила в рекламних системах
- Правила перетворення в Google Merchant Center тощо
Автоматизація дозволяє нам зосередитися не на «ручній роботі», а на гіпотезах і масштабуванні прибуткових напрямів.