Навіщо це все

Стратегія — це інструмент для створення зрозумілого шляху досягнення бізнес-цілей на основі аналізу можливих напрямів розвитку бізнесу, ринків, методів конкуренції,  ресурсів та способів просування товарів.

Наша філософія

Data-driven стратегії

Будуємо стратегії на основі даних (світові панелі, кількісні дослідження, аналітичні дані Promodo, галузеві інсайти).

Аналізуємо операційну складову бізнесу (внутрішні інтерв'ю з топменеджерами компанії та співробітниками, дані CRM-систем, продажів тощо)

Стратегія + імплементація = підхід 360

При розробці комплексних рішень для бізнесу ми не обмежуємо себе і залучаємо команди інших відділів Promodo: аудит digital-каналів, розробка Power BI звітів, пошук креативних рішень, медіапланування з урахуванням 360 тощо.

Наш досвід

Ключові спеціалісти команди мають 12+ років досвіду в стратегіях та унікальну експертизу: власний бізнес та керування маркетингом на стороні клієнта. Це дає можливість говорити з бізнесом однією мовою. 

Команда стратегів має високу експертизу в нішах ритейлу (зокрема електроніка та побутова техніка, зоотовари, авто, fashion), продуктового ритейлу, FMCG, fintech, IT & Startups, В2В.

Ми допомагаємо клієнтам досягати поставлених цілей:

  • збільшення продажів; 
  • побудова бренду — масштабування бізнесу (створення нових продуктів, вихід на нові ринки, залучення нової аудиторії, створення нових категорій), пошук нових шляхів зростання.

Як це працює

Комплексна стратегія бренду

На кожному етапі розробки комплексної стратегії ми надаємо тактичні рекомендації (план дій) для оперативного впровадження в бізнес.

Що включає комплексний підхід до побудови стратегії:


Аналіз 

  • ринку, ніші та трендів;
  • трафіку та каналів просування конкурентів
  • комунікації конкурентів;
  • попиту та асортименту в онлайні;
  • сервісної складової;
  • споживача (якісні, кількісні дослідження, аналіз досвіду клієнта, таємний споживач, репутаційний аналіз)

Розробка позиціювання

  • Унікальна торгова пропозиція;
  • RTB;
  • Стратегічне повідомлення; 
  • Прояви позиціювання в комунікації, продукті, сервісі

Розробка комунікаційної стратегії

  • Медіастратегія
  • Креативна ідея

Стратегічна сесія

Формуємо ціннісну пропозицію та позиціонування.

Аналіз

  • ринку, ніші та трендів;
  • комунікації конкурентів;
  • споживача (якісні, кількісні дослідження)

Розробка позиціювання

  • Унікальна торгова пропозиція;
  • RTB;
  • Стратегічне повідомлення; 
  • Прояви позиціювання в комунікації, продукті, сервісі

Комплексний аналіз ринку

Аналізуємо нішу та конкурентне середовище, щоб відбудуватися від гравців ринку.

  • Аналіз ринку/ніші та трендів;
  • Аналіз комунікації та медіаактивності конкурентів;
  • Аналіз онлайн стратегій просування конкурентів;
  • Аналіз сервісної складової та репутації.

Аналіз досвіду споживача

Дослідження customer experience та побудова CJM

  • Якісне дослідження споживача (глибинні інтервʼю).

Аналіз офлайн та онлайн досвіду взаємодії з брендом.

  • Таємний покупець (шлях покупки та консультації);
  • юзабіліті тестування.

Кількісні дослідження

  • Кількісні дослідження (масове анкетування);
  • Ціновий аналіз (еластичність ціни);
  • Brand health tracker (замір здоров'я бренду);
  • NPS/eNPS.

Pitch-презентація

Упаковка бізнесу для залучення інвестицій та партнерів.

  • Аналіз ринку 
  • Аналіз споживача 
  • Упаковка бізнес-моделі, форматів монетизації та плану з масштабування бізнесу