«Запаковано» — бренд компанії «Пак-Ю», яка з 2021 року займається виробництвом пакування для бізнесів.
«Ми вперлись в стелю, тому запустили новий продукт», — говорить співзасновник Андрій Могилка.
Як компанія залучатиме перших клієнтів? Promodo запитав про маркетинг «Запаковано» на етапі запуску.
Про специфіку
Компанія «Запаковано» — новий бізнес на ринку пакувальних матеріалів України, який народився в співпраці виробника пакувальних матеріалів «Пак-Ю» та компанії Promodo. Ми закриваємо потребу в пакуванні продукції ММСБ України.
Як показали дослідження, на сьогодні в Україні немає жодного гравця, про якого знає велика кількість людей. Відповідно, специфіка маркетингу компанії будується навколо цілі — побудувати оператора ринку пакувальних матеріалів №1.
Про команду маркетингу
На сьогодні маркетинг компанії — відповідальність керівника. Ми — молодий бренд, тому маркетинг стратегію та її реалізацію закриваємо всіма можливими методами та ресурсами.
Зі сторони компанії залучені керівники та штатний креативний дизайнер. Додатково залучаємо команду Promodo: стратегів, дизайнерів, UX/UI, SЕО, SMM, PCC та ще купу людей.
Про планування
95% планів також покладені на профільні команди Promodo. Зі своєї сторони ми акумулюємо їх, а також даємо рекомендації. Далі погоджуємо чи коригуємо.
Довгостроково не плануємо. «Запаковано» на етапі тестування гіпотез, тому планування на декілька років поки що не наша історія. «Набиваємо гулі» в девелопингу бізнес-процесів, переналаштуванні виробничих процесів, маркетингу і тд. Тільки після цього зможемо планувати на 3-5 років.
Про бюджети
Маркетинговий бюджет на цьому етапі формується виключно від прогнозування співвідношення «вкладення/результат». Він немає мінімальних чи максимальних значень.
Сідаємо об‘єднаною командою «Запаковано-Promodo» і обговорюємо цілі на певний період часу. Наступне питання — за рахунок яких фінансових і ресурсних вкладень це можливо.
Про канали маркетингу
Розсилка
Зараз ми збираємо клієнтську базу e-mail. До проєкту «Запаковано» ми навіть не думали над тим, щоб попросити клієнта підписатися на розсилку чи залишити пошту для комунікації. Вирішили ще на старті закласти правильний фундамент і використовувати цей канал повноцінно.
SEO
Вважаємо, що правильна SEO-оптимізація — одна з основ вдалого функціонування діджитал платформи. Почали співпрацювати в цьому напрямку місяць тому, зараз активно впроваджуємо базові рекомендації команди SEO, адже скоро запускаємо інтернет-магазин «Запаковано».
Бюджетування даного каналу напряму залежить від кількості генерування нового та унікального контенту. Останній, своєю чергою, – невід'ємна частина «правильного старту». Потрібно заповнити всі картки товарів, описи, FAQ та базово наповнити блог, тож бюджетування даного напрямку зараз – вагома частина загального бюджету в найближчій перспективі.
Соцмережі
Максимально віримо саме в цей канал залучення аудиторії. Увесь сучасний світ зараз в соцмережах, тож відносно не важко знайти перших клієнтів саме там.
Ще до релізу сайту ми почали наповнювати та активно вести соціальні сторінки проєкту. Віримо, що в парі з якісним продуктом це може швидко дати очікуваний результат.
Співпрацюємо з командою SMM Promodo з початку літа 2024-го, але вже маємо класні кейси – відео з переглядами понад 220 000. В планах – активне залучення підписників та об'єднання декількох наших попередніх проєктів в ніші в один. Мета – можливість збільшувати клієнтську базу і розвивати в майбутньому лише один бренд – «Запаковано».
Інші канали
Ми дуже молоді і маленькі, тому маємо такий розклад по інших каналах:
- пошукова реклама — на етапі старту;
- банерна та відеореклама — а планах на осінь 2024 року;
- партнерки, фізичні носії, зовнішня реклама — в планах на 2025 рік.
Якщо казати, як ми вирішуємо додавати нові канали – все банально. Покладаємося на рекомендації й обґрунтування, що є великі шанси на приріст.
Також на цю тему:
- Сегментація ринку: що це таке, основні ознаки, типи, поради застосування
- Таргет у маркетингу: як налаштувати цільову аудиторію через різноманітні рекламні платформи
- Ефективні способи підвищити лояльність клієнтів за допомогою email-маркетингу
- SMM-тренди для бізнесу 2024-2025: аналіз та прогнози фахівців Promodo
- CR, ROAS, LTV: розуміння KPI в eCommerce
на розсилку