Запуск бізнесу та перший досвід використання digital-інструментів завжди пов'язаний зі стресом. Ми розуміємо, що на цьому етапі розвитку власник бізнесу найчастіше зустрічається з наступними викликами:
• Слабке розуміння digital-інструментів та їхнього ступеня впливу на продажі.
• Відсутність внутрішньої команди digital-маркетингу, недосконалі процеси.
• Побоювання неефективно витрачати кошти та отримати негативний досвід.===
На етапі “Хочу почати” грошовий потік для бізнесу – кровоносна система, основа. Тому ключове завдання, яке ми вирішуємо на даному етапі, – застосування Performance-інструментів, які забезпечать бізнесу продажі в мінімальні терміни з максимальною ефективністю! Ми також пам'ятаємо про постійне навчання внутрішньої команди клієнта, терпимість до частої комунікації, детальну консультацію на кожному етапі співпраці.
Для постійного вдосконалення знань маркетинг-команди в
Promodo Academy ми розробили спеціальні корпоративні програми навчання, і пропонуємо ті digital-інструменти, які будуть корисні на самому початку розвитку бізнесу.