Особливості контекстної реклами в різних нішах

Для продажу побутової техніки добре працюють оголошення в пошуковій видачі. При продажі квартир можуть допомогти банери в популярних ЗМІ. Для інноваційних опалювальних систем – ефективні банери на тематичних сайтах.

При погано підібраній тактиці ваша реклама в інтернеті коштуватиме дорожче або буде неефективною. Ми виділяємо кілька характеристик ніші, які слід враховувати, запускаючи контекстну рекламу.

Конкурентність

У першу чергу варто оцінити конкурентність ніші. Якщо продукт рекламують багато конкурентів і серед них є великі гравці – то ніша конкурентна. У цій ситуації «аукціон перегрітий»: вартість кліка в контекстній рекламі завищена, а перші позиції «забиті» лідерами ринку.

В цій ситуації є два варіанти дій. Перший – виділити великий бюджет і конкурувати з великими гравцями за рекламні позиції за популярними запитами. Не найбільш ефективний спосіб. Він потребує великих вкладень і зазвичай збитковий з точки зору повернення інвестицій. Варто заздалегідь прорахувати вашу маржу від продажу, враховуючи вартість кліку.

Другий варіант – реклама по низькочастотним запитам. За ними немає тісної конкуренції і завищеної вартості. Крім того, такі запити ретельно сформульовані користувачем і, в наслідок цього, дають більш високу конверсію: користувач точно знає, чого він хоче. Зібравши велику кількість таких запитів, можна одержати великий приплив нових клієнтів – іноді відповідний рекламі за конкурентними запитами.

Приклад з нашої практики:

 

 

Запрос

Стоимость (uah)

Коэф. конв.

Стоимость клиента (uah)

Высокочастотный запрос

повербанк

1,79

0.50%

3496,74

Низкочастотный запрос

[внешний аккумулятор для телефона]

2,75

2%

137,65

 

Попит

Наступний крок – врахування попиту на ваш товар. Якщо його активно шукають в пошукових системах, проблем немає, просто показується реклама за потрібними запитами.

Якщо ж ваш продукт новий, і потрібно створити інтерес до нього, реклама в пошуку не допоможе. Наш продукт просто не шукають. Рішенням буде контекстно-медійна реклама – показ банерів на сайтах, які відвідує ваша цільова аудиторія. Таргетуватися можна як на тематику сайтів, так і на інтереси людей. Щоб реклама в КММ була ефективною, слід розробити ефективні банери і ретельно відібрати якісні сайти для їхнього розміщення.

Приклад

Малюємо привабливий банер

Особенности контекстной рекламы в разных нишах

 

Відбираємо якісні сайти для показу реклами:

Особенности контекстной рекламы в разных нишах

 

Також при формуванні попиту ефективним буде ремаркетинг – показ оголошень людям, які вже відвідували ваш сайт:

Особенности контекстной рекламы в разных нишах

«Терміновість» товарів

Термінові товари, це товари, які потрібні людям прямо зараз – доставка їжі, замовлення таксі. При рекламі таких продуктів важливо займати верхні позиції в пошуковій видачі – саме з них користувач робить вибір, і не витрачає час на вивчення інших варіантів.

Приклад

При рекламі поповнення рахунку мобільного телефону важливо було знаходитися на перших позиція в результатах видачі.

Особенности контекстной рекламы в разных нишах

І, навпаки, коли у людини є час на вибір товару, він вивчає декілька пропозицій з першої сторінки видачі. Тому не завжди доцільно платити за те, щоб потрапити на перші місця. Краще використовувати точні запити, де людина детально описала, що їй потрібно («купити квартиру» vs «вартість квартири 50 кв м в центрі Києва новобудова»). Також ефективною буде контекстно-медійна реклама: налаштуйте таргетинг по інтересам і відберіть релевантні майданчики. Відвідувачам сайту, що зацікавились, потрібно показувати оголошення по ремаркетингу впродовж усього періоду прийняття рішення.

Приклад

 

Особенности контекстной рекламы в разных нишах

 

Ми вели контекстну рекламу для клієнта, який займався коштовними наручними годинниками, максимальною позицією було 7 місце – цього було достатньо.

Обмеження для оголошень в різних нішах

Існують специфічні ніші, які просувати важче через офіційні обмеження.

Можна зіткнутися з повною забороною на рекламу в певних нішах або обмеженням інструментів. Таким чином, наприклад, медичні послуги не можна рекламувати за допомогою ремаркетингу.

AdWords не допускає в рекламу наступні ніші:

  • Підроблені товари
  • Небезпечні товари та послуги (піротехніка)
  • Пособництво в недобросовісній діяльності (системи злому, шахрайство)
  • Неприпустимий вміст (матеріали, що пропагують насильство, екстремізм і т. д.)

Тематики з обмеженнями на перегляд:

  • Зброя
  • Алкоголь
  • Здоров’я і фармацевтика
  • Казино і азартні ігри
  • Політична реклама
  • Тютюнові вироби
  • Сайти сексуальної спрямованості
  • Феєрверки 

Реклама в цих нішах в 99% випадків не спрацює. Так виглядає відхилене оголошення із зазначенням причини відхилення:

Особенности контекстной рекламы в разных нишах

 

За довідкою справке Google AdWords, персоналізована реклама медичних послуг заборонена для таких тематик:

  • проблеми зі здоров'ям (лікування хвороб, хронічні захворювання, захворювання органів, інвалідність, пластична хірургія);
  • набір добровольців для участі в клінічних дослідженнях;
  • лікарські засоби, що відпускаються за рецептом;
  • делікатні теми, що нагадують користувачам про їхні проблеми і життєві труднощі (наприклад, проблеми із зайвою вагою, зовнішністю).
  • проблемы со здоровьем (лечение болезней, хронические заболевания, заболевания органов, инвалидность, пластическая хирургия);

Якщо проект підпадає під одну з вищезазначених тем, то ви не зможете використовувати ремаркетинг і рекламу в Gmail. А також таргетувати рекламу за допомогою:

  • демографічних і географічних показників
  • особливих аудиторій за інтересами, створених вами;
  • аудиторій зацікавлених покупців;
  • схожих аудиторій;
  • аудиторій за інтересами.

Висновки

Реклама в кожній ніші індивідуальна. Потрібно заздалегідь вивчити особливості контекстної реклами в ній і продумати стратегію.

Дана стаття розміщена на ресурсі https://www.seonews.ru/

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу