Оптимізуємо email-розсилку в 2017: про що говорять дослідження

Як подарувати клієнтам ще більше уваги і зберегти/збільшити їх лояльність? Згідно результатів проведеного опитування маркетологів «Цифрові маркетингові тактики для залучення/утримання клієнтів» – про те, які методи і інструменти вони використовують для збереження/збільшення лояльності покупців, найбільш ефективним інструментом являється email-маркетинг. 

Самые эффективные инструменты интернет-маркетинга

Оптимизируем email-рассылку в 2017: о чем говорят исследования 

Джерело: Gigaom Research - Survey: digital marketing tactics for customer acquisition 

Незважаючи на ріст різних форм комунікації – систем миттєвого обміну повідомленнями, чатів та соціальних мереж, електронна пошта залишається лідером ділової комунікації. Більш того, електронна адреса необхідна практично при всіх видах комунікації (в соціальних мережах, чатах та ін.), а також для всіх типівелектронноїкомерції (онлайн-покупки, банкінг і т.д.). Щодня відправляєтьсяпонад 215 мільярдівелектроннихлистів– це ще один аргумент на користь ефективності поштових розсилок.

Проте для ефективної роботи email-маркетингових кампаній недостатньо просто організувати розсилання листів. Є цілий ряд тонкощів і особливостей, які варто враховувати, щоб отримати найкращі результати. Ми розповімо про найважливіші моменти, на які треба зважати під час проведення email-кампаній. 

I. Адаптивність – перш за все.

Тенденція до використання адаптивного дизайну в email-розсилках стає все більш актуальною по мірі того, як зростає число мобільних пристроїв, призначених для користувачів. Листи з проблемною версткою значно погіршують загальне враження про ту компанію, яка відправила цей лист.

Вперше мобільну пошту стали використовувати в 2011 році. На той момент показник відкриття листів становив всього 8%.

Динаміка відкриття листів з різних пристроїв (%)

Оптимизируем email-рассылку в 2017: о чем говорят исследования 

Источник: litmus.com 

2016 рік показав, що мобільні пристрої і веб-додатки поступово відтісняють десктопні. Сьогодні 55% інтернет-користувачів переходять з мобільних пристроїв. (Детальніше про це в відео «Дмитро Шоломко (Google Ukraine) - Згодом мобайл уб'є десктоп»).

У 2016 році статистика читання електронної пошти зросла з 33 до 39%. Разом з тим, зростає і мобільний трафік. За даними сервісів поштових розсилок Litmus і MailChimp, адаптивний дизайн листів здатний збільшити кількість унікальних переходів користувачів мобільних пристроїв. Щоб підвищити ти ефективність email-кампаній, до адаптивності потрібно підходити грунтовно, при цьому адаптуючи не лише листи, але й сайт. Адже якщо лист буде адаптивним, а сайт – ні, мета розсилки не буде досягнута. 

Оптимизируем email-рассылку в 2017: о чем говорят исследования 

Джерело: Litmus - Inconsistencies in the Mobile Subscriber Experience

 На що звернути увагу?

Не всі поштові програми коректно відображають електронні листи (одні не підтримують фонові зображення, інші - тіні для блоків або тексту). Тому при запуску email-розсилки важливо враховувати особливості всіх широко використовуваних поштових програм.

За результатами щомісячних обстежень близько 1,5 млрд.листів по всьому світу (вивчалося те, де і як відкриваються повідомлення електронної пошти), був визначений ТОП 10 поштових клієнтів 2016 року:

Оптимизируем email-рассылку в 2017: о чем говорят исследования 

Источник: litmus.com 

II.Контроль частоти розсилань: дотримуємося етикету.

Згідно проведеного опитування про те, що саме не подобається користувачам під час отримання розсилок на мобільний телефон, головною причиною невдоволень стала перенасиченість поштових скриньок, а також нераціональна частота розсилань.

Що не подобається при отриманні розсилки на мобільний телефон

Оптимизируем email-рассылку в 2017: о чем говорят исследования 

Джерело: MarTech - Real-Time Solutions To Improve Your Email Engagement

 

Частота відправки листів суттєво впливає на рівень залученості аудиторії, а отже – на дохід компанії в цілому.

Вирішити основну проблему невдоволення користувачів допомагає впровадження ефективної системи управління частотою розсилки, розробленої з урахуванням активності контактної бази.

Основні етапи створення такої системи:

1) контроль відписок: здійснення контролю за кількістю та основними причинами відписок;

2) тестування: проведення перевірки ефективності кількох варіантів частоти відправки листів на малій групі передплатників;

3) якісний контент: листи повинні бути цікаві й доречні, тому частота розсилки безпосередньо залежить від можливості підбирати якісний контент, щоб підтримати зацікавленість передплатників;

4) опитування: відмінний спосіб виявити побажання передплатників щодо частоти розсилки.

На що звернути увагу?

В залежності від часу доби користувачі використовують різні пристрої для перевірки пошти.

В який час користувачі перевіряють пошту (з різноманітних пристроїв)?

Оптимизируем email-рассылку в 2017: о чем говорят исследования 

Джерело: Movable Ink - Consumer Device Preference Report: Q3 2016

 

Крім того, 73% користувачів смартфонів перевіряють пошту більше одного разу на день.

Як часто користувачі перевіряють пошту?Оптимизируем email-рассылку в 2017: о чем говорят исследования 

Источник: Fluent - The Inbox Report 2016: Consumer Perceptions of Email

Час відправки листів безпосередньо впливає на ефективність проведення email-маркетингових кампаній. Важливо проводити тестування розсилок, щоб оптимізувати час відправки окремих видів листів (промо- та тригерних). І звичайно ж, забезпечувати адаптивність листів, для того, щоб користувачам смартфонів було комфортно читати розсилки.

III.Персоналізація

Розсилкою стандартних повідомлень по всій базі контактів уже нікого не здивуєш. Та кожному користувачеві буде приємно отримати щось особливе, щось «лише для нього».

Щоб забезпечити персоналізацію, є потреба у якісній сегментація контактної бази. Найбільш ефективним інструментом для сегментації є анкетування. На жаль, не всі передплатники заповнять анкету, тому існують і інші методи персоналізації, які не вимагають від клієнта додаткових дій. Наприклад, сегментація даних згідно раніше придбаних товарів, чи по активності користувача (як часто робить замовлення? Як часто відкриває листи з розсилки?).

Після вивчення аудиторії ви зможете підібрати більш якісний контент і підвищити ефективність розсилок. 

Висновки

Наведена статистика – лише мала частина того, на що треба зважати під час проведення розсилок. Звичайно ж, кожен проект – унікальний. Тому важливо враховувати особливості – не лише продукту, але і аудиторії, яка буде отримувати розсилки.

Будуючи стратегію email-маркетингу на 2017 рік, варто звернути увагу на адаптивність листів під мобільні пристрої, персоналізацію та оптимізацію частоти розсилок. Проведення спліт-тестувань і регулярний аналіз отриманих результатів - вірні помічники для розвитку email-маркетингу.

Ця стаття розміщена на ресурсі https://www.seonews.ru

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу