Як проектували і розробляли дизайн сайту intertop.ua

Intertop.ua – це один із найбільших рітейлерів України, лідер онлайн-сегменту продажу взуття. Великий досвід роботи з провідними e-commerce майданчиками. України дав можливість експертам Promodo ще до старту проектування сайту закласти фундамент для подальшого просування та майбутніх маркетингових активностей.

Проблематика

Нові покращення компанії, які вже були винесені офлайн і роздріб, - зміна фірмового стилю, програма лояльності тощо – не знаходили повною мірою відображення на існуючому на той момент сайті. Вносити точкові зміни було невигідно і недоцільно, тому було ухвалено рішення про повну зміну платформи, архітектури і візуального оформлення нового сайту.

Старая и новая версии сайта

Стара і нова версії сайту

Аналіз і підготовка

Розробка нового продукту всередині компанії зазвичай починається з аналізу всіх доступних ресурсів на боці клієнта. Ми використали дані з систем аналітики сайту Intetop.ua, а також проводили інтерв’ю з клієнтом, щоб уточнити питання, на які вона не могла дати відповідь.

Аналіз сайту допоміг нам знайти відповіді на ряд сформульованих гіпотез. Наприклад, перегляд сторінки каталогу з переліком продукції значно ускладнив процес вибору взуття через стандартний функціонал переключення між сторінками. Це призводило до «відвалів» зі сторінки категорії. Вирішенням цієї проблеми стало впровадження автоматичного підвантаження нових товарів на сторінку, коли користувач продовжує скролити вниз. Це дає можливість клієнту бачити всю вітрину товарів і запам’ятовувати моделі, які йому сподобалися, не уходячи зі сторінки категорії – саме так, як це відбувається в офлайні  

Отказ от привычной навигации между страницами

Відмова від звичної навігації між сторінками

Відмова від звичної навігації між сторінками

Ми вирішили перевірити роботу служби доставки і кол-центру: здійснили тестові покупки, залишили коментарі з питаннями, намагалися повернути товар. На щастя, ми не зіткнулися з жодними проблемами, і з повною впевненістю, що за екраном «Дякуємо за ваше замовлення!» все функціонує як слід, почали роботу над створенням майбутнього сайту.

Вже на старті робіт був складений список проблем, які повинен був вирішувати майбутній сайт, і гіпотез, які потрібно перевіряти одразу після його запуску.

Основні проблеми на старті:

  • Немає зв’язки з бонусною програмою та магазинами;
  • Невідповідність інтерфейсу новому фірмовому стилю;
  • Не були реалізовані мультиканальні сценарії.

Після аналізу та обговорення з представниками Intertop.ua робочих процесів і побажань до функціоналу сайту був визначений тристоронній формат роботи над проектом, де в якості третьої сторони виступила компанія-розробник. Кожна сторона сформувала команди, визначила завдання і приступила до роботи.

Від складного до простого  

Проектування майбутнього інтерфейсу було розбите на етапи і пріоритети. Щоб запустити паралельно роботу всіх членів команди, ми сформували основу проекту у вигляді основних конверсійних ланцюжків.

Приклади конверсійних ланцюжків

Приклади конверсійних ланцюжків

Після затвердження прототипу і дизайну кожна сторінка передавалась одразу на верстку, а команда переходила до наступних сторінок і модулів. Такий формат роботи дозволяв розділити великий і складний продукт на дрібні завдання і вибудувати пріоритет за кожним із них із зазначенням термінів і відповідальних осіб. Крім того, в ході роботи ми мали можливість тестувати робочі макети і одразу ж вносити в них правки.

Цей підхід дозволив клієнту вчасно отримати ту частину сайту, яка безпосередньо бере участь у продажах. Уже після цього можна було поступово підключати функціонал другорядної важливості: елементи особистого кабінету, інформаційні сторінки тощо.

Що дізналися нового

Запуск сайту не повинен бути останнім етапом в роботі. На жаль, багато клієнтів забуває про це. Завершивши тестування сайту, вони повністю занурюються в бізнес-процеси, виводячи сайт на другий план. Збоку це має такий вигляд: «Сайт же зроблений, що там ще виправляти?» Але у випадку з проектом Intertop, наша співпраця з компанією не завершується. Після запуску, використовуючи дані з аналітики, ми змогли перевірити свої гіпотези і дізналися багато корисного про поведінку користувачів.

Наведемо характерний приклад. Сумніви, що попап швидкої покупки незручний у використанні, підтвердилися даними з аналітики. Частина покупок на сайті після переходу з попапу (спливаючого вікна) в загальній сумі замовлень складає всього 3-4%. Але, додавши показник електронної торгівлі, ми помітили, що середній чек замовлення з попапу на 73% вищий, ніж зі сторінки товару. Це свідчить про те, що, визначившись із потрібною парою взуття, клієнт купляє її одразу з категорії товарів.

Pop-up быстрой покупки

Pop-up швидкої покупки

Перші результати  

«Отримано оновлений інтерфейс сайту, який відповідає сучасним тенденціям. Після запуску проекту ми підключили інтеграцію з бонусною програмою, що підвищило лояльність наших клієнтів і залучило нових. Були також повністю запущені мультиканальні сценарії, які безшовно об’єднали всі магазини мережі з сайтом і зробили купівлю більш зручною, а також дали клієнтам весь асортимент, який існує в мережі» - Толочина Валерія, маркетинг директор INTERTOP.

Постійний аналіз, робота за конверсійними воронками, експерименти з візуальними акцентами – все це дозволяє кожен день робити продукт кращим і зручнішим для клієнта. Петля покращень не має кінцевого циклу і правильної відповіді; необхідно розвивати продукт, поки цього вимагає ринок.

Дизайн-процесс и петля улучшений

Дизайн-процес і петля покращень

Досвід показує, що в веб-дизайні не існує остаточно завершеного продукту. Сьогодні продукт готовий настільки, наскільки готовий сьогоднішній користувач. Завтра він прийде вже з новим досвідом, відповідно, потрібно буде міняти і сам продукт.

Трохи цифр

  • 6 місяців роботи від перших запитань до фінального макету;
  • 5 людей у команді: UX-фахівець, web-аналітик, менеджер проекта, дизайнер інтерфейсів, арт-директор;
  • 600+ годин на проектування і дизайн;
  • 180+ затверджених дизайн-макетів;

Уроки, отримані в ході роботи

  1. Не існує лише одного ідеального рішення. Аудиторія на кожному сайті поводиться по-різному. Те, що працює у конкурента, може не спрацювати у вас.
  2. Тестування сайту потрібно робити на всіх етапах розробки.
  3. Гіпотези потрібно перевіряти одразу ж після запуску, на «живій» аудиторії, по ходу справи вносячи зміни і покращення.
  4. У петлі покращень інтерфейсу є початок, але немає кінця.

«Компанія Promodo є лідером у цій галузі, тому ми не помилилися, звернувшись до неї. Всі роботи виконувалися в заздалегідь узгоджені терміни. Робота була побудована так, що хлопці надавали спочатку прототип, а потім, ґрунтуючись на наших спільних обговореннях, надавали дизайн. З усіх завдань були запропоновані креативні, а не посередні варіанти рішень» - Толочина Валерія, маркетинг директор INTERTOP.

Ми дотримуємось думки, що сайт являє собою інформаційний прошарок між брендом і клієнтом. Бренд повинен зберігати принципи своєї роботи незалежно від місця комунікації з клієнтом.

Сайт – это информационная прослойка между брендом и клиентом

Сайт – це інформаційний прошарок між брендом і клієнтом.

Якщо покупець обирає товар на сайті та ухвалює рішення самостійно приміряти його в магазині, то сервіс, ціна і умови обслуговування не повинні змінюватися лише через те, що він вийшов з онлайну в офлайн.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу