DoubleClick або AdWords: що вибрати для просування сайту

Що це і як працює

Ремаркетинг - один з найефективніших інструментів контекстно-медійної реклами. Він дозволяє показувати рекламні оголошення тим користувачам, які раніше вже відвідували інтернет-магазин і проглядали сторінки в пошуках конкретних товарів.

Google складає аудиторію з числа таких користувачів і, коли один з них заходить на сайт Медійній мережі Google (GDN), показує йому оголошення, клікнувши по якому, відвідувач може знову потрапити в інтернет-магазин і завершити покупку. Аудиторії для користувача можуть складатися окремо для кожної групи оголошень.

Призначені для користувача аудиторії можуть складатися окремо для кожної групи оголошень.

 Цей інструмент дозволяє повторно нагадати про себе вже зацікавленій аудиторії і мотивувати її на завершення покупки. Основна візуальна складова оголошень ремаркетингу - це т.зв. креативи. Їх не обов'язково малювати вручну - в Google AdWords передбачені шаблони і конструктор оголошень.

Динамічний ремаркетинг в сервісах DoubleClick і Google Adwords (з нещодавніх пір перейменований в Google Ads / Google Рекламу) має ряд істотних відмінностей від свого «звичайного» варіанту. Вони дозволяють куди більш гнучко налаштовувати показ рекламних оголошень користувачеві з цільової аудиторії. Більш детально про нього ви можете почитати в кейсі проекту Comfy.

Чому це вигідно для ecommerce

DoubleClick асоціюється, перш за все, із закупівлею медійної реклами. Для фахівців з контекстної реклами це трохи більш закритий інструмент, ніж AdWords. В інтернеті набагато складніше знайти навчання і матеріали. Кейсів практично немає або відсутні зовсім.

Розглянемо сервіси DoubleClick і їх основні функції:

Campaign Manager - єдина платформа, на якій виробляються настройки рекламних оголошень з можливістю їх показу в різних медійних мережах, і в першу чергу - в GDN. Перевага в тому, що всі рекламні матеріали в одному місці. Внести зміни в один банер тепер набагато простіше.

Display & Video 360 - той самий Programmatic, який на сьогоднішній день є проривом в медійній рекламі. В одному інтерфейсі можна вибрати сайти, на яких хочемо показувати банер.

Studio - місце зберігання та управління креативу і банерами.

Search Ads 360 - інструмент-надбудова над існуючими рекламними кампаніями Adwords. В одному кабінеті є доступ до декількох акаунтів і можливістю одночасного внесення змін.

Володіючи широкими можливостями для налаштування кампаній, DoubleClick вирішує ряд ключових завдань просування бізнесу онлайн:

1. Звертатися до ЦА безпосередньо - показувати оголошення нової аудиторії (на додачу до вже існуючої) на найбільш відповідних майданчиках.

2. Максимізувати охоплення - в систему DoubleClick входить набагато більше сайтів, ніж в медійну мережу Google.

3. Персоналізувати пропозиції - користувачеві рекламувати можна не тільки товар, який він уже шукав на сайті, але і супутні.

4. Аналізувати все відразу - в кабінет DoubleClick зводяться дані по ефективності оголошень з усіх майданчиків.

5. Оптимізувати час - Інструментарій DoubleClick пропонує велику кількість автоматизацій, які, інакше, виконувалися б вручну.

Відмінності DoubleClick від AdWords

Рішення, пропоновані DoubleClick, багато в чому дублюють функції більш традиційного інструмента контекстної реклами - Google AdWords. Більш наочно ці два сервісу можна порівняти за допомогою інфографіки.

Розберемося докладніше, де доречно застосовувати переваги кожного з цих інструментів.

Релевантний таргетинг. AdWords пропонує безліч способів орієнтування. Є можливість вказувати сайти вручну. Однак, навіть так, оголошення може перебиватися конкурентами, і показ буде досить рідкісним. Або, не в тому місці сайту, де потрібно рекламодавцю.

Збільшене охоплення. Функції DoubleClick включають в себе роботу з великою кількістю мереж, включаючи і медійну мережу AdWords.

Формати оголошень. Обидві платформи підтримують однакові формати графічних банерів. AdWords додатково підтримує текстові медійні оголошення.

Аудиторії. Сильною стороною DoubleClick є аудиторії партнерів. Це платні аудиторії, які збирають на інших сайтах. Це аналог аудиторій ремаркетингу, тільки з користувачами, які не були на вашому сайті, а були на сайті схожої тематики.

Оплата. У DoubleClick оплата тільки за 1000 показів (CPM). Явна перевага у AdWords, де є можливість оплати за клік.

Ремаркетинг. DoubleClick дає можливість зв'язати кілька фідів з даними і показувати рекламу з налаштованими заздалегідь правилами. Є можливість показувати в банері інформацію про товари, які доповнюють.

Банера. В AdWords присутній конструктор банерів, який має велику кількість шаблонів, як для динамічного ремаркетингу, так і для інших графічних матеріалів. У DoubleClick необхідно готувати всі рекламні матеріали окремо.

Пошук. Надбудова DoubleClick над уже працюючими кампаніями AdWords. Гнучкі правила дозволяють добитися результатів порівняно з постійною якісною ручною оптимізацією. Правила в самому Adwords такої ефективності запропонувати не можуть, на даний момент.

Незважаючи на те, що налаштування сервісів DoubleClick займає велику кількість часу, він дуже зручний для досягнення масштабних цілей. Відповідно, кампанії з невеликим бюджетом не покажуть таких самих успішних результатів, як в AdWords

Зворотній бік медалі

Для інтернет-магазинів і інших великих ecommerce-проектів використовувати інструменти ремаркетингу вигідніше ніж традиційні рекламні кампанії. Вони допомагають користувачеві зробити покупку за меншу кількість кроків і знизити відсоток відмов. Але при всіх існуючих зручностях, сервіси DoubleClick в Україні мають дуже обмежене використання. Для цього є ряд причин:

1. Комісія. Використання кожного з інструментів DoubleClick накладає додаткову комісію. З огляду на, спосіб оплати (CPM), витрати можуть бути значними, в порівнянні з Adwords.

2. Поінформованість. Про інструмент дуже мало відкритих відомостей. Немає матеріалів для навчання фахівців. Немає тренінгів від Google. Власники бізнесу та рекламодавці не зовсім розуміють, навіщо ж їм потрібен цей інструмент.

3. Складність налаштування. Запуск реклами в DoubleClick займає куди більш тривалий час, ніж в AdWords. Це накладає свої обмеження. Налаштування динамічного ремаркетингу вимагає великих зусиль від обох сторін, як агентства, так і власника бізнесу із залученням додаткових ресурсів програмістів.

4. Актуальність. На жаль, постачальників аудиторій в Україні, на даний момент немає. Мереж, через які можна розміщувати оголошення, поки теж не так багато. Частина функцій DoubleClick при плануванні кампаній недоступна українським користувачам.

Наостанок

DoubleClick пропонує в рамках своїх сервісів ефективні і багатофункціональні інструменти інтернет-маркетингу. Головною його перевагою є доступ до всіх кампаній, метрик і інструментів аналітики в одному рекламному кабінеті. Це помітно спрощує планування маркетингових активностей і рекламних бюджетів. Також він ідеально підходить для залучення в інтернет-магазин найбільш релевантного трафіку при скороченні витрат на онлайн-просування. Як цей інструмент дозволяє заощадити рекламний бюджет можна подивитися в кейсі проекту MOYO.

Частка онлайн-реклами щороку зростає і поступово витісняє більш традиційні офлайн-методи. Тому використання сервісів DoubleClick буде тільки рости. Український ринок вже готовий до цього формату, але прийде до нього трохи пізніше. Щоб бути готовими, агентствам і фахівцям потрібно вивчати функціонал DoubleClick вже зараз.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу