Іменовані фільтри для інтернет-магазину

Чому це важливо

Іменовані фільтри дозволяють формувати групи товарів, ґрунтуючись на даних про переваги споживачів і співвідношенні певних параметрів. Наприклад, якщо мова йде про інтернет-магазини електроніки, то це можуть бути, наприклад, такі фільтри: «захищені телефони», «жіночі телефони», «сталеві телефони» і так далі.

Що дають іменовані фільтри?

Іменовані фільтри залучають додатковий трафік з пошукової системи на сайт завдяки розширенню семантичного ядра (бібліотеки пошукових слів, їх морфологічних форм і словосполучень, які найбільш точно характеризують вид діяльності, товар або послугу, пропоновані сайтом). Крім додаткового трафіку, іменовані фільтри значно спрощують навігацію користувачів по сайту, покращують показники поведінки користувача і, як наслідок, призводять до збільшення продажів. У контекстній рекламі сторінки розширених фільтрів впливають також на показники якості рекламних кампаній і знижують вартість залучення.

Як правильно створювати іменовані фільтри?

Ми розглянемо на прикладі інтернет-магазину, що продає мобільні телефони. Іменованими фільтрами можуть виступити:

  • телефон розкладачка;

  • телефон-слайдер;

При створенні фільтра необхідно дотримуватися певних правил:

  • Для кожного фільтра необхідно створити окрему сторінку приземлення;

  • Сторінка повинна бути оптимізована під запити фільтру;

  • Сторінка повинна містити згадки релевантних товарів (наприклад, якщо фільтр - «сенсорні телефони», то дана сторінка повинна містити тільки телефони, що підтримують сенсорне управління).

  • При виборі іменованого фільтра слід враховувати його популярність і корисність для користувача. Не має сенсу створювати фільтр, який нікому не потрібен: така робота буде марною тратою часу.

Приклади іменованих фільтрів: Rozetka.com.ua

ris1

 

Мал. 1 Приклад іменованого фільтра

Статистика запитів по регіону "Україна"

ris2

Мал. 2 Статистика запитів по Україні

Правильно працюючи з фільтрами, ви можете збільшити трафік, а також підвищити конверсію.

Статистика запитів, по яких приходять відвідувачі

Жовтим маркером позначені сторінки-фільтри:

ris3

Мал. 3 Статистика трафіку

Приклад фільтра «Сенсорні телефони»:

ris4

Мал. 4 Результати по фільтру "Сенсорні телефони"

Як бачимо з даних Google Analytics:

  • Сторінки-фільтри мають невеликий відсоток показника відмов, а деякі - і зовсім 0%;

  • Ці сторінки стають джерелом нових користувачів, покривають більшу кількість ключових запитів.

Висновки

Уважно проаналізувавши свою нішу, товарні позиції, ви можете вивчити користувацький попит, прийняти рішення про складання іменованих фільтрів. Ретельно складений вміст сторінок іменованих фільтрів - найголовніша «зброя». Цей підхід дозволить не тільки залучити додатковий трафік на сайт і розширити семантичне ядро, але і спростити вибір товару користувачеві, збільшити конверсію і прибуток.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу