НАПИСАТИ НАМ
24
.
01
.
2025

ТОП 10 найпопулярніших статтей у блозі Promodo 2024 року

ЗМІСТ

Щороку світ digital-маркетингу змінюється, а разом із ним змінюються й тренди, запити та тенденції, що найбільше цікавлять фахівців. Ми зібрали найпопулярніші статті 2024 року, які читали у блозі Promodo: від SEO-трендів та нових інструментів Google Ads до BI-аналітики та метрик утримання клієнтів. 

1. Тренди SEO у 2024 році: 7 важливих тенденцій, про які всі говорять, але не знають, що з цим робити 

Про 7 найважливіших SEO-трендів, на які бізнесу потрібно звернути увагу. Стаття досі актуальна, адже ці тренди плавно перетікають у новий 2025 рік. І лише набирають своєї значущості. У статті ми розповідаємо про розвиток Google’s Search Generative Engine (SGE), еволюцію факторів ранжування, зростаюче значення SEO для відеоконтенту, нові патерни пошуку та оптимізаційні підходи тощо. 

2. Як нові правила збору даних від Google вплинуть на digital-маркетинг

Google змінює правила збору даних, і це трансформує підхід до роботи з рекламними кампаніями. У статті розбираємо, як адаптуватися до цих змін та уникнути втрати ефективності.

3. Креатив для Facebook: розміри, формати та поради для створення 

Базова стаття про креативи для Facebook: оптимальні розміри, формати та секрети, які допоможуть створювати ефективну рекламу, що привертатиме увагу аудиторії та ефективно залучатиме нових клієнтів. 

4. Demand Generation — новий тип рекламних кампаній Google Ads. Як із ним працювати?

Новий інструмент Google Ads — Demand Generation. Це нова стратегія, націлена якраз на збільшення знань про ваш бренд та формування зацікавленості в потенційного споживача, який ще не знає про ваш продукт. У статті пояснюємо, як його налаштувати та використовувати для максимального ROI.

5. Структура акаунту Google Ads у 2024-2025 роках: як балансувати між Пошуком, Шопінгом, Рмах, Dem Gen

Ефективний акаунт Google Ads вимагає правильного балансу між кампаніями. Команда PPC-спеціалістів Promodo постійно стежить за такими змінами і впроваджує нові функції у власних проєктах. У статті — розказуємо, як різні типи кампаній Google повʼязані між собою і як з ними працювати.

6. Чому Google блокує акаунти рекламодавців? Найпоширеніші причини для Google Ads та Google Merchant

Головний біль маркетологів — блокування акаунтів. На думку Google, акаунт може бути підозрілим з різних причин, і рідко — з очевидних. Тому чіткого алгоритму, як діяти в такому випадку, немає. Але ми розібрали помилки рекламодавців, які призводять до блокування акаунтів, і сформували поради, як цього уникнути. Обов’язковий гайд для тих, хто працює з Google Ads.

7. ТОП-10 BI-звітів для eCommerce 

У цій статті знайдете 10 найпопулярніших BI-звітів для онлайн-магазинів і підбірку інструментів, що дозволяють ці звіти збирати та візуалізувати. Вони допоможуть оцінити ефективність ваших кампаній, виявити слабкі місця та знайти нові точки росту.  

8. Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google

Покрокова інструкція для розрахунку рекламного бюджету в Google Ads. Допомагаємо зрозуміти, навіщо робити прогнози, як працюють бюджети кампаній та скільки і куди інвестувати, щоб отримати максимальну віддачу. Слідування простим крокам, які ми навели у цій статті, допоможуть ефективно керувати витратами на рекламу.

9. Google Marketing Live 2024: Що зміниться в PMax, Search, Demand Gen

Головні інсайти з Google Marketing Live 2024. Команда Promodo відвідала конференцію Google Marketing Live та підготувала матеріал про те, що чекає на рекламодавців в майбутньому та як нові функції з анонсу гугл лайф вплинуть на роботу.

Зокрема, розповідаємо, як нові функції та оновлення вплинуть на Performance Max, Search і Demand Generation у 2025 році і не тільки. 

10. Топ-5 метрик утримання клієнтів, які можна виміряти 

Залучення клієнтів — це лише частина успіху. Ми виділили найважливіші метрики утримання, які допоможуть вам працювати на лояльність і довготривалі стосунки з клієнтами. Також зібрали формули та рекомендації наших фахівців, що допоможуть визначити вузькі місця, знайти можливості зростання і налагодити відповідні бізнес-процеси. 

Бонус: вибір редакції

  • Closed-Loop Marketing: що це таке та як працює — про один із ключових підходів, що допомагає компаніям підвищити ефективність роботи. Closed-Loop Marketing допомагає відстежувати шлях клієнта від першого контакту до завершення продажу, забезпечуючи зворотний зв'язок між маркетингом та продажами. У статті також розповідаємо як його впроваджувати на практиці. 
  • Як ефективно працювати з локальними мікроблогерами? — чимало досліджень на тему Influencer Marketing підтверджують, що робота з нано-, мікроблогерами — важливий елемент сучасного маркетингу. Раніше це була просто рекомендація, але зараз — must have. Розповідаємо, як це робити, на прикладі COMFY. 
  • Як підготувати ефективну пітч-презентацію — презентації-пітчі можуть відбуватися на різних етапах розвитку проєкту — від початкових, під час пошуку інвесторів, до демонстрації готового продукту чи сервісу потенційним клієнтам. У статті розповідаємо, що повинна містити презентація, як підготуватися до пітчингу та яких помилок найчастіше допускаються спікери.
Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз