Написати нам
05
.
03
.
2025

Що треба знати про роботу з TikTok у 2025 році

ЗМІСТ

TikTok у 2025 році залишається одним із найпотужніших каналів для маркетингу. Дослідження показують, що користувачі проводять у додатку в середньому 95 хвилин на день, а рівень залучення на 150% вищий, ніж в Instagram. Ба більше, 70% користувачів TikTok зазначають, що саме тут вони відкрили нові продукти чи бренди. Тож бізнесу важливо розуміти актуальні тренди тік ток, аби ефективно працювати з цією платформою.

У цій статті ми розкажемо, що треба знати про роботу TikTok у 2025 році і розглянемо основні напрямки створення контенту та просування в тік ток для бізнесу.

Як працює алгоритм TikTok у 2025 році?

Алгоритм ТікТок 2025 працює навколо інтересів користувача і сигналів взаємодії. Ця стратегія майже не змінюється протягом років. 

  • Залученість – це база: коментарі, лайки, репости та інші дії користувачів. 
  • TikTok враховує безліч показників взаємодії – чи додивилися ролик до кінця, чи поставили «подобається», чи залишили коментар, чи поділилися з друзями. Усі ці дії збільшують шанси відео потрапити в рекомендації. 
  • Утримання аудиторії (час перегляду) особливо важливе: якщо ролик затягує людей надовше, TikTok «розуміє», що це цікавий контент, гідний ширшого поширення. 
  • Алгоритм майже не зважає на число підписників чи попередні вірусні успіхи акаунта при ранжуванні контенту. 
Чим активніше аудиторія реагує на відео, тим ціннішим алгоритм вважає цей контент. А тому показує більшій кількості інших користувачів. 

SEO у TikTok 

Так, користувачі реально використовують цю соціальну мережу як пошук, і цей тренд тільки зростатиме у 2025 році.

Платформа конкурує з Google за увагу молодої аудиторії: двоє з п’яти американців шукають інформацію в TikTok, а 40% молодих людей спершу звертаються до пошуку в TikTok, а не в Google. Тобто, TikTok фактично виконує роль відеопошуковика за інтересами.

У 2025 році це означає, що оптимізація контенту під TikTok SEO — це необхідність. 

Як працює SEO в Tiktok 2025? 

Алгоритм аналізує текстові та аудіосигнали з відео, щоб видавати користувачам релевантні результати. Відеоінформація — опис, підписи, текст на екрані, озвучка — все це сканується і зіставляється з пошуковими запитами. 

Тому ключові слова мають бути органічно вплетені у ваш контент. Наприклад, якщо ви знімаєте відео про догляд за собаками, варто згадати слово «собаки» в описі чи тексті ролика – так алгоритм зрозуміє тему і покаже відео тим, хто шукає контент про собак. 

[[ROW-START]]

[[ROW-END]]

Довжина підпису до відео тепер може сягати 2 200 символів, тож ви можете включити кілька ключових фраз і хештегів. 

Де шукати ключові слова? 

Проведіть дослідження прямо в додатку: введіть у пошук тему — TikTok підкаже популярні запити автодоповненням. 

Також у TikTok Creative Center доступні трендові ключові слова і хештеги за регіонами та категоріями – це корисний інструмент, щоб аналізувати які теми, є популярними в Україні та світі. Важливо, що алгоритм враховує не лише текст у описі: він розпізнає слова, які промовляють в ролику або у субтитрах.

Тому при публікації подбайте про узгодженість: тема відео, про що саме говорять у відео й текст у описі мають містити ваші цільові ключові запити. Тоді шанси, що відео з’явиться в результатах пошуку TikTok (або навіть у Google), суттєво зростуть.

Що там з хештегами?

Хештеги в TikTok залишаються важливим інструментом, але їхня роль теж еволюціонувала. Для SEO, хештеги — це один із сигналів, що допомагають алгоритму зрозуміти контекст відео.

Вони працюють найкраще, коли справді відповідають вашому контенту та включають ключові слова за темою.

У 2025 році тактика просування в тік ток — додати багато хештегів, або використовувати загальні, наприклад “#рекомендації”, уже не ефективна. Алгоритм радше «заплутається», про що ваше відео, ніж просуне його. 

Натомість оптимально використовувати 1-3 релевантних під кожним відео. Кілька влучних міток дадуть алгоритму чіткий сигнал, до якої тематики належить ролик.

В цілому, хештеги вже не панацея для просування, але в поєднанні з правильно підібраними ключовими словами та цікавим контентом вони підсилюють вашу видимість в TikTok і допомагають потрапити на очі цільовій аудиторії.

Brand Fusion – нова епоха співпраці брендів і креаторів

У 2025 році ми спостерігаємо епоху Brand Fusion – тісна інтеграція брендів з креаторами на платформі. Бренди «зливаються» з контентом творців, стаючи частиною розваг і життя аудиторії, а не нав’язливою рекламою. Ключова зміна – ставка на нішевих інфлюенсерів та мікроспільноти. 

Великі цифри фоловерів поступаються місцем глибокій взаємодії: малі й середні блогери, які мають віддану аудиторію у своїй ніші, приносять брендам більше користі у вигляді довіри та конверсій. 

Чому нішеві інфлюенсери стали головним активом? По-перше, їхній контент сприймається як щирий і близький, тому рекомендації продуктів звучать як порада друга. По-друге, на TikTok сформувалася екосистема сотень тематичних спільнот (#FoodTok, #TravelTok, #BookTok тощо). Для бренду велика цінність – інтегруватися саме в ту спільноту, де є його цільові клієнти. 

[[ROW-START]]

[[ROW-END]]

Це два різних бізнес-акаунти, проте вони замовлять контент в однакових блогерів з комʼюніті #BookTok, тому що у спільноті їх люблять, а їхні відео виглядають природно у стрічці книголюбів. Так компанії залучають їхню аудиторію. 

Згідно з дослідженнями платформи, 2 із 3 користувачів TikTok подобається, коли бренд співпрацює з авторами контенту, і не одним!  

Як ефективно працювати з мікроблогерами?
Розповідаємо на прикладі COMFY
Читати статтю
Головний урок Brand Fusion: брендам варто співпрацювати не лише з мегапопулярними зірками, а й з невеликими, але улюбленими творцями в їхніх нішах. Дозвольте креаторам показати ваш продукт у їхньому стилі. Це сприйматиметься більш органічно та автентично. 

Таким чином бренд стає частиною культури TikTok. У результаті виграють усі: автор отримує винагороду та цікавий контент, аудиторія – розважальне відео, якому довіряє, а бізнес – впізнаваність і нових клієнтів через природну рекомендацію.

[[ROW-START]]

@knyharnia_ye

Якщо вибір книжки – це мистецтво, то наші книгарі справжні майстри! У наших книгарнях щодня відбуваються сотні книжкових консультацій – серйозних, веселих і несподіваних. Адже обрати саме ту книгу – справжнє випробування! 😄 В наших книгарнях-кавʼярнях можна не лише знайти історію до душі, а й насолодитися ароматною кавою. Завітайте до Києва на вул. Петра Сагайдачного, 23-А або вул. Левка Лук’яненка, 29 – тут особливий затишок для книжкових людей. ☕ 📖 А вже з 14 лютого відкривається ще одне чудове місце, де можна випити кави та обрати книгу в дорогу – книгарня на Київському вокзалі! Ідеальне рішення перед подорожжю! 🚞 Яка книга була вашим найкращим супутником у дорозі? Діліться в коментарях! ⬇️

♬ оригінальний звук - «Книгарня «Є»

[[ROW-END]]

Штучний інтелект у тренді

У тренді ШІ-контент – від генерації ідей до створення цілих відео за допомогою штучного інтелекту. Якщо раніше до ШІ-креативу ставилися з острахом, то зараз це часто про вау-ефект, що привертає увагу аудиторії. 

За даними TikTok, користувачі 1,4 раза частіше, ніж на інших платформах, чекають появи генеративного ШІ і більш відкриті до експериментів брендів з доповненою реальністю чи ШІ-анімацією.

[[ROW-START]]

@rozetkaua Під час розпродажів ми ще той пластилін, сквіш і все з цього роду. Ви як себе почуваєте? Не розтікаєтесь між пальцями, коли бачите знижки? #розетка #rozetka #rozetkaua ♬ оригінальний звук - Розетка😉

[[ROW-END]]

Важливо: Не забувайте позначати такий контент як «Створений ШІ». Відповідний перемикач можна знайти в розділі «більше параметрів» під час завантаження відео. 

Якщо ваш бренд ще не використовував ШІ-інструменти у створенні контенту – зараз ідеальний час для експериментів.

Ось кілька порад фахівців Promodo

  • Використовуйте ШІ для генерації ефектів, фонів і 3D візуалізацій.
  • Генеруйте короткі до 5 секунд відео про ваш товар, тут важливо бути креативними, а відео мають відповідати вашому основному стилю та баченню.  
  • TikTok здобув популярність завдяки автентичності контенту. Генеративний ШІ не повинен витісняти людський фактор. Таким контентом не варто заміняти все. Використання ШІ “точково”, у різних аспектах контенту, дозволяє отримати ефективність без втрати автентичності.

TikTok-коментарі як новий двигун маркетингу

68% користувачів чекають, що бренди взаємодіятимуть із ними в коментарях. Багато користувачів заходять у коментарі до відео за дозою гумору, порад чи обговорення.

77% тіктокерів регулярно читають коментарі до відео по всьому світу. 

Для брендів це означає, що кожен коментар – не просто фідбек, а можливість для взаємодії та вірусного охоплення. Смішна або корисна відповідь компанії може набрати тисячі вподобайок і стати топовим коментарем, який побачать всі.

Проявляючи себе в обговореннях, бренд демонструє, що він «живий», відкритий до діалогу і чує свою спільноту. Ба більше – сам алгоритм помічає активність у коментарях. Якщо під відео йде жвава дискусія, TikTok може ширше розповсюдити такий контент, адже бачить, що він зачепив аудиторію.

Окрім відповідей під власними відео, бренди можуть вступати в діалог і під чужими популярними роликами. Іноді дотепний коментар компанії під вірусним відео (навіть не пов’язаним з її продуктом) збирає тисячі лайків і привертає увагу до бренду. Звісно, коментарі мають бути доречні, влучні, органічно вплетені в дискусію. 

Слід моніторити, що пишуть люди, оперативно реагувати, дякувати за компліменти, розв'язувати проблеми або просто жартувати разом з аудиторією. Таким чином ви збільшуєте видимість бренду, збираєте навколо нього спільноту і навіть отримуєте цінні бізнес-ідеї від фанів.

Водночас не слід перебільшувати з відповідями на коментарі та лайками. Я спостерігаю, що коли бренд відповідає на кожен коментар, то у користувачів знижується бажання залишати нові.


Молодій усвідомленій аудиторії хочеться відчути, що їх коментар був помічений, бо він особливий, а не такий як всі, що саме його лайкнули, та саме йому відповіли. Треба відчувати міру.


Ще один момент — люди люблять зайти почитати коментарі користувачів, а з численними відповідями і лайками це важче зробити, тому і часу на відео вони проведуть менше.


Євгеній Нефедов
TikTok Specialist

Що робити вже зараз?  

За словами TikTok Specialist у Promodo Євгенія Нефедова, коли бренд заходить у TikTok, він має розуміти, що формат цієї соцмережі суттєво відрізняється від інших, навіть від Reels.

  • Кількість підписників не гарантує великого охоплення — важливо залишатися на хвилі трендів, адаптовувати актуальний контент під свій стиль і постійно взаємодіяти з аудиторією.
  • TikTok-ком’юніті не цікавить, наскільки бренд ідеальний — навпаки, користувачі хочуть бачити його справжнім, живим, смішним, а іноді навіть трішки крінжовим. Тут красива «глянцева» картинка працює значно гірше, ніж в інших соцмережах.

Євген відмітив такі тренди, що активно зростають:  

  • Набирають популярність відео з живим голосом, у форматі сторітелінг. 
  • Графічний контент із використанням мемів і популярних персонажів також активно залучає аудиторію.
  • Залаштунки робочих процесів, відео від імені працівників компанії особливо подобаються аудиторії.

Кілька порад від команди Promodo

  • Регулярно аналізуйте конкурентів. Відстежуйте вдалі рішення інших брендів, не лише у своїй ніші.
  • Приділяйте увагу першим секундами й утриманню уваги. Алгоритм оцінює, наскільки ваші відео здатні втримати аудиторію. Якщо глядач затримається хоча б на 2-3 секунди, шанси на перегляд до кінця суттєво зростають. Не затягуйте відео довше потрібного – краще хай воно буде коротшим, але динамічним.
  • Будьте активними в коментарях. Заплануйте час на соціальний менеджмент в TikTok, а не лише на постинг. Відповідайте на коментарі під своїми відео: дякуйте за компліменти, жартуйте у відповідь на жарти, надавайте корисну інформацію на запитання.

    Якщо якесь питання зустрічається часто – запишіть відео-реплей на цей коментар (зручна функція TikTok) і розгорнуто поясніть. Вдалий коментар може привести на ваш профіль сотні зацікавлених людей. Крім того, уважно слухайте аудиторію – фідбек у коментарях підкаже, що покращити в продукті чи які теми висвітлити. 
  • Формуйте навколо акаунта спільноту: відповідайте на UGC-контент про ваш бренд, згадуйте найактивніших фанів, запускайте челенджі. TikTok – платформа про спільні емоції, тож бренди, які щиро взаємодіють із людьми, отримують віддачу у вигляді лояльності.
  • Експерементуйте з форматами і співпрацями. У 2025 році виграватиме креативність.

Користувачі дуже відкриті до брендів, які розмовляють з ними однією мовою і розуміють їхні меми.

Висновки

Бренди, які розуміють алгоритми, тренди та можливості платформи, отримують максимальну віддачу від TikTok як інструменту для залучення аудиторії, підвищення впізнаваності та зростання продажів.

Головне правило: створюйте контент, який залучає, розважає та дає цінність. TikTok винагороджує ті бренди, які вміють бути частиною його культури.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз