НАПИСАТИ НАМ
11
.
05
.
2023

Як онлайн-магазину продавати через Telegram?

ЗМІСТ

Telegram набуває все більшої популярності та став одним із головних трендів digital-маркетингу у 2023 році. Завдяки своїм можливостям та базі користувачів, що активно зростає, месенджер дозволяє ритейлерам охопити ширшу аудиторію та збільшити продажі. Ми вже понад 4 роки ведемо Telegram-канали для таких великих ритейлерів, як Rozetka, Stylus та MauDau. І разом з Анною Янборисовою, нашою контент-менеджеркою, ділимося порадами, як працювати з месенджером, які можливості має телеграм для бізнесу, та як отримувати результат, на який ви очікуєте.

Telegram для бізнесу

Месенджер налічує понад 700 мільйонів активних користувачів у всьому світі, і його користувацька база продовжує активно зростати. В результаті, станом на січень 2023 року Telegram посідає 6 місце серед соціальних мереж за кількістю щомісячних активних користувачів. А в Україні з початку 2022 року база користувачів виросла на 43%, що зробило Telegram одним із найпопулярніших месенджерів, на прикладі конкурента.

Тож, Telegram-маркетинг — це перспективна концепція SMM, яку варто розглядати у своїй маркетинговій стратегії.

Чому Telegram — відмінна платформа для онлайн-магазинів

Охоплення ширшої аудиторії за допомогою відкритих каналів

12% населення світу від 16 років активно користуються Telegram, на прикладі конкурента. Це величезна частина аудиторії, яку ваш бізнес може залучити за допомогою Telegram-маркетингу.

Як створити телеграм канал для бізнесу? Завдяки відкритим Telegram-групам, онлайн-магазини можуть привернути увагу широкої аудиторії. Ці канали не мають обмежень щодо кількості підписників і дозволяють продемонструвати товари та послуги, повідомляти про новинки, спеціальні пропозиції або знижки. Також можна надсилати відео, створювати голосові чати, проводити опитування та інші інтерактиви для великої групи людей. 

Це дуже зручно, особливо якщо ви прагнете залучити велику кількість клієнтів одночасно, допомогти своєму бізнесу створити базу лояльних клієнтів та збільшити продажі. Наприклад, працюючи з клієнтом Rozetka, нам вдалося збільшити кількість підписників з 3 059 у 2020 році до 147 700 у 2023 році.

Персоналізовані сервіси з закритими каналами

Telegram також надає можливість використовувати приватні канали, що сприяє більш ефективному спілкуванню з клієнтами. Такі канали ідеально підходять компаніям, які надають індивідуальні послуги своїм клієнтам: ексклюзивні пропозиції, персоналізовані рекомендації та онлайн-підтримку. Такий підхід допомагає побудувати міцніші стосунки між бізнесом та клієнтом, підвищити лояльність та збільшити повторні покупки.

Автоматизовані чат-боти: підтримка клієнтів 24/7

Чат-боти входять до списку найефективніших маркетингових інструментів Telegram, які можуть допомогти бізнесу автоматизувати обслуговування клієнтів.

Чат-боти — це автоматизовані програми, які можуть взаємодіяти з клієнтами та надавати їм миттєву консультацію.

Якщо ви хочете зменшити навантаження на службу підтримки та надавати безперервну підтримку своїм клієнтам, тоді чат-боти стануть вам у пригоді. 

Чат-боти допомагають:

  • Відповідати на поширені запитання.
  • Проводити повний цикл покупки. 
  • Надавати оновлення щодо замовлень.
  • Пропонувати персоналізовані рекомендації тощо.

Telegram як інструмент продажів

Оскільки основною метою eCommerce є отримання прибутку, однією з головних переваг телеграм для бізнесу є використання його як каналу продажів. 

Досить багато компаній вже використовують Telegram для продажу своїх товарів і послуг. Найбільший обсяг продажів у Telegram у всьому світі займають товари з Китаю, перевищуючи 12 млн доларів.

Попри те, що Telegram для інтернет-магазину дозволяє здійснювати безпечні покупки безпосередньо в месенджері, Анна Янборисова зауважує, що це може бути незручно та складно для великих ритейлерів. Натомість стратегія маркетингу в Telegram для них передбачає публікацію постів та направлення клієнтів на офіційний сайт або до застосунку.

Найкращий варіант — додати посилання на застосунок або сайт у повідомленні в Telegram. Коефіцієнт конверсії в застосунку набагато вищий, ніж на сайті.

Анна Янборисова

Senior контент-менеджерка департаменту бренду та контенту

Поради щодо використання Telegram для інтернет-магазинів

Фокусуйтеся на залученні 

Попри високу ефективність Telegram для eCommerce, не варто забувати, що це насамперед месенджер. 46% респондентів стверджують, що більшість їхнього особистого онлайн-спілкування відбувається через Telegram.

Відкриваючи застосунок Telegram, люди зазвичай планують написати повідомлення друзям або колегам, а не читати рекламу брендів. Саме тому, запускаючи SMM-кампанію в Telegram, потрібно бути дуже обережним і не «перегинати палицю».

Анна Янборисова

Senior контент-менеджерка департаменту бренду та контенту

І пам'ятайте, що відписка від Telegram-каналу займає лише секунду. Тож, якщо ви набридатимете клієнту занадто інтенсивними продажами, то, швидше за все, дуже швидко втратите свою аудиторію.

Збалансуйте розважальний та комерційний контенти

Одне із золотих правил маркетингу в Telegram — дотримуйтесь правильного балансу між продажами та корисними або розважальними публікаціями. Ми рекомендуємо формулу 70% на 30%.

Вибір контенту також залежить від конкретної індустрії та специфіки бізнесу. Наприклад, варіант перегляду асортименту популярних моделей кросівок з посиланням на застосунок можна розглядати як поєднання комерційного та розважального контенту. Однак, ніхто не буде гортати асортимент брендів пральних порошків заради розваги, оскільки клієнти шукають інформацію про конкретні характеристики продукту.

Створюйте власний візуальний стиль

Візуальні ефекти є невіддільною складовою маркетингу. Завдяки використанню якісних зображень та відеоматеріалів ви можете вразити своїх клієнтів і створити візуально привабливий канал. Це допоможе залучити більше підписників і підвищити їхню зацікавленість. 

Стиль повинен відповідати вимогам загального дизайну компанії згідно з брендбуком, а також бути максимально адаптованим до Telegram-каналу.

Анна Янборисова

Senior контент-менеджерка департаменту бренду та контенту

Пропонуйте спеціальні пропозиції та знижки

Ви можете використовувати відкриті канали для анонсування спеціальних пропозицій та знижок, а в закритих групах — ділитися ексклюзивними пропозиціями для своїх лояльних клієнтів.

Забезпечте клієнтів високоякісною підтримкою

Забезпечення якісної підтримки клієнтів має велике значення для розбудови міцних взаємовідносин з ними та підвищення рівня їхньої лояльності.

Не нехтуйте стікерами

Додайте індивідуальності своєму бренду за допомогою культових наліпок Telegram. Стікери — це одна з визначних особливостей Telegram, і хоча WhatsApp почав їх пропонувати першим, Telegram все ще лідирує завдяки більшій колекції. На відміну від емодзі, наліпки — це більше, ніж просто маленькі смайлики, які передають емоції. Вони можуть містити ілюстрації, фотографії та навіть анімовані GIF-файли. Додавання стікерів до ваших публікацій — це хороший спосіб надати вашому бізнесу більш впізнаваного та свіжого вигляду, за умови, що вони відповідають іміджу вашого бренду.

Телеграм-стікер створений Данилом Ткаченком, дизайнером у Promodo

Як просувати Telegram-канал інтернет-магазину

У Telegram немає прямого таргетингу, а платне просування недоступне для більшості бізнесів, оскільки поріг бюджету становить 2 мільйони доларів. Отже, які варіанти маємо натомість?

Реклама в інших Telegram-каналах

Один із найефективніших способів просування вашого Telegram-каналу — це купівля постів в інших каналах, які мають відповідну цільову аудиторію. Цей метод допоможе охопити велику кількість потенційних підписників. 

Просування в інших соціальних мережах

Такі соціальні мережі, як Facebook, TikTok та Instagram мають мільйони активних користувачів, і просування вашого каналу на цих платформах однозначно залучить нових підписників. Яким чином це зробити? Публікуйте на інших своїх акаунтах у соціальних мережах інформацію про телеграм-канал або запускайте таргетовану рекламу на цих платформах. 

Просування Telegram добре працює через платну рекламу в TikTok, звісно, в тих країнах, де цей інструмент доступний.

Анна Янборисова

Senior контент-менеджерка департаменту бренду та контенту

Запрошуйте у Telegram-канал в email-розсилках 

Email-маркетинг — ще один дієвий спосіб просування вашого Telegram-каналу. Ви можете надсилати листи до свого списку контактів та запрошувати їх приєднатися до каналу, мотивуючи це можливістю оперативного зворотного звʼязку та унікальними пропозиціями. 

Проводьте розіграші

Не менш цікавий спосіб залучити нових підписників до вашого Telegram-каналу, який ми самі часто використовуємо. Ви можете запропонувати приз або знижку тим, хто приєднається до вашого каналу. Це заохочує людей та підвищує їхню залученість. 

Ми проводимо не тільки звичайні розіграші. Наприклад, для одного з наших клієнтів ми створили тематичні інтеграції, які органічно вписуються в стрічку. Щотижня підписники мали вгадувати бренд кросівок, а щоб вгадати, потрібно було знайти їх на сайті. Кросівки в конкурсі завжди були зі знижкою. Завдяки такому підходу ми збільшили кількість підписників на 14%.

Анна Янборисова

Senior контент-менеджерка департаменту бренду та контенту

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Потрібна допомога в управлінні вашим Telegram-каналом для онлайн-магазину? Залишайте заявку!

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз