Вірусний
маркетинг

Для чого потрібно

Використання в рекламі емоційної надбудови, що дозволяє запустити механізми природного поширення інформації в Інтернеті - за безпосередньої участі вашої цільової аудиторії.

Реклама в Інтернеті, яка використовує стандартні інструменти (пошукова оптимізація, контекстна реклама, таргетована реклама), зазвичай емоційно не залучає. Грубо кажучи, це просто інформування цільової аудиторії про продукт вашої компанії.

Існує інший підхід - вірусна реклама. Основна її особливість - залучення цільової аудиторії в поширення вашого рекламного повідомлення. Тобто активність аудиторії стає частиною реклами. Таким чином, можна сказати, що суть вірусного маркетингу як послуги складається з ряду послідовних кроків, спрямованих на вирішення класичних задач рекламних комунікацій, але з використанням емоційної надбудови, що дозволяє запустити механізми природного поширення інформації в мережі при безпосередній участі представників цільової аудиторії.

Донесення рекламного повідомлення. Основна мета комунікації - донесення повідомлення цільової аудиторії. Це може бути унікальна торгова пропозиція, функціональні або емоційні переваги вашого продукту. Вірусний маркетинг відмінно справляється з цим завданням - повідомлення міститься безпосередньо в постачається контенті.

Велике охоплення цільової аудиторії. Ваше повідомлення буде донесено до вашої цільової аудиторії, і велика частина контактів буде отримана "природним" шляхом. Користувачі самостійно поширюватимуть брендований контент серед свого оточення, беруть участь в дискусіях навколо продукту, послуги і компанії. За рахунок цього знижується вартість контакту з цільовою аудиторією - в порівнянні з класичними інструментами інтернет-маркетингу.

Етапи вірусного маркетингу

етап
Аналіз ринку. Вірусний маркетинг вимагає детального вивчення ринку, продукту і споживачів. Тільки в рамках такого всебічного аналізу можна виявити ті «больові точки», завдяки яким інтерес до вашої реклами зростає настільки, що користувачі захочуть ділитися нею зі своїм оточенням. На даному етапі розробляється стратегія рекламної кампанії і визначається операційний рівень - опрацьовуються мети, рекламні канали і метрики ефективності.
етап
Аналіз аудиторії. Вивчення цільової аудиторії, виявлення її потреб, "болі", інсайтов, дозволяє виявити ті точки активації, які дозволять запустити лавиноподібний процес поширення інформації. Своєрідні фіксатори уваги, що дозволяють виділити рекламне повідомлення з потоку інформації, визначаються саме на цьому етапі. Так як вони індивідуальні в рамках будь-якого продукту або бренду, детальність їх опрацювання - це основа успіху всієї кампанії.
етап
Розробка креативу. Креативний блок необхідний для того, щоб транслювати повідомлення і емоцію, закладену в рекламу, простим, лаконічним і зрозумілим для цільової аудиторії мовою. Контент-план. Робота на операційному рівні, де визначається перелік заходів з генерування інфо-приводів, медійної підтримки, первинного "посіву" реклами на новинних сайтах, соціальних мережах, форумах, блогах, відео-хостингах та ін. Тут також проводиться налаштування інструментів аналітики.
етап
Запуск і аналітика. Етап запуску рекламної кампанії - "посів" реклами, стимуляція для користувача активності, залучення уваги ЗМІ та лідерів думок. Поточний моніторинг результатів кампанії, що дозволяє підвищувати її ефективність з урахуванням ключових показників ефективності.

Переваги вірусного маркетингу

Велике органічне охоплення. Вірусна рекламна кампанія, як правило, отримує набагато більший радіус дії, ніж звичайна реклама з оплатою за кліки або покази. Це досягається за рахунок органічного поширення рекламної інформації.

Низька вартість контакту. Велика частина витрат маркетингового бюджету відбувається на етапі запуску рекламної кампанії. Подальші витрати пов'язані лише з підтриманням і точковим стимулюванням активності користувачів. В результаті вартість одного контакту і ліда виходить в рази менше, ніж у стандартних інструментах просування.

Швидкість результату. Вірусна реклама поширюється серед цільової аудиторії дуже швидко. Відповідно, виконання таких завдань, як отримання необхідної кількості контактів, зростання впізнаваності бренду, кількості зроблених транзакцій та ін., - досягаються за мінімальний період часу.

Гнучкість. Реалізація вірусної рекламної кампанії не прив'язана до якогось одного інструменту. Поширення інформації можна проводити за допомогою будь-якого каналу інтернет-маркетингу, що дає можливість підлаштуватися практично під будь-які стартові умови і обмеження.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207