Вірусний
маркетинг

Для чого потрібно

Використання в рекламі емоційної надбудови, що дозволяє запустити механізми природного поширення інформації в Інтернеті - за безпосередньої участі вашої цільової аудиторії.

Реклама в Інтернеті, яка використовує стандартні інструменти (пошукова оптимізація, контекстна реклама, таргетована реклама), зазвичай емоційно не залучає. Грубо кажучи, це просто інформування цільової аудиторії про продукт вашої компанії.

Існує інший підхід - вірусна реклама. Основна її особливість - залучення цільової аудиторії в поширення вашого рекламного повідомлення. Тобто активність аудиторії стає частиною реклами. Таким чином, можна сказати, що суть вірусного маркетингу як послуги складається з ряду послідовних кроків, спрямованих на вирішення класичних задач рекламних комунікацій, але з використанням емоційної надбудови, що дозволяє запустити механізми природного поширення інформації в мережі при безпосередній участі представників цільової аудиторії.

Донесення рекламного повідомлення. Основна мета комунікації - донесення повідомлення цільової аудиторії. Це може бути унікальна торгова пропозиція, функціональні або емоційні переваги вашого продукту. Вірусний маркетинг відмінно справляється з цим завданням - повідомлення міститься безпосередньо в постачається контенті.

Велике охоплення цільової аудиторії. Ваше повідомлення буде донесено до вашої цільової аудиторії, і велика частина контактів буде отримана "природним" шляхом. Користувачі самостійно поширюватимуть брендований контент серед свого оточення, беруть участь в дискусіях навколо продукту, послуги і компанії. За рахунок цього знижується вартість контакту з цільовою аудиторією - в порівнянні з класичними інструментами інтернет-маркетингу.

Етапи вірусного маркетингу

етап
Аналіз ринку. Вірусний маркетинг вимагає детального вивчення ринку, продукту і споживачів. Тільки в рамках такого всебічного аналізу можна виявити ті «больові точки», завдяки яким інтерес до вашої реклами зростає настільки, що користувачі захочуть ділитися нею зі своїм оточенням. На даному етапі розробляється стратегія рекламної кампанії і визначається операційний рівень - опрацьовуються мети, рекламні канали і метрики ефективності.
етап
Аналіз аудиторії. Вивчення цільової аудиторії, виявлення її потреб, "болі", інсайтов, дозволяє виявити ті точки активації, які дозволять запустити лавиноподібний процес поширення інформації. Своєрідні фіксатори уваги, що дозволяють виділити рекламне повідомлення з потоку інформації, визначаються саме на цьому етапі. Так як вони індивідуальні в рамках будь-якого продукту або бренду, детальність їх опрацювання - це основа успіху всієї кампанії.
етап
Розробка креативу. Креативний блок необхідний для того, щоб транслювати повідомлення і емоцію, закладену в рекламу, простим, лаконічним і зрозумілим для цільової аудиторії мовою. Контент-план. Робота на операційному рівні, де визначається перелік заходів з генерування інфо-приводів, медійної підтримки, первинного "посіву" реклами на новинних сайтах, соціальних мережах, форумах, блогах, відео-хостингах та ін. Тут також проводиться налаштування інструментів аналітики.
етап
Запуск і аналітика. Етап запуску рекламної кампанії - "посів" реклами, стимуляція для користувача активності, залучення уваги ЗМІ та лідерів думок. Поточний моніторинг результатів кампанії, що дозволяє підвищувати її ефективність з урахуванням ключових показників ефективності.

Переваги вірусного маркетингу

Велике органічне охоплення. Вірусна рекламна кампанія, як правило, отримує набагато більший радіус дії, ніж звичайна реклама з оплатою за кліки або покази. Це досягається за рахунок органічного поширення рекламної інформації.

Низька вартість контакту. Велика частина витрат маркетингового бюджету відбувається на етапі запуску рекламної кампанії. Подальші витрати пов'язані лише з підтриманням і точковим стимулюванням активності користувачів. В результаті вартість одного контакту і ліда виходить в рази менше, ніж у стандартних інструментах просування.

Швидкість результату. Вірусна реклама поширюється серед цільової аудиторії дуже швидко. Відповідно, виконання таких завдань, як отримання необхідної кількості контактів, зростання впізнаваності бренду, кількості зроблених транзакцій та ін., - досягаються за мінімальний період часу.

Гнучкість. Реалізація вірусної рекламної кампанії не прив'язана до якогось одного інструменту. Поширення інформації можна проводити за допомогою будь-якого каналу інтернет-маркетингу, що дає можливість підлаштуватися практично під будь-які стартові умови і обмеження.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10