Говорячи аналітичними цифрами performance-маркетингу, відомі компанії сьогодні отримують близько 30-50% продажів завдяки пошуковим запитам, так чи інакше пов'язаними з найменуванням бренду.
Iphone, monobank, Ajax, Comfy, Сільпо – все це приклади успішних брендів, відомих широкому колу споживачів.
Сильний бренд – безперечна конкурентна перевага.===
Передусім це знання про бренд, яке формується завдяки позитивному досвіду користувача з вашим продуктом і сервісом. Але закріплення знання, збільшення цільової аудиторії вашого бренду — результат якісно продуманої медіастратегії.
Розробка креативної платформи комунікації, використання медіаінструментів TV, YouTube, соціальних мереж — ключовий етап маркетинг-міксу, що дозволяє утримувати вартість залучення нових клієнтів на конкуруючому ринку.