Навіщо це все
Бізнес пошукової мережі Google заснований на двох мільярдах постійно змінюваних рядків коду, призначених для аналізу вмісту сайтів і нашої з вами поведінки. Навіть найнезначніші зміни в коді вашого web-проєкту, його текстовому змісті та поведінці користувача можуть мати суттєві наслідки для інтернет-майданчика як інструменту бізнесу.
Ми пропонуємо комплексне рішення для пошукової оптимізації, яке дозволяє значно прирости у трафіку і при цьому покращити продажі ваших товарів та послуг. Пошук розвивається, і з появою нових технологій, як, наприклад, голосовий або регіональний пошук, органічні результати видачі Google стали як ніколи важливими. Це справді стало повсякденною частиною нашого життя, зробивши його невід'ємною частиною цифрового міксу.
Наша філософія
Деякі бачать ефективність SEO лише у тому, щоб скоротити бюджет на контекстну рекламу, але це — невірний підхід. При правильному підході пошукова оптимізація може досягти низки цілей і навіть створити нові категорії трафіку на сайті бренду.
Ми аналізуємо конкурентне середовище, створюємо контент, обираємо, розробляємо та впроваджуємо технології, а також працюємо з розробниками наших клієнтів, щоб гарантувати, що їхні сайти будуть відкриті для максимуму можливостей. Це стосується не тільки основних пошукових систем, але й інших популярних платформ, таких як YouTube, Amazon та безлічі інших.
Наш досвід
Пошукова оптимізація значною мірою міждисциплінарна і потребує навичок від програмування до лінгвістики та виробництва контенту. Ми маємо величезну команду талантів, яка дозволяє нам бути першопроходцями в продуктових рішеннях і досягати успіху в пошуковій оптимізації.
Багаторічний досвід роботи в галузі digital-маркетингу дозволяє нам формувати незалежне уявлення про ефективність між SEO та платними каналами просування бізнесу. Ми кількісно аналізуємо продуктивність обох каналів – виявляємо дублювання, неефективність або дефіцит видимості. З огляду на це, ми створюємо уніфіковані стратегії пошуку, що відкривають нові, незвідані можливості для клієнтів.
Як це працює
Стратегія оптимізації
Містить аналіз аудиторії та ресурсної частини в контенті, дослідження зворотних посилань, аналіз конкурентів, аналіз RAG, вивчення кластерів ключових слів для просування та прогнозування попиту користувача, а також опрацювання детального плану рекламної кампанії.
Внутрішня оптимізація
Пошукова оптимізація включає оптимізацію метаданих та створення контенту, зокрема оптимізацію контенту для голосового пошуку. Ми створюємо контент, який працює як для користувача, так і для пошукових машин. Також внутрішня оптимізація включає створення додаткових посадкових сторінок і сторінок-фільтрів товарів для користувачів, щоб максимально полегшити пошук пропозицій клієнту і поліпшити якість видачі сторінок сайту в пошукових системах.
Технічна оптимізація
Включає комплекс заходів з оптимізації коду сторінок, швидкості завантаження проєкту, верстки тощо. Технічний стан сайту, якість його програмної реалізації — фундамент для успішного пошукового просування проєкту.
Оптимізація зовнішніх факторів
Зовнішнє SEO включає активності за двома напрямками: постійна гігієна і збільшення кількості посилань на сайт та інформаційна підтримка бренду. На перетині PR-активностей та даних про результати видачі проєкту за ключовими запитами ми створюємо контент, щоб поширювати інформацію про бренд клієнта, підвищуючи його авторитет та рейтинг у пошукових алгоритмах.