Як тільки ви створили крутий продукт і визначили свій цільовий ринок, важливо виділяти стільки ж ресурсів для утримання та повернення існуючих клієнтів, як і для залучення нових. Тут доречно згадати відому приказку: “Старий друг краще нових двох”, і часто аналітика даних за кількістю грошей, які приносять бізнесу існуючі клієнти, підтверджує цю мудрість.
Утримання клієнтів в digital-маркетингу належить до здатності використовувати всі можливі інструменти цифрового світу, щоб клієнти не йшли та залишалися з вами. Одна з головних причин підвищення лояльності полягає в тому, що ці клієнти можуть допомогти вам розвивати бізнес швидше, ніж ваші відділи продажу та маркетингу.===
Повернення можна назвати другим етапом робіт із клієнтами після Залучення. Одночасно з активністю з Утримання, після розуміння LTV і вартості одного нового клієнта (CAC), ми відразу ж повинні підключати digital-інструменти, спрямовані на те, щоб клієнти залишалися з нами.