Написати нам

Повернення
та утримання

Як тільки ви створили крутий продукт і визначили свій цільовий ринок, важливо виділяти стільки ж ресурсів для утримання та повернення існуючих клієнтів, як і для залучення нових. Тут доречно згадати відому приказку: “Старий друг краще нових двох”, і часто аналітика даних за кількістю грошей, які приносять бізнесу існуючі клієнти, підтверджує цю мудрість.

Утримання клієнтів в digital-маркетингу належить до здатності використовувати всі можливі інструменти цифрового світу, щоб клієнти не йшли та залишалися з вами. Одна з головних причин підвищення лояльності  полягає в тому, що ці клієнти можуть допомогти вам розвивати бізнес швидше, ніж ваші відділи продажу та маркетингу.===

Повернення можна назвати другим етапом робіт із клієнтами після Залучення. Одночасно з активністю з Утримання, після розуміння LTV і вартості одного нового клієнта (CAC), ми відразу ж повинні підключати digital-інструменти, спрямовані на те, щоб клієнти залишалися з нами.
НАШІ КЕЙСИ
+
38
категорії в ТОП-1
%
+
21
сторінки відгуків в ТОП-1
%
+
38
%
категорії в ТОП-1
+
21
%
сторінки відгуків в ТОП-1

Вдосконалення юзабіліті

Дивитися кейс

МАЄТЕ ЗАВДАННЯ?

Давайте обговоримо його.
НАПИСАТИ НАМ
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз