Контент-маркетинг

Для чого потрібно

Контент-маркетинг має на увазі створення якісних матеріалів, цікавих вашій цільовій аудиторії. Використовуючи стратегію просування за допомоги контенту, ви підвищуєте свою популярність на ринку, стаєте експертом в очах вашої цільової аудиторії, а в підсумку - підвищуєте свої продажі.

Коли потрібен контент-маркетинг

Підвищення впізнаваності

Ваші матеріали будуть з'являтися на всіх майданчиках, які відвідує ваша цільова аудиторія - ЗМІ, блоги, форуми, тематичні сайти, групи в соціальних мережах.

Позиція експерта

Публікація експертних матеріалів підвищить довіру вашої цільової аудиторії. При необхідності вирішити проблему в цій галузі вони згадають, швидше за все, саме про вас.

Відмінність від конкурентів

Публікація якісних і корисних матеріалів - хороша можливість вигідно відрізнитися від конкурентів.

Отримання більш якісних лідів

Контент-маркетинг допомагає підготувати вашу цільову аудиторію до переходу на наступний етап воронки продажів.

Посилення інструментів інтернет-маркетингу

Якісний контент посилить ваші роботи з пошукової оптимізації, підвищить конверсію контекстної реклами, допоможе збільшити охоплення постів в соціальних мережах.

Контент-маркетинг - це мистецтво спілкування з потенційними клієнтами, коли замість агресивної і сухих продаж ви допомагаєте йому - за рахунок створення різних корисних матеріалів. Контент може бути будь-якого формату - статті, добірки матеріалів, експертні коментарі, відповіді на питання, інфографіки, гайди, керівництво, відео та ін .. Як і способи його поширення - вони обмежені тільки уявою маркетолога. Серед популярних - сайт компанії, соціальні мережі, еmail-розсилка, тематичні майданчики (ЗМІ, форуми, блоги, портали).

Етапи робіт

етап
Аналіз аудиторії. Перший крок - зрозуміти для кого ми пишемо, про що і що пишемо, в якому вигляді і на яких майданчиках. Відповіді на ці питання дасть вивчення вашої цільової аудиторії.
етап
Аудит контенту на проекті. Дасть розуміння, де ми знаходимося зараз і куди рухатися далі.
етап
Визначення стратегії роботи. Відштовхуючись від особливостей ніші, потреб цільової аудиторії і активності конкурентів розробляється стратегія контент-маркетингу.
етап
Підготовка контент-плану. На основі стратегії прописуються конкретні роботи по її реалізації - тема і вид матеріалу, майданчик для публікації, терміни.
етап
Створення ТЗ. Формування розгорнутого технічного завдання на створення потрібних матеріалів.
етап
Розміщення контенту. Публікація контенту на попередньо обраних майданчиках.
етап
Аналіз результатів. Відстеження обраних показників ефективності - охоплення, переходів на сайт, активності в соцмережах, продаж.

Варто підкреслити, що контент маркетинг - це не разові рекламні кампанії, це безперервний процес, який повинен бути частиною маркетингової стратегії. Це більше підхід до просування продукту, ніж набір інструментів.

Вимірювання ефективності

Комерційні - зростання кількості транзакцій або досягнутих цільових дій, поліпшення коефіцієнта конверсії / транзакції та ін.

Брендингові - зростання кількості переходів по брендовим запитам, формування брендової видачі, збільшення присутності в інтернеті тощо.

Поведінкові - зростання числа повторних візитів, збільшення часу перебування на сайті і глибини перегляду / скролла сторінок, зниження показника відмов і ін.

Трафікові - зростання кількості переходів з органічного пошуку на інформаційні розділи, поліпшення в ранжируванні цільових посадочних сторінок сайту та ін.

На етапі аудиту і формування стратегії вибираються ті показники ефективності, які найбільш точно відповідають очікуванням клієнта і наочно ілюструють ефективність робіт, які були виконані, в процесі рішення завдання.
Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10