Контент-маркетинг

Для чого потрібно

Контент-маркетинг має на увазі створення якісних матеріалів, цікавих вашій цільовій аудиторії. Використовуючи стратегію просування за допомоги контенту, ви підвищуєте свою популярність на ринку, стаєте експертом в очах вашої цільової аудиторії, а в підсумку - підвищуєте свої продажі.

Коли потрібен контент-маркетинг

Підвищення впізнаваності

Ваші матеріали будуть з'являтися на всіх майданчиках, які відвідує ваша цільова аудиторія - ЗМІ, блоги, форуми, тематичні сайти, групи в соціальних мережах.

Позиція експерта

Публікація експертних матеріалів підвищить довіру вашої цільової аудиторії. При необхідності вирішити проблему в цій галузі вони згадають, швидше за все, саме про вас.

Відмінність від конкурентів

Публікація якісних і корисних матеріалів - хороша можливість вигідно відрізнитися від конкурентів.

Отримання більш якісних лідів

Контент-маркетинг допомагає підготувати вашу цільову аудиторію до переходу на наступний етап воронки продажів.

Посилення інструментів інтернет-маркетингу

Якісний контент посилить ваші роботи з пошукової оптимізації, підвищить конверсію контекстної реклами, допоможе збільшити охоплення постів в соціальних мережах.

Контент-маркетинг - це мистецтво спілкування з потенційними клієнтами, коли замість агресивної і сухих продаж ви допомагаєте йому - за рахунок створення різних корисних матеріалів. Контент може бути будь-якого формату - статті, добірки матеріалів, експертні коментарі, відповіді на питання, інфографіки, гайди, керівництво, відео та ін .. Як і способи його поширення - вони обмежені тільки уявою маркетолога. Серед популярних - сайт компанії, соціальні мережі, еmail-розсилка, тематичні майданчики (ЗМІ, форуми, блоги, портали).

Етапи робіт

етап
Аналіз аудиторії. Перший крок - зрозуміти для кого ми пишемо, про що і що пишемо, в якому вигляді і на яких майданчиках. Відповіді на ці питання дасть вивчення вашої цільової аудиторії.
етап
Аудит контенту на проекті. Дасть розуміння, де ми знаходимося зараз і куди рухатися далі.
етап
Визначення стратегії роботи. Відштовхуючись від особливостей ніші, потреб цільової аудиторії і активності конкурентів розробляється стратегія контент-маркетингу.
етап
Підготовка контент-плану. На основі стратегії прописуються конкретні роботи по її реалізації - тема і вид матеріалу, майданчик для публікації, терміни.
етап
Створення ТЗ. Формування розгорнутого технічного завдання на створення потрібних матеріалів.
етап
Розміщення контенту. Публікація контенту на попередньо обраних майданчиках.
етап
Аналіз результатів. Відстеження обраних показників ефективності - охоплення, переходів на сайт, активності в соцмережах, продаж.

Варто підкреслити, що контент маркетинг - це не разові рекламні кампанії, це безперервний процес, який повинен бути частиною маркетингової стратегії. Це більше підхід до просування продукту, ніж набір інструментів.

Вимірювання ефективності

Комерційні - зростання кількості транзакцій або досягнутих цільових дій, поліпшення коефіцієнта конверсії / транзакції та ін.

Брендингові - зростання кількості переходів по брендовим запитам, формування брендової видачі, збільшення присутності в інтернеті тощо.

Поведінкові - зростання числа повторних візитів, збільшення часу перебування на сайті і глибини перегляду / скролла сторінок, зниження показника відмов і ін.

Трафікові - зростання кількості переходів з органічного пошуку на інформаційні розділи, поліпшення в ранжируванні цільових посадочних сторінок сайту та ін.

На етапі аудиту і формування стратегії вибираються ті показники ефективності, які найбільш точно відповідають очікуванням клієнта і наочно ілюструють ефективність робіт, які були виконані, в процесі рішення завдання.
Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10