Інтернет
реклама

Для чого потрібно

Інтернет реклама – це використання можливостей мережі для просування ваших продуктів.

Існує багато інструментів інтернет-реклами – пошукове оптимізування сайту, контекстна реклама, банерна реклама, таргетінгова реклама в соціальних мережах і ін.

Що ми пропонуємо

Інтерактивність. На відміну від оффлайн реклами медіа, інтернет реклама дозволяє цільовій аудиторії активно співпрацювати з компанією. Наприклад, при натисканні на рекламний банер людина може продовжити комунікацію з компанією і у той самий час отримати інформацію, яка його цікавить. Ця властивість реклами в інтернеті дозволяє зменшити рекламний бюджет і необхідне число дотиків з клієнтом, збудувати активний діалог з потенційними клієнтами.

Охоплення. Охоплення аудиторії в інтернеті практично не поступається традиційним медійним каналам. Крім того, сам формат інтернет реклами робить її більш ефективною навіть при меншому охопленні. Це відбувається за рахунок того, що контакт з цільовою аудиторією більш імовірний, а час активного контакту вище, ніж у більшості оффлайнових носіїв.

Таргетинг. Інтернет реклама дає можливість показу рекламно інформації тільки зацікавленій, вузькій аудиторії. Ми отримуємо можливість персоналізувати рекламне повідомлення під кожний сегмент цільової аудиторії. Також в онлайні немає необхідності платити за нерелевантні покази рекламного повідомлення - від чого неможливо піти в класичних медіа.

Вимірність. На відміну від класичних медіаканалів, результати інтернет-реклами легко виміряти. Детальна статистика, доступна в режимі реального часу, допомагає коригувати рекламні кампанії і робити їх дуже ефективними.

Інтернет реклама є потужним каналом комунікації з цільовою аудиторією. Іноді його одного достатньо, щоб зробити бізнес прибутковим або на порядок збільшити продажі.

Інструменти

Пошукова оптимізація

Підвищення позицій вашого сайту у видачі пошукових систем. Оптимізація сайту відбувається за потрібними вам пошуковим запитам і включає роботу з самим сайтом і збільшенням кількості посилань, що ведуть на нього.

Контекстна реклама

Показ оголошень у відповідь на пошуковий запит до Google Ви платите тільки за кліки на оголошення - тобто тільки за тих відвідувачів, які зацікавилися вашою пропозицією.

Медійна реклама

Розміщення рекламних банерів на сайтах, де присутня ваша цільова аудиторія. До медійної реклами також відносять інтерактивні банера і рекламу на відеоплощадках (наприклад, Youtube).

Таргетована реклама

Показ рекламних оголошень різних форматів в великих соціальних мережах - Facebook, Youtube, Instagramm і ін. Особливістю даного виду реклами є можливість дуже точне таргетування на цільову аудиторію - з географії, віком, статтю, інтересам, посади та ін.

Вимірювання ефективності

Основною особливістю реклами в Інтернеті є можливість виміряти її ефективність. Системи веб-аналітики дозволяють прорахувати прибуток від кожного витраченого на рекламу долара. Другою важливою перевагою інтернет-реклами є точність таргетування - ви показуєте свої повідомлення тільки зацікавленим користувачам або користувачам, точно відповідним до вашої цільової аудиторії.

Інтернет-реклама - інструмент, який можна найкраще виміряти за всю історію реклами. Системи веб-аналітики (напр. Google Analytics) дозволяють отримати практично всі показники про ваші рекламні кампанії і користувачів, які з нею взаємодіяли.

Скільки людей побачило вашу рекламу, скільки зацікавилися нею, скільки людей і на які суми здійснили покупки, як різні рекламні кампанії вплинули один на одного. Хто ваші відвідувачі, звідки вони і де працюють, які у них інтереси, з якою періодичністю і на які суми вони купують.

Перелік запитань, на які ви можете отримати відповідь з веб-аналітики, практично нескінченний. Ця прозорість робить інтернет-маркетинг, як інструмент реклами, унікальним і, при правильному використанні, найефективнішим.

Форми оплати реклами в Інтернеті

Оплата за покази

Ви платите певну суму за 1000 показів вашого рекламного повідомлення.

Оплата за переходи

Ви платите тільки в тому випадку, коли користувач перейшов по рекламному оголошенню на ваш сайт.

Оплата за дію

Ви оплачуєте тільки певну дію користувача - відправлену заявку, покупку на сайті тощо.

Основною особливістю реклами в Інтернеті є вимірність її ефективності. Системи веб-аналітики дозволяють прорахувати прибуток від кожного витраченого на рекламу долара. Другим важливою перевагою інтернет-реклами є точність таргетування - ви показуєте свої повідомлення тільки зацікавленим користувачам або користувачам, точно відповідним вашої цільової аудиторії.

Якщо розглядати інтернет-рекламу і маркетинг в цілому - інтернет-реклама по суті є додатковим медіаканалом, поряд із засобами масової інформації, телебаченням, білбордами і т.д. Однак за рахунок своїх особливостей цей канал яскраво виділяється серед інших - своєю можливістю виміряти, ефективністю і гнучкістю.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10