Інтернет
реклама

Для чого потрібно

Інтернет реклама – це використання можливостей мережі для просування ваших продуктів.

Існує багато інструментів інтернет-реклами – пошукове оптимізування сайту, контекстна реклама, банерна реклама, таргетінгова реклама в соціальних мережах і ін.

Що ми пропонуємо

Інтерактивність. На відміну від оффлайн реклами медіа, інтернет реклама дозволяє цільовій аудиторії активно співпрацювати з компанією. Наприклад, при натисканні на рекламний банер людина може продовжити комунікацію з компанією і у той самий час отримати інформацію, яка його цікавить. Ця властивість реклами в інтернеті дозволяє зменшити рекламний бюджет і необхідне число дотиків з клієнтом, збудувати активний діалог з потенційними клієнтами.

Охоплення. Охоплення аудиторії в інтернеті практично не поступається традиційним медійним каналам. Крім того, сам формат інтернет реклами робить її більш ефективною навіть при меншому охопленні. Це відбувається за рахунок того, що контакт з цільовою аудиторією більш імовірний, а час активного контакту вище, ніж у більшості оффлайнових носіїв.

Таргетинг. Інтернет реклама дає можливість показу рекламно інформації тільки зацікавленій, вузькій аудиторії. Ми отримуємо можливість персоналізувати рекламне повідомлення під кожний сегмент цільової аудиторії. Також в онлайні немає необхідності платити за нерелевантні покази рекламного повідомлення - від чого неможливо піти в класичних медіа.

Вимірність. На відміну від класичних медіаканалів, результати інтернет-реклами легко виміряти. Детальна статистика, доступна в режимі реального часу, допомагає коригувати рекламні кампанії і робити їх дуже ефективними.

Інтернет реклама є потужним каналом комунікації з цільовою аудиторією. Іноді його одного достатньо, щоб зробити бізнес прибутковим або на порядок збільшити продажі.

Інструменти

Пошукова оптимізація

Підвищення позицій вашого сайту у видачі пошукових систем. Оптимізація сайту відбувається за потрібними вам пошуковим запитам і включає роботу з самим сайтом і збільшенням кількості посилань, що ведуть на нього.

Контекстна реклама

Показ оголошень у відповідь на пошуковий запит до Google Ви платите тільки за кліки на оголошення - тобто тільки за тих відвідувачів, які зацікавилися вашою пропозицією.

Медійна реклама

Розміщення рекламних банерів на сайтах, де присутня ваша цільова аудиторія. До медійної реклами також відносять інтерактивні банера і рекламу на відеоплощадках (наприклад, Youtube).

Таргетована реклама

Показ рекламних оголошень різних форматів в великих соціальних мережах - Facebook, Youtube, Instagramm і ін. Особливістю даного виду реклами є можливість дуже точне таргетування на цільову аудиторію - з географії, віком, статтю, інтересам, посади та ін.

Вимірювання ефективності

Основною особливістю реклами в Інтернеті є можливість виміряти її ефективність. Системи веб-аналітики дозволяють прорахувати прибуток від кожного витраченого на рекламу долара. Другою важливою перевагою інтернет-реклами є точність таргетування - ви показуєте свої повідомлення тільки зацікавленим користувачам або користувачам, точно відповідним до вашої цільової аудиторії.

Інтернет-реклама - інструмент, який можна найкраще виміряти за всю історію реклами. Системи веб-аналітики (напр. Google Analytics) дозволяють отримати практично всі показники про ваші рекламні кампанії і користувачів, які з нею взаємодіяли.

Скільки людей побачило вашу рекламу, скільки зацікавилися нею, скільки людей і на які суми здійснили покупки, як різні рекламні кампанії вплинули один на одного. Хто ваші відвідувачі, звідки вони і де працюють, які у них інтереси, з якою періодичністю і на які суми вони купують.

Перелік запитань, на які ви можете отримати відповідь з веб-аналітики, практично нескінченний. Ця прозорість робить інтернет-маркетинг, як інструмент реклами, унікальним і, при правильному використанні, найефективнішим.

Форми оплати реклами в Інтернеті

Оплата за покази

Ви платите певну суму за 1000 показів вашого рекламного повідомлення.

Оплата за переходи

Ви платите тільки в тому випадку, коли користувач перейшов по рекламному оголошенню на ваш сайт.

Оплата за дію

Ви оплачуєте тільки певну дію користувача - відправлену заявку, покупку на сайті тощо.

Основною особливістю реклами в Інтернеті є вимірність її ефективності. Системи веб-аналітики дозволяють прорахувати прибуток від кожного витраченого на рекламу долара. Другим важливою перевагою інтернет-реклами є точність таргетування - ви показуєте свої повідомлення тільки зацікавленим користувачам або користувачам, точно відповідним вашої цільової аудиторії.

Якщо розглядати інтернет-рекламу і маркетинг в цілому - інтернет-реклама по суті є додатковим медіаканалом, поряд із засобами масової інформації, телебаченням, білбордами і т.д. Однак за рахунок своїх особливостей цей канал яскраво виділяється серед інших - своєю можливістю виміряти, ефективністю і гнучкістю.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10