Виходимо з карантину: що робити з PPC

На початку травня Кабмін прийняв рішення про продовження карантину до 22 травня, одночасно було анонсовано зняття деяких обмежень. Перший етап послаблення карантину має розпочатися 11 травня та передбачає:

• відкриття перукарень, салонів краси при дотриманні санітарних вимог;

• відкриття літніх майданчиків кафе і ресторанів;

• зможуть працювати непродовольчі магазини, у тому числі в торгових центрах;

• запрацюють побутові послуги;

• відновиться планова робота стоматологічних кабінетів.

В останні декілька місяців в онлайн з’явилася величезна кількість нових гравців зі своєю рекламою, конкуренція посилюється, — і брендам, які були вимушені призупинити свою діяльність, потрібно повертатися у звичну колію у всеозброєнні. На яких інструментах зараз варто зосередитися і як працювати в умовах жорсткої конкуренції при обмеженому рекламному бюджеті — порадами ділиться маркетолог компанії Promodo Вікторія Зимницька.

Починайте кожен день з аналізу попиту

Якщо з приходом карантину ми спостерігали різке падіння пошукових запитів в більшості сфер, то сьогодні ринок поступово повертається до звичних показників, а значить — потрібно уважно моніторити зміни попиту у різних товарних категоріях. Обов’язково відстежуйте тренди і основні показники у системах веб-аналітики.

byudzhyet-kontyekstnoy-ryeklamyi

kontyekstnaya-ryeklama-v-krizis

Контекстна реклама під час кризи: адаптуємося до нових реалій

Невеликий рекламний бюджет повинен одразу забезпечувати повернення інвестицій, а швидкі продажі — це історія про контекстну рекламу. Рекламуйте те, що продається. Зосередьтеся на товарних категоріях, які є локомотивом вашого бізнесу.

Прорахуйте KPI для категорій товарів/послуг, попит на які зростає, проаналізуйте рекламні кампанії, які працювали до карантину і при необхідності скорегуйте стратегію — так ви зменшите витрати на PPC, зберігаючи результативність.

Опрацьовуємо УТП і рекламні креативи

Категоріям, що потрапили під послаблення карантинних заходів, у першу чергу варто приділити увагу рекламним креативам. Подумайте, з якими складнощами зараз зустрінеться ваша цільова аудиторія, шукайте інсайти, готуйте пропозиції для кожного сегменту ЦА та інвестуйте у дизайн рекламних матеріалів.

 

Якщо під час карантину ми говорили про те, що креатив не такий важливий, то зараз все навпаки. Багато користувачів назавжди перейшли з офлайну в онлайн, вам потрібно відрізнятись від конкурентів і привертати їхню увагу будь-якими можливими способами.

 

Які інструменти PPC обрати, повернути, запустити

Майже всім нішам зараз необхідний гнучкий маркетинг, який дозволить щотижня коригувати свою стратегію PPC під зміни, що виникають на ринку.

Smart Shopping

Мастхев для проектів eCommerce. Ставки і місця розміщення реклами автоматично підбираються таким чином, щоб залучати найбільш цінні конверсії у рамках заданого бюджету. Навіть при мінімальному бюджеті ви зможете швидко збільшити обсяг продажів у своєму інтернет-магазині.

vyisokaya-konkuryenciya_smart-shopping

Пошукова реклама

Щоб збільшити сумарні шанси переходу користувачів на ваш сайт, працюйте з ключовими словами в категоріях, які просувєте першочергово, і не забувайте про брендовий трафік. Показуйте користувачам тільки релевантні оголошення.

 

Головна мета зараз — показувати потрібні оголошення потрібним користувачам у потрібний час.

 

ryeklama-v-poiskye-v-usloviyah-vyisokoy-konkuryencii

Ремаркетинг

Коли поставлене завдання — збільшити кількість транзакцій, краще почати взаємодію з лояльною аудиторією. Користувачі, які вже знайомі з вашим брендом, з більшою ймовірністю здійснять покупку.

В умовах високої конкуренції, коли боротьба йде за кожного клієнта, радимо не відмовлятися від ремаркетингових кампаній, а заощадити рекламний бюджет шляхом роботи з найбільш зацікавленими користувачами, наприклад, налаштувати ремаркетинг тільки на тих, хто залишив кошик, не завершивши замовлення.

Якщо ви хочете отримати більш предметні рекомендації - звертайтесь за консультацією до наших фахівців. Команда відділу управлінняплатними каналами трафіку уважно стежить за змінами трендів у всіх нішах і готова підібрати оптимальне рішення для вашого бізнесу.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу