Чому це важливо
Динамічний ремаркетинг AdWords дозволяє інтернет-магазинах показувати в контекстно медійної мережі Google (КМС) рекламні оголошення з товарами, які користувачі переглядали на сайті, але так і не набули. Коли незавершена покупку користувач заходить на КМС-сайт, він бачить налаштоване оголошення саме на нього, клікнувши по якому він може повернутися в інтернет-магазин і завершити покупку, наприклад:
Таким чином ремаркетінг дозволяє звертатися до зацікавленої аудиторії безпосередньо. Детальніше про це можна прочитати в довідці Google. Рівень конверсії у кампаній динамічного ремаркетингу часто тримається на одному рівні з аналогічним показником пошукових рекламних кампаній. При цьому вартість кліка нижче, а значить - дешевше і ціна конверсії.
У цьому Гайді ми розповімо, як за 7 кроків налаштувати рекламну кампанію з динамічним ремаркетингом.
Крок 1. Створення рекламної кампанії
Для отримання кодів динамічного ремаркетингу, які необхідні для установки на сайт, створюємо GDN (КМС) рекламну кампанію.
У процесі створення рекламної кампанії на пошту прийдуть необхідні коди.
Обираємо опцію «Нет маркетинговой цели», потім «Все функции»:
Крок 2. Вибираємо галузь діяльності в налаштуваннях динамічної реклами
Merchant Center - це сервіс дозволяє продавцям рекламувати свої товари в Google покупки і в торгових кампаніях AdWords. Якщо в країні, для якої буде проводиться налагодження динамічного ремаркетингу не працює Merchant Center, то потрібно активувати галочку «Использование динамических объявлений» і вибираємо вид діяльності: «Другое(собственный вариант)»:
Для країн, де Merchant Center працює, вибираємо вид діяльності «Розничная торговля»:
Далі натискаємо на кнопку «Настроить ремаркетинг»:
Крок 3. Отримання прикладів фида і коду на email
Вказуємо емейл на який система надішле приклад фида (Фид - це CSV, XLS файл, в який можна додати детальну інформацію про всі пропоновані товари. При показі в Медійній мережі в ваші динамічні оголошення додається детальна інформація з фідів, відповідна інтересам потенційних клієнтів і відображаємої сторінки).
Повторно вказуємо e-mail, на який система надішле приклад коду (тега) для встановлення на сайт
Після цього система автоматично створить списки для динамічного ремаркетингу
Натискаємо кнопку «Вернуться на страницу компании» і закінчуємо налаштування рекламної кампанії - вибираємо фид, який будемо використовувати (для країн, де працює Merchant Center, виберіть фид, який вже завантажений в merchant):
Далі вказуємо назву кампанії, бюджети та інші настройки залежно від ваших вимог і цілей до рекламної кампанії і натискаємо кнопку «сохранить и продолжить».
На наступному етапі тимчасово пропускаємо створення груп - натискаємо кнопку «Пропустить создание груп объявлений».
Крок 4. Установка коду (тега) на сайт
Тепер необхідно встановити частину коду, отриманого в листі:
Важливо! Попередньо у вас вже повинен стояти основний код ремаркетингу на всіх сторінках сайту.
Параметр dynx_itemid2: 'REPLACE_WITH_VALUE' необов'язковий, його можна видалити.
Між тегами і на всі сторінки сайту необхідно встановити Частина потрібного коду з тегом динамічного ремаркетингу:
У наведеному вище сегменті коду: dynx_itemid - це id вашого товару (обов'язково повинен збігатися з id з фида), dynx_totalvalue - вартість товару; а dynx_pagetype - один з п'яти типів встановлених сторінок:
- Головна сторінка - home;
- Сторінка з інформацією про товар (картка товару) - offerdetail;
- Сторінка кошика і сторінки оформлення замовлення - conversionintent;
- Сторінка підтвердженої покупки - conversion;
- Всі інші сторінки - other.
Тепер розробникам замість REPLACE_WITH_VALUE слід налаштувати передачу необхідних значень в залежності від:
- проглядається товару;
- типу сторінки;
- вартості товару.
Приклад готового тега на сайті при перегляді товару на картці товару:
На цьому настройку тегів на сайті буде закінчено.
Важливо! Якщо на сайті використовується висновок коду через GTM (Google Tag Manager), то необхідно замість var google_tag_params використовувати var datalayer. наприклад:
Після цього необхідно відразу доопрацювати тег ремаркетингу AdWords в GTM. Створюємо три нових змінних:
Потім вказуємо ці змінні в тезі з кодом ремаркетингу AdWords:
Крок 5. Налаштування фида
Якщо в Вашій країні доступні Merchant Center і є фид, який буде підтягувати з нього в рекламну кампанію з динамічним Ремаркетингом, то цей крок можна пропустити і перейти відразу до створення динамічного оголошення.
Для акаунтів, де Merchant недоступний, необхідно створити фид з даними.
На кроці 3 вже був створений порожній шаблон таблиці фида (який знаходиться в загальній бібліотеці AdWords - розділ «Коммерческие данные»), і тепер в нього необхідно завантажити дані з товарами.
Обов'язкові параметри, які необхідно використовувати для фида:
- ID - ідентифікатор товару (повинен збігатися з тегами на сайті і в ФІДЕ);
- Item title - назва товару (буде відображатися в оголошенні);
- Price - вартість товару (буде відображатися в оголошенні);
- Image URL - зображення товару;
- Final URL - сторінка товару, на яку користувач перейде по кліку;
- Action - використовується тільки при методі завантаження Update і підтримує дії Set (Задати), Add (Додати) і Remove (Видалити). Якщо використовується метод завантаження Replace - дані команди не потрібні.
Основні дії і команди, які використовуються при завантаженні і оновленні фідів, можна вивчити в інструкції Google.
Приклад готового для завантаження фида в рекламний обліковий запис AdWords:
Також у настройках розділу «Запланированные загрузки» можна задати автоматичне оновлення фида за розкладом:
Крок 6. Додаємо динамічні аудиторії ремаркетингу в кампанію
Далі необхідно створити групу оголошень в кампанії з динамічним Ремаркетингом і додати в неї аудиторії динамічного ремаркетингу, які були автоматично створені раніше (див. Крок 3):
Крок 7. Створення динамічних оголошень
Обираємо пункт «Галерея форматов объявлений»:
Далі обираємо формат «Динамические объявления»:
Також обираємо один з трьох видів оголошення (адаптивне динамічне, динамічний банер або текстове динамічне):
Визначаємо, які макети оголошень будуть використовуватися в рекламі:
Далі додаємо в шаблон оголошення логотип, налаштовуємо колірну гамму, що відображається URL, call-to-action у кнопках і зберігаємо шаблон.
На цьому наслаштування динамічної рекламної кампанії закінчено. Залишається чекати проходження модерації фида, накопичення динамічних аудиторій ремаркетингу і шаблону оголошень.
Висновок
Одноразово налаштувавши кампанію з динамічним ремаркетингом і регулярне оновлення фида даних, ви на постійній основі будете повертати на сайт тих користувачів, які були на вашому сайті, але з якоїсь причини не завершили покупку. Динамічний ремаркетинг допоможе повернути їх відразу на той товар, який вони нещодавно дивилися, тим самим в кілька разів підвищивши вірогідність того, що даний користувач зробить необхідну конверсію і перетвориться з потенційного клієнта в чинного.
Крім того, налаштування динамічних рекламних оголошень дозволяє істотно заощаджувати бюджет. На відміну від класичного, в динамічному ремаркетингу за рахунок більшої ефективності оголошень середня ціна кожної конверсії значно падає і компенсує незначне зростання ціни на клік, а значить - вартість залучення користувача на цільову сторінку скорочується. Про різницю між класичним і динамічним ремаркетингом більш детально можна дізнатися з нашого універсального кейса.