Налаштування динамічного ремаркетингу Google Adwords для еcommerce-проектів

Чому це важливо

Динамічний ремаркетинг AdWords дозволяє інтернет-магазинах показувати в контекстно медійної мережі Google (КМС) рекламні оголошення з товарами, які користувачі переглядали на сайті, але так і не набули. Коли незавершена покупку користувач заходить на КМС-сайт, він бачить налаштоване оголошення саме на нього, клікнувши по якому він може повернутися в інтернет-магазин і завершити покупку, наприклад:

0

Таким чином ремаркетінг дозволяє звертатися до зацікавленої аудиторії безпосередньо. Детальніше про це можна прочитати в довідці Google. Рівень конверсії у кампаній динамічного ремаркетингу часто тримається на одному рівні з аналогічним показником пошукових рекламних кампаній. При цьому вартість кліка нижче, а значить - дешевше і ціна конверсії.

У цьому Гайді ми розповімо, як за 7 кроків налаштувати рекламну кампанію з динамічним ремаркетингом.

Крок 1. Створення рекламної кампанії

Для отримання кодів динамічного ремаркетингу, які необхідні для установки на сайт, створюємо GDN (КМС) рекламну кампанію.

У процесі створення рекламної кампанії на пошту прийдуть необхідні коди.

1

Обираємо опцію «Нет маркетинговой цели», потім «Все функции»:

2

 

Крок 2. Вибираємо галузь діяльності в налаштуваннях динамічної реклами

Merchant Center - це сервіс дозволяє продавцям рекламувати свої товари в Google покупки і в торгових кампаніях AdWords. Якщо в країні, для якої буде проводиться налагодження динамічного ремаркетингу не працює Merchant Center, то потрібно активувати галочку «Использование динамических объявлений» і вибираємо вид діяльності: «Другое(собственный вариант)»:

 3

Для країн, де Merchant Center працює, вибираємо вид діяльності «Розничная торговля»:

4

Далі натискаємо на кнопку «Настроить ремаркетинг»:

5

Крок 3. Отримання прикладів фида і коду на email

Вказуємо емейл на який система надішле приклад фида (Фид - це CSV, XLS файл, в який можна додати детальну інформацію про всі пропоновані товари. При показі в Медійній мережі в ваші динамічні оголошення додається детальна інформація з фідів, відповідна інтересам потенційних клієнтів і відображаємої сторінки).

6

Повторно вказуємо e-mail, на який система надішле приклад коду (тега) для встановлення на сайт

7

Після цього система автоматично створить списки для динамічного ремаркетингу

8

Натискаємо кнопку «Вернуться на страницу компании» і закінчуємо налаштування рекламної кампанії - вибираємо фид, який будемо використовувати (для країн, де працює Merchant Center, виберіть фид, який вже завантажений в merchant):

9

Далі вказуємо назву кампанії, бюджети та інші настройки залежно від ваших вимог і цілей до рекламної кампанії і натискаємо кнопку «сохранить и продолжить».

На наступному етапі тимчасово пропускаємо створення груп - натискаємо кнопку «Пропустить создание груп объявлений». 

Крок 4. Установка коду (тега) на сайт

Тепер необхідно встановити частину коду, отриманого в листі:

10

Важливо! Попередньо у вас вже повинен стояти основний код ремаркетингу на всіх сторінках сайту.

Параметр dynx_itemid2: 'REPLACE_WITH_VALUE' необов'язковий, його можна видалити.

Між тегами і на всі сторінки сайту необхідно встановити Частина потрібного коду з тегом динамічного ремаркетингу:

У наведеному вище сегменті коду: dynx_itemid - це id вашого товару (обов'язково повинен збігатися з id з фида), dynx_totalvalue - вартість товару; а dynx_pagetype - один з п'яти типів встановлених сторінок:

  • Головна сторінка - home;
  • Сторінка з інформацією про товар (картка товару) - offerdetail;
  • Сторінка кошика і сторінки оформлення замовлення - conversionintent;
  • Сторінка підтвердженої покупки - conversion;
  • Всі інші сторінки - other.

Тепер розробникам замість REPLACE_WITH_VALUE слід налаштувати передачу необхідних значень в залежності від:

  • проглядається товару;
  • типу сторінки;
  • вартості товару.


Приклад готового тега на сайті при перегляді товару на картці товару:

 

 На цьому настройку тегів на сайті буде закінчено.

Важливо! Якщо на сайті використовується висновок коду через GTM (Google Tag Manager), то необхідно замість var google_tag_params використовувати var datalayer. наприклад:

 

Після цього необхідно відразу доопрацювати тег ремаркетингу AdWords в GTM. Створюємо три нових змінних:

11-12-13

Потім вказуємо ці змінні в тезі з кодом ремаркетингу AdWords:

14

Крок 5. Налаштування фида

Якщо в Вашій країні доступні Merchant Center і є фид, який буде підтягувати з нього в рекламну кампанію з динамічним Ремаркетингом, то цей крок можна пропустити і перейти відразу до створення динамічного оголошення.

Для акаунтів, де Merchant недоступний, необхідно створити фид з даними.

На кроці 3 вже був створений порожній шаблон таблиці фида (який знаходиться в загальній бібліотеці AdWords - розділ «Коммерческие данные»), і тепер в нього необхідно завантажити дані з товарами.

 Обов'язкові параметри, які необхідно використовувати для фида:

  • ID - ідентифікатор товару (повинен збігатися з тегами на сайті і в ФІДЕ);
  • Item title - назва товару (буде відображатися в оголошенні);
  • Price - вартість товару (буде відображатися в оголошенні);
  • Image URL - зображення товару;
  • Final URL - сторінка товару, на яку користувач перейде по кліку;
  • Action - використовується тільки при методі завантаження Update і підтримує дії Set (Задати), Add (Додати) і Remove (Видалити). Якщо використовується метод завантаження Replace - дані команди не потрібні.

Основні дії і команди, які використовуються при завантаженні і оновленні фідів, можна вивчити в інструкції Google.

Приклад готового для завантаження фида в рекламний обліковий запис AdWords:

15

Також у настройках розділу «Запланированные загрузки» можна задати автоматичне оновлення фида за розкладом:

16

 

Крок 6. Додаємо динамічні аудиторії ремаркетингу в кампанію

Далі необхідно створити групу оголошень в кампанії з динамічним Ремаркетингом і додати в неї аудиторії динамічного ремаркетингу, які були автоматично створені раніше (див. Крок 3):

17

 

 

Крок 7. Створення динамічних оголошень

Обираємо пункт «Галерея форматов объявлений»:

18

Далі обираємо формат «Динамические объявления»:

19

Також обираємо один з трьох видів оголошення (адаптивне динамічне, динамічний банер або текстове динамічне):

20

Визначаємо, які макети оголошень будуть використовуватися в рекламі:

21

Далі додаємо в шаблон оголошення логотип, налаштовуємо колірну гамму, що відображається URL, call-to-action у кнопках і зберігаємо шаблон.

На цьому наслаштування динамічної рекламної кампанії закінчено. Залишається чекати проходження модерації фида, накопичення динамічних аудиторій ремаркетингу і шаблону оголошень.

Висновок

Одноразово налаштувавши кампанію з динамічним ремаркетингом і регулярне оновлення фида даних, ви на постійній основі будете повертати на сайт тих користувачів, які були на вашому сайті, але з якоїсь причини не завершили покупку. Динамічний ремаркетинг допоможе повернути їх відразу на той товар, який вони нещодавно дивилися, тим самим в кілька разів підвищивши вірогідність того, що даний користувач зробить необхідну конверсію і перетвориться з потенційного клієнта в чинного.

Крім того, налаштування динамічних рекламних оголошень дозволяє істотно заощаджувати бюджет. На відміну від класичного, в динамічному ремаркетингу за рахунок більшої ефективності оголошень середня ціна кожної конверсії значно падає і компенсує незначне зростання ціни на клік, а значить - вартість залучення користувача на цільову сторінку скорочується. Про різницю між класичним і динамічним ремаркетингом більш детально можна дізнатися з нашого універсального кейса.

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу