Налаштування Supermetrics для аналітики YouTube-каналу

Supermetrics – це браузерний додаток, який дає можливість швидко вивантажувати всі необхідні дані каналу для аналізу всіх відео або кожного відео окремо.

Отримати дані можна, створивши табличний файл в GoogleDisc, для цього необхідно виконати такі дії:

1. В GoogleDisc відкрити табличний файл:

1

2. Перейти у вкладку «Дополнения/Установить» → «Дополнения»:

02

3. У рядку пошуку, що з’явився, натиснути Supermetrics  →  вибрати "Установить дополнения»:

3

4. Після запуску натиснути на значок YouTube:

4

5. Вибрати необхідний канал:

5

6. Дозволити доступ:

6

7. Вибрати необхідні відео для аналізу. В полі «Select» слід прописати назву відео. Можна вибрати як всі відео, так і окремі:

7

8. Вибрати дати для аналізу відео:

8

9. Вибрати всі необхідні метрики для аналізу. Їх тут відносно багато: лайки, перегляди, коментарі, CTR та інше.

9

10. Вибрати комірки з параметрами для формування таблиці (Назва відео, URL відео та інше):

10

11. Натиснути «Get Data to Table».

11

12. Якщо все зроблено правильно, то з’являться структуровані дані у вигляді таблиці.

12

Якщо у вас велика кількість відео і великий обсяг даних, які ви хочете проаналізувати, то, скориставшись цим способом вивантаження даних каналом, можна зручно згрупувати і проаналізувати основні метрики. Ці дані будуть зібрані в одній таблиці і наочно покажуть, які відео популярні, які принесли найбільше підписників тощо.

Виходячи з цього, можна зрозуміти, як далі працювати з каналом.

В сучасних реаліях ведення бізнесу важко обійтись без розуміння своєї аудиторії та її потреб. Тому для інтернет-проектів, пов’язаних із просуванням відеоконтенту, ключову роль відіграє аналіз показників свого каналу на YouTube. Вищезазначені дії допоможуть вам оцінити ваш контент і його корисність для вашої аудиторії.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу