Як зібрати команду інтернет-маркетингу

Чому це важливо

Вибір підходящої команди для задач вашого онлайн-маркетингу - непростий процес, особливо якщо у вас відсутні реальні знання з просування інтернет-магазину. Ми зібрали всю необхідну інформацію про можливі рішення і різновиди команд, щоб допомогти вам знайти саме той варіант, який відповідає потребам вашої компанії.

Інтернет-маркетинг вимагає залучення безлічі професіоналів для успішного виконання поставлених завдань. Існує три рішення цього завдання: створення власної команди з нуля, аутсорсинг і змішаний підхід. Кожен варіант має свої переваги і недоліки. Розглянемо їх докладніше.

Інхаус-команда

Основними перевагами власної команди є глибоке розуміння всіх тонкощів роботи компанії, асортименту товарів, цінностей, цілей і потреб. Задіяна команда буде в такому випадку націлена на загальний успіх підприємства. При цьому керівництво може постійно стежити за якістю і ходом виконання робіт, а також цілком контролювати маркетинговий бюджет. Більш того, штатні співробітники при необхідності можуть на місці вирішувати питання, пов'язані з платформою електронної комерції.

Інхаус часто розглядається як найдоступніший і рентабельний варіант для малого бізнесу або стартапів, але в реальності це зовсім не так. Залучення необхідних кваліфікованих фахівців обходиться дуже дорого, а недосвідчені співробітники не застраховані від помилок. Часто це може нашкодити вашому бізнесу. Обмеженість бюджету призводить до необхідності співпраці з експертами, які вміють поєднувати креативність з аналітичними здібностями і можуть одночасно працювати з різними інструментами і каналами. Таких людей знайти непросто.

Якщо ви зважитеся на цей крок, будьте готові інвестувати в навчання і курси, щоб члени команди могли підвищувати свою кваліфікацію в сфері онлайн-маркетингу в зв'язку з істотними змінами, що відбуваються в кожній ніші з року в рік. Проте, власна команда може бути ефективним способом контролю витрат.

Робота з інхауси-командою також означає витрату великої кількості часу і сил на розробку стратегії інтернет-маркетингу, а також на керівництво всіма членами команди в тих сферах, на яких вони повинні бути зосереджені. Вам необхідно мати в команді хоча б одного досвідченого маркетолога в сфері ecommerce для компетентного розподілу обов'язків і постановки щоденних завдань.

 

Аутсорсингова компанія

Агентство інтернет-маркетингу зазвичай залучають, чекаючи швидкого зростання бізнесу і швидкий успіх. Команда аутсорсингової компанії завжди може працювати по декількох каналах і повністю концентруватися на кожному з них. У цьому їй допомагає практичний досвід вирішення стандартних маркетингових питань, постійний аналіз всіх отриманих результатів та оцінка ваших конкурентів. Завдяки цьому така команда зможе підняти ваш бізнес на новий рівень, на який йому необхідно перейти.

Ще одним ключовим перевагою є економія часу. Кожен член великої команди відповідає тільки за свою професійну область і готовий виконати роботу з самого початку. Таким чином, ви зможете сконцентруватися на тих сферах, в яких добре розбираєтесь самі, і на самому бізнесі, і не будете витрачати дні або навіть місяці на пошук і набір власних фахівців. Більш того, при роботі з вами агентство встановлює жорсткі кінцеві терміни.

Інтернет-маркетинг не стоїть на місці, тому аутсорсингова команда буде першою звертати увагу на нові алгоритми, фільтри та інші оновлення. Також у них є доступ до дорогих, необмежених інструментів, програмного забезпечення і джерел аналітичних даних. Більш того, вони є технічними партнерами таких компаній, як Google, Facebook, Yandex, Bing і т.д. Доступ до таких даних допоможе збільшити продуктивність і ефективність виконання проектів.

Залежно від масштабу вашого проекту співпраця з маркетинговим агентством може коштувати великих грошей, що може стати проблемою для бізнесу з дуже обмеженим бюджетом. Але з іншого боку, потрібно буде заплатити всього один раз, тобто витрати на рекламу і програмне забезпечення бscnhj jregznczі. Не потрібно ніяких персональних зарплат, витрат на внутрішні курси навчання і додаткове місце в офісі. Також команда аутсорсингової компанії завжди надає докладний звіт про свою роботу.

Проте, команда аутсорсингової компанії має свої очевидні негативні сторони. По-перше, досить непросто знайти агентство яке заслуговує на довіру і буде відповідати всім вашим очікуванням. При пошуку якісного агентства необхідно також перевіряти відгуки про нього, вивчити його портфоліо і розцінки за надані послуги, щоб не зіткнутися з низькою якістю і необгрунтовано високими цінами.

По-друге, ваш проект буде не єдиним, з яким вони будуть працювати. Можуть виникнути труднощі з негайним рішенням незначних питань, в залежності від вашого договору, або з наданням звітів про виконану роботу тоді, коли вам це буде необхідно. У агентства може бути чіткий порядок роботи, відхилитися від якого для нього буде важко.

Змішана команда

Ще одним варіантом є змішана команда. Таке рішення дозволить поєднати переваги ваших власних ресурсів з можливостями агентства. Перевагою такої команди є можливість організувати робочий процес вашої мрії. Наприклад, можна найняти агентство, щоб скористатися його досвідом при роботі з конкретними каналами або клієнтами, які є вашою цільовою аудиторією. Це дозволить вашій власній команді сконцентруватися на ситуації в цілому або завданнях, які вона вміє вирішувати найкраще.

Також ви можете запросити експертів з маркетингу, щоб вони допомогли вашому персоналу вивчити нові інструменти і технології або реалізувати нову маркетингову стратегію. Також ви зможете розділити завдання між своїми співробітниками, агентством і позаштатними співробітниками відповідно до поставлених цілей і термінами. У такому випадку рекомендується призначити відповідальну особу з числа власного персоналу, яка могла б співпрацювати з агентствами, допомагаючи їм краще зрозуміти цілі, переслідувані вашим брендом.

Основним недоліком змішаної команди є те, що їй потрібно приділяти багато часу. У більшості випадків ви повинні діяти як керівник проекту і володіти глибокими знаннями в сфері маркетингу електронної комерції. До того ж, це дорого.

Як зробити правильний вибір 

Перш ніж вибрати команду, необхідно визначитися з наступними ключовими моментами:

  • цілями, яких необхідно досягти;
  • завданнями, які належить виконати;
  • ресурсами, які можна використовувати.

Власна команда - гарне рішення, якщо у вас обмежений бюджет, але достатньо знань про ecommerce. Або якщо ви можете тримати цілий відділ маркетингу. Тим не менш, не варто чекати швидких результатів від ваших співробітників, оскільки їм ще належить набратися досвіду.

Змішана модель також вимагає до себе багато часу і уваги. Але все ж залучення агентства є поширеним варіантом вирішення окремих питань або заповнення прогалин в знаннях вашої власної команди, коли виникає така необхідність.

Команда аутсорсингової компанії - це найкраще вкладення грошей для зростання вашого бізнесу. Експерти з багатим досвідом виконання подібних проектів можуть швидше і більш ефективно працювати з різними маркетинговими каналами. Витрати на їх послуги включають в себе оплату за платформи, інструментальні засоби, програмне забезпечення та створення реклами. Цей варіант також дозволить вам сконцентруватися на інших сферах вашого бізнесу, сприяючи його зростанню і стабільності.

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу