Як застосовувати Machine Learning і Big Data в контекстній рекламі

Сьогодні експерти з Google Ukraine провели майстер-клас для наших PPC-фахівців. Олег Сухомлин  і Аліса Юрченко розповіли, які брендингові і performance-рішення Google застосовує для роботи з аудиторією в 2018 році. Ми ділимося з вами інсайтами цієї зустрічі.

 

 

Google вчить онлайн-бізнес поступово відходити від «лобових» методів інтернет-маркетингу. Замість звичного таргетингу реклами на контекст пошукових запитів пропонується інша тактика. Вона менш орієнтована на cookies сайтів, зате в набагато більшій мірі враховує інтереси кожного окремого користувача. Для цього застосовуються як вже старі і добре зарекомендували себе інструменти (наприклад, особливі аудиторії за інтересами – Custom Affinity Audiences), так і нові, викачені Google в 2017 році.

Custom Intent Audience дозволяє зорієнтувати ваші оголошення в Медійній мережі Google на користувачів, які мають намір купити ваш товар або послугу в доступному для огляду майбутньому. Для формування аудиторії використовуються методи машинного навчання (machine learning) і мікс ретельно відібраних ключових слів.

Підключення Smart Display Campaignsдозволяє багато в чому автоматизувати управління рекламними кампаніями і показувати їх потенційним покупцям на всіх етапах ланцюжка продажів - від формування інтересу до товару до прийняття рішення про покупку. За допомогою таких кампаній можна заощадити час, який зазвичай витрачається на виконання одноманітних дій або налаштування кампаній вручну:

  • автоматичний біддінг – управління ставками, ціною за конверсію і т.п.;

  • автоматичний таргетинг, в т.ч. і на користувачів, які вже відвідували сайт;

  • автоматичне створення оголошення з готового фіда.

Комбінуючи відразу кілька з перерахованих інструментів, користувач може налаштувати показ рекламних оголошень під інтереси цільової аудиторії. Аліса Юрченко каже що автоматизація кампаній приносить на 20-30% більше конверсій..

 
 

Окремо варто згадати новий формат відеореклами – TrueView for Action, який заробив всього місяць тому. Зовні він нагадує звичайні преролли, які вже давно працюють в YouTube. В кінці такий короткий ролик містить кнопку call-to-action з посиланням на цільовий ресурс. Вартість кліка при цьому в кілька разів нижче, ніж у стандартної реклами, а цільова аудиторія підбирається, виходячи з запитів користувачів в Google.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу