Як генерувати 20% від доходу завдяки базовим retention-механікам. І головне – без залучення команди клієнта

В одному з останніх матеріалів ми розповідали, що базові механіки з утримання клієнтів допомагають бізнесу навіть у воєнний час отримувати буст продажів. А цим кейсом доводимо, що наші рекомендації дійсно робочі (щоправда, над ним ми працювали у період локдауну, а не війни). Проєкт ми реалізували «під ключ». Все, що зробила команда клієнта, це верифікувала домен.

 

Email-маркетинг під час війни. Як відновити комунікацію після перерви, і зробити це правильно.

 

Про клієнта

Red Park — outlet інтернет-магазин одягу, взуття, та товарів для дому. Один з гігантів на ринку Казахстану. На момент початку роботи, восени 2020, ритейлер мав 26 000 підписників в базі. Як вони до неї потрапили? Здебільшого завдяки обовʼязковій реєстрації під час замовлення. Жодних додаткових точок збору контактів не сайті не було, промо-матеріали не надсилалися, тригерні ланцюги також не були налаштовані.

Пізніше ми також виявили, що з цих 26 000 імейлів активними виявилися лише 15%, інші ж не читали листа від ритейлера.

 

Запустити канал та збільшити кількість продажів, не забуваючи про ROI. Такою була наша мета в цьому проєкті.

 

З чого почали: покрокова інструкція

Коли завдання стосується окупності інвестицій на перегрітому ринку, найефективніше взаємодіяти з аудиторією, яка вже знайома та лояльна до бренду. Користувачі з цього сегмента з більшою ймовірністю здійснять замовлення та дадуть зворотний зв'язок. Крім того, варто використовувати перевірені інструменти, які можуть забезпечити прогнозовані результати. Тож ми почали з реалізації базових механік.

Надали ТЗ для верифікації домену та створили шаблон для промолистів.

 

промо-лист у новому дизайн-шаблоні

Подивитися шаблон промолиста повністю

 

Паралельно підготували віджет форми підписки та розмістили на сайті. З його допомогою нам вдалося за перший місяць зібрати більше 400 контактів, які згодом взаємодіяли з розсилками.

 

віджет форми підписки

 

Після реалізували welcome-серію тригерів, яку користувач отримував після підписки. Для чоловіків та жінок розробили різний дизайн листів, аби персоніфікувати повідомлення.

До одного з листів додали анкету, аби краще зрозуміти вподобання клієнта, та надалі використовувати цю інформацію для сегментації бази.

 

приклади розсилок для чоловіків та жінок

Приклади листів з welcom-серії для жінок та чоловіків

 

Запустили два тригери для привітання з днем народження, де дарували підписнику додатковий промокод на знижку.

 

приклади розсилок до дня народження

Подивитися повні версії першого та другого листів на день народження підписника

 

Крім того ми переформатували товарний фід клієнта, розмістили код для веб-трекінгу та надали правки в розмітці розробнику сайту Red Park, щоб підключити поглиблену сегментацію. І вже на її базі реалізували тригери «Покинутий перегляд» та «Покинутий кошик». Також через сервіс Claspo додали додаткову форму збору контактів у футері.

 

приклад тригеру покинутий перегляд, покинутий кошик

Подивитися повні версії листів «Покинутий перегляд» та «Покинутий кошик»

 

Що далі: накопичуємо перші висновки

Після створення достатньої кількості листів з унікальним дизайном вибрали найефективніші та розбили на рубрики. Це дозволило значно скоротити час на створення проморозсилок в подальшому.

Також ми запустили тригер «Реактивація» для контактів, які не читали листи більше трьох місяців. Контакти, які довгий час залишалися неактивними, видаляли з бази.

 

приклад листа з реактивацією

Подивитися повну версію тригера «Реактивація»

 

Окрім анкети почали додавати до проморозсилок лаконічні блоки з опитуванням. Таким чином отримували інформації від більшої кількості підписників. Після збору відповідей виділили сегменти для проморозсилок, де розказували про найбільш релевантні товари.

 

 

приклад блоків в імейлі з опитуванням

Приклад листа з додаванням блоку з опитуванням

 

Результати

Коли ми тільки розпочали співпрацю з брендом Red Park, клієнт взагалі не працював з каналом email. Проте за перші пів року канал став генерувати 20% від загального доходу інтернет-магазину.

 

Оптимізація маркетингового бюджету – не дорівнює втраті ефективності. Навіть за умов жорсткої економії інструменти retention-маркетингу стабільно допомагають підняти продажі. Бажаєте зрозуміти, як зробити email каналом продажів – звертайтеся за консультацією.

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу