Дослідження – як український бізнес використовує інтернет-маркетинг

Ми провели дослідження серед 215 українських компаній, які використовують онлайн-рекламу. Нашою метою було отримати достовірні дані про стан українського інтернет-маркетингу.

В звіті ви знайдете інформацію про те, які інструменти використовують частіше, яка їх ефективність, які цілі ставлять перед інтернет-маркетингом і як їх вимірюють, яка частина рекламного бюджету виділяється на онлайн та кому доручають ведення рекламних кампаній.

Також ми провели додаткове дослідження – як український бізнес використовує рекламні інструменти, що потрапили під санкції – Яндекс.Директ, Вконтакте, MyTarget та інші.

Скачати звіт «Как украинский бизнес использует интернет-маркетинг»

Скачати звіт «Как украинский бизнес использует рекламные инструменты Яндекс, Mail.ru, Вконтакте, Одноклассники»

22222222

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу