Використання Facebook Canvas для просування бренду

Чому це важливо

Число користувачів мобільного інтернету в жовтні 2016 перевищило настільних інтернет-користувачів і склало 51,3%.

01

Поштовхом для створення інтерактивного поста під назвою Canvas (полотно) була занадто повільне завантаження і неоптимізовані сторінки. Facebook вирішив виправити ситуацію, давши можливість мобілізації брендів і їх продуктів на мобільних пристроях.

Canvas - це повноекранна публікація, яка в стрічці новин виглядає, як звичайний пост, але при натисканні відкривається на весь екран. Такий формат призначений виключно для користувачів телефонів і планшетів. Головними його особливостями є інтерактивність і швидке завантаження, якє дозволяють людям взаємодіяти з брендами безпосередньо в Facebook. Комбінуючи відео, фотографії, текст і кнопки заклику до дії, Canvas виступає аналогом лендінга.

Можливості

При роботі з Canvas необхідно розробити концепцію взаємодії з користувачами і мати чітке уявлення, що саме ви хочете їм запропонувати. Це дозволить заготовити матеріали, необхідні для оформлення публікації.
Створювати Canvas можна через рекламні інструменти Facebook (Power Editor або Ads Manager). Залежно від ваших цілей, ви можете мати у своєму розпорядженні і комбінувати елементи мультимедіа так, щоб надати користувачам всю необхідну інформації про бренд, товар або послугу:

1. Додавайте кнопки заклику до дії для переходу на сайт або при необхідності зробити цільове дію.

2. Включайте в матеріал заголовок з логотипом і фото. Це приверне увагу користувачів і посприяє впізнаваності вашого бренду.

3.  Додавайте відео до Canvas, щоб розповісти історію продукту або послуги. За допомогою завантаження набору продуктів, можна продемонструвати клієнтам нові пропозиції.

4. Розміщуйте Canvas не тільки в якості рекламного оголошення, а й в якості безкоштовної публікації.

03

Facebook пропонує створювати Canvas за готовими шаблонами або повністю самостійно. Використання готових шаблонів в Ads Manager і в Power Editor дозволяє це робити швидко і без особливих навичок. Яку б мету реклами ви не вибрали, Facebook Canvas допоможе вам її досягти. З його допомогою можна знайти нових клієнтів, просувати компанію, збільшити кількість покупок з мобільних пристроїв або впізнаваність бренду.

Залежно від мети Canvas шаблони бувають трьох типів:

1. Залучення нових клієнтів. Використовують в якості цільової сторінки щоб вигідно представити характеристики і переваги продуктів і послуг.

2. Знайомство з компанією. Підвищує впізнаваність бренду і розповідає про компанію, щоб залучити аудиторію.

3. Продаж продуктів. Показує характеристики і переваги товарів або послуг щоб спонукати людей оформляти замовлення з мобільних пристроїв.

04

Основні моменти, які варто враховувати при створенні Canvas:

  • послідовність;
  • лаконічність;
  • медіаконтент (фото, відео);
  • хороший текст.

Важливо: створений Canvas можна редагувати. Щоб внести зміни, необхідно його спочатку продублювати.

При створенні Canvas необхідно враховувати всі деталі: підбирати фон, колір кнопок і основні шрифти згідно вашого фірмового стилю. Для зручності вивчення ефективності досягнутих результатів необхідно все прямі посилання з Facebook на зовнішній ресурс, позначати utm-мітками і аналізувати за допомогою Google Analytics.

Facebook ж крім звичайної статистики реклами дозволяє вимірювати наступні метрики:

  • середня тривалість перегляду Canvas;
  • середня кількість переглядів Canvas;
  • кількість кліків по посиланнях для виконання дій або переходу на ресурс Facebook або сторонні сайти;
  • процентне співідношення тривалості компонента Canvas (відсоток часу, витрачений на перегляд кожного компонента).

Фічі

Відкривши розробникам доступ до API формату Canvas, Facebook дає можливість автоматично розробляти його через шаблони. Такий підхід суттєво спростить роботу і дозволить заощадити час, використовуючи програми замість того, щоб створювати кожен елемент з нуля. Різні блоки автоматично збираються в рекламне оголошення без проходження через інтерфейс Facebook. Вони також пов'язують між собою кілька Canvas, щоб користувач міг переходити з одного на інший, як по сторінках мобільного сайту. Ще однією цікавою особливістю таких публікацій є можливість використовувати гіроскоп пристрої при перегляді зображення або повороті відео на 360 °.

Наприклад, бренд IKEA максимально використовує функції Canvas в якості інтерактивного каталогу.

 

Протягом місяця вже всі рекламодавці зможуть випробувати в Facebook формат реклами «Добірка», який дозволяє людям знаходити, переглядати і купувати товари з мобільних пристроїв максимально зручним і природним чином. Коли людина стосується реклами з підбіркою, прямо в додатку Facebook на весь екран відкривається вікно, де він може переглянути інші товари або дізнатися про їх переваги. Тепер рекламу з такою підбіркою можна буде створювати і в Canvas.

Нещодавно Instagram реалізував інтеграцію Stories з Facebook Canvas. Це ще один привід вивчити цей формат і навчитися ефективно використовувати його як можливості для взаємодії з цільовою аудиторією.

Висновки

Об'єднавши в Canvas всі доступні формати реклами та оптимізувавши його для мобільних пристроїв, Facebook надає відмінну можливість розповісти історію вашого бренду, задіюючи при цьому весь екран. Високий результат залучення уваги користувачів досягається за рахунок швидкості завантаження Canvas і можливості задіяти глядача, тим самим перетворюючи його в учасника вашої історії. Приклад такого використання ви можете подивитися в нашому кейсі з просування нової камери Nikon.

Що стосується вартості такого оголошення, то вона істотно не відрізняється від інших форматів. У свою чергу, це не просто реклама в стрічці новин, а розгортається на весь екран сторінка. Єдиним недоліком поки залишається відсутність можливості здійснювати покупки безпосередньо з самого додатка, тому, залежно від мети вашої реклами, можна перенаправляти зацікавлену аудиторію на оптимізовану цільову сторінку сайту, наприклад, для підтвердження і оплати замовлення.

Canvas відкриває для рекламодавців світ можливостей по залученню користувачів мобільних пристроїв, і тільки вам вирішувати, як їх використовувати.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу