Google тестує показ оцінки ефективності облікового запису AdWords

Нові функції  включають загальну оцінку рекламних кампаній і чеклист основних можливостей.

Коментар нашого експерта Дар’ї Льогкої з відділу РРС в Promodo: «Значущість цього бета-тесту очевидна, адже така модель відображення загальної ефективності являє собою цікавий експеримент і навіть спосіб навчання користувачів AdWords. Система сама дає підказки з покращення реклами, спираючись на статистику вашого акаунта і показники ваших конкурентів по ніші.

Це особливо актуально для рекламодавців-початківців, які вперше запустили рекламну кампанію в AdWords, у яких не так багато досвіду ведення кампаній. Показник ефективності акаунта і підказки допоможуть зосередитися на тих особливостях контекстної реклами, які раніше були невідомі. З іншого боку, досвідченим користувачам підказки допоможуть не забувати деякі важливі моменти.

Але при цьому важливо розуміти, як це позначиться на КРІ певної кампанії, а не автоматично слідувати всім рекомендаціям і пропозиціям системи. Адже, незважаючи на всю свою складність, алгоритм підказок Google AdWords не може врахувати всіх особливостей конкретного проекту: цілей рекламної кампанії, максимально допустимого бюджету, прибутковості продажів».

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу