
Формат оплати залишається незмінним, як і раніше в універсальних кампаніях, - цільова ціна за установку. І в той же час рекламні шаблони можна буде додатково завантажувати в форматі HTML5, створеному за допомогою Google Web Designer, або інших інструментів. На фоні новини про те, що Google Play змінив алгоритм ранжування ігор, і що тепер на рейтинг додатку впливають не лише установки але і показники залученості та утримання користувачів, даний формат реклами - хороший інструмент. Він дозволить залучити зацікавлених користувачів в гру, і тим самим заощадить бюджет на просування додатків в Google Play.
Ігрові рекламні оголошення – формат, який сприятиме довгостроковому використанню додатків та внутрішніх покупок. Тому він стане корисним як для великих так і для середніх рекламодавців,та допоможе отримати максимум вигоди від бюджету, вкладеного в просування мобільної гри »