GOOGLE ЗАПУСКАЄ ІГРОВІ РЕКЛАМНІ ОГОЛОШЕННЯ

Google представив новий інтерактивний формат реклами - ігрові рекламні оголошення. Розбираємося разом з Віталієм Котляровим, нашим фахівцем по контекстній рекламі:«Даний формат буде доступний в універсальних кампаніях для додатків Google Adwords вже через кілька місяців. Основна його перевага для користувача - можливість випробувати гру перед тим, як завантажити – пограти прямо в рекламному банері в її полегшену версію.

Формат оплати залишається незмінним, як і раніше в універсальних кампаніях, - цільова ціна за установку. І в той же час рекламні шаблони можна буде додатково завантажувати в форматі HTML5, створеному за допомогою Google Web Designer, або інших інструментів. На фоні новини про те, що Google Play змінив алгоритм ранжування ігор, і що тепер на рейтинг додатку впливають не лише установки але і показники залученості та утримання користувачів, даний формат реклами - хороший інструмент. Він дозволить залучити зацікавлених користувачів в гру, і тим самим заощадить бюджет на просування додатків в Google Play.

Ігрові рекламні оголошення – формат, який сприятиме довгостроковому використанню додатків та внутрішніх покупок. Тому він стане корисним як для великих так і для середніх рекламодавців,та допоможе отримати максимум вигоди від бюджету, вкладеного в просування мобільної гри »

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу