Google тестує товарні оголошення на мобільних пристроях

Тестування цього нововведення в системі являє собою велику перспективу для реклами місцевих компаній. При грамотному підході зі сторони e-commerce воно може допомогти набагато ефективніше використовувати гіперлокальний таргетинг для просування.

Велика кількість користувачів практично постійно знаходяться у пошуку якої-небудь інформації. Вони це роблять як вдома, через десктоп, так і за допомогою мобільного телефона, коли знаходяться в дорозі. Даний тип реклами в картах допоможе залучити нових користувачів, які будуть знаходити ваш бізнес неподалік, а також туристів, які не орієнтуються на місцевості, але зацікавлені у ваших товарах.

google-local-pack-shopping-ads

Реклама місцевого бізнесу достатньо зручна – вона містить в собі інформацію про те, як дістатися до магазину, його основний асортимент, рейтинг, години роботи. При клацанні по посиланню юзер потрапляє не на вебсайт, а на Google Shopping, тому для України, в якій даний сервіс ще не працює, товарні оголошення в локальній видачі також недоступні.

Буде цікаво поспостерігати за результатами даного тестування. Можливо, в майбутньому буде реалізований варіант реклами не тільки товарів, але й послуг.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу