Гіперлокальний таргетинг в Яндекс.Директ

logo_comfy

«Яндекс.Директ» додав нову опцію, за допомогою якої в сервісі можна налаштувати аудиторію із заданою певною географічною точкою і показувати рекламу цій аудиторії в пошуковій мережі та РСЯ в певному радіусі.

Це нововведення надасть можливість, в першу чергу, малому бізнесу та онлайн-бізнесу із мережею офлайн-магазинів точніше й ефективніше налаштовувати контекстну рекламу для їх потенційної аудиторії.

Для настройки геолокальной точки можна використовувати радіус від 0,5 км до 10 км.

orig_(1)

Можна вибрати три види підбірки аудиторії за геолокацією:

Регулярно відвідує – в сегмент потраплять користувачі, що регулярно бувають на обранії території.

Зараз знаходиться – в сегмент потрапляють користувачі, що перебувають на обраній території прямо зараз.
 
Була N днів за період – в сегмент потрапляють користувачі, що виконали задану умова.

orig.[1]

Після настройки та обробки аудиторії у рекламодавців з'являється можливість використовувати цю геолокальную аудиторію в пошукових рекламних кампаніях «Яндекс.Директ», а саме підключити на них коригування ставок (збільшити ставку до 1200%), а також використовувати цю геолокальную аудиторію у РСЯ-кампаніях і зорієнтувати на них кастомізовані банера або тексто-графічні оголошення.

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу