«Яндекс.Директ» додав нову опцію, за допомогою якої в сервісі можна налаштувати аудиторію із заданою певною географічною точкою і показувати рекламу цій аудиторії в пошуковій мережі та РСЯ в певному радіусі.
Це нововведення надасть можливість, в першу чергу, малому бізнесу та онлайн-бізнесу із мережею офлайн-магазинів точніше й ефективніше налаштовувати контекстну рекламу для їх потенційної аудиторії.
Для настройки геолокальной точки можна використовувати радіус від 0,5 км до 10 км.
Можна вибрати три види підбірки аудиторії за геолокацією:
Регулярно відвідує – в сегмент потраплять користувачі, що регулярно бувають на обранії території.
Зараз знаходиться – в сегмент потрапляють користувачі, що перебувають на обраній території прямо зараз.
Була N днів за період – в сегмент потрапляють користувачі, що виконали задану умова.
Після настройки та обробки аудиторії у рекламодавців з'являється можливість використовувати цю геолокальную аудиторію в пошукових рекламних кампаніях «Яндекс.Директ», а саме підключити на них коригування ставок (збільшити ставку до 1200%), а також використовувати цю геолокальную аудиторію у РСЯ-кампаніях і зорієнтувати на них кастомізовані банера або тексто-графічні оголошення.