Гіфки в тему: котики повинні працювати на корм

Причини, з яких варто постити гіфки, можна перерахувати на пальцях одної руки. Всього п’ять аргументів, проте вагомих. Вам забезпечені лайки та віральний ефект, а ви забезпечите ЦА емоційний складник стрічки. Мораль проста: gif-пости – універсальні та ефективні.

Здоровий глузд підказує, що варто відмовитися від жартів про політику, релігію і те, що прийнято позначати знаком «18+». Ну і від відверто низькоякісного контенту. Стосовно іншого ви можете робити що завгодно.

Важливо знайти точку дотику між вашим брендом і цільовою аудиторією. Тому, якщо це все-таки котик, то будемо сподіватися – він рекламує у вас корм для своїх друзів, наприклад.

 efb523a0ec

Варіантів, як створити gif-анімацію – безліч, варто лише обрати зручний для вас спосіб. Лідер хіт-параду – фотошоп, звісно. Ви можете користуватися вже існуючим контентом, але створити власний витвір набагато краще, чи не так?

bda7797628

Вивчати активність своїх користувачів – корисний навик, який принесе вам не лише заповітні лайки і шейри, але рано чи пізно конвертує користувачів у реальних клієнтів.

Для ще більш детальних даних просто відкрийте статистику вашої спільноти і уважно її вивчіть.

Головне – не бійтесь експериментувати!

6d274f4327

Стаття опублікована на ресурсі http://mmr.ua/

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу