Гайд по налаштуванню реклами в AdWords

Оптимізація сайту, контекстна реклама, робота з соцмережами, email-розсилки – цей список може продовжуватись довго.

Ключовими серед них зазвичай виявляються пошукова оптимізація (SEO) і контекстна реклама (PPC). Якщо SEO це довгий і тернистий шлях, то з PPC все простіше. Ви сплачуєте за клік по оголошенню, коли користувачі вже зацікавлені вашими товарами.

Повне налаштування реклами AdWords з нуля займає 1-2 тижні залежно від ніші та кількості товарів на сайті. Давайте розберемось по пунктах, як це робити.

Цілі

У першу чергу варто визначити маркетингові цілі, які слід чітко розуміти перед початком просування. Яку аудиторію ви бажаєте залучити, на яку сторінку вести користувачів, які дії на сайті вважати конверсією.

Коли цілі визначені, приступаємо до створення облікового запису.

Збір пошукових запитів

Намагайтеся зібрати найбільш повне семантичне ядро, що складається з високочастотних, середньочастотних і низькочастотних запитів, зосереджуючись на тій частоті ключових слів, яка зручна і вигідна для вашого бізнесу. Наприклад, використовуйте низькочастотні ключові слова, якщо у вашій ніші багато конкурентів, що міцно засіли на перших позиціях по високочастотним ключовим словам.

Для збору ключових слів і схожих запитів з вашої тематики можна використовувати Планувальник ключових слів від Google AdWords. Це зручний сервіс, якого буде достатньо для більшості кампаній. Для розширених можливостей використовуйте SEMrush, iSpionage або SpyWords.

Вибір типу і структури кампанії

Виходячи з цілей кампанії необхідно визначити тип:

Гайд по настройке рекламы в AdWords

 Якщо ви оберете тип «пошукова мережа» ваші оголошення будуть демонструватися на сторінці видачі Google, Google Maps і на сайтах пошукових партнерів Google. Обираючи тип «Лише контекстно-медійна мережа», оголошення будуть демонструватися на сайтах, де встановлені рекламні блоки Google, на відео в YouTube, в мобільних додатках і деяких сервісах Google. Тип «Пошукова мережа і оптимізована контекстно-медійна мережа» поєднує переваги попередніх варіантів. Тип кампанії Google Покупки підходить для реклами конкретних товарів, а відеокампанії  в інтернеті призначені для демонстрації відеореклами.

Перед створенням кампанії і груп оголошень, треба визначити «скелет» сайту і створити для кожного продукту чи послуги окрему кампанію. Наприклад, Домашні квіти і Насіння квітів будуть в різних кампаніях, і всередині кожної кампанії будуть свої групи оголошень.

Необхідно розбити зібрані ключі по вузькотематичним групам. Наприклад, запити купити квіти, квіти Київ і квіти недорого повинні бути в різних групах. Для зручності опрацювання і розбивки ключових слів краще використовувати лист Excel.

Таких кампаній і груп може вийти досить багато – в залежності від популярності вашої ніші та кількості пріоритетних товарів.

 

Гайд по настройке рекламы в AdWords

Додавання мінус-слів

Мінус слова допоможуть уникнути нерелевантних показів, які не приведуть до потрібних дій. Можна додати мінус-слова на рівні кампаній або на рівні груп. Існують готові списки мінус-слів – як загальних, так і спеціальних списків для різних ніш.

Мінус-слова можна також додавати виходячи з пошукових запитів у вже запущених кампаніях, а також вносити неефективні запити в списки заборонених слів.

Створення оголошень

Наші рекомендації щодо створення оголошень:

  • Вкажіть конкурентні переваги та унікальні відмінності, щоб виділятися серед конкурентів.
  • Заголовок повинен містити ключову фразу.
  • Поставте крапку в кінці першого заголовка, це збільшить його розмір.
  • Використайте заклик до дії в другому заголовку

 

Гайд по настройке рекламы в AdWords

Гайд по настройке рекламы в AdWords

Також до ваших оголошень важливо додати розширення:

  • адреса з Google My Business
  • додаткові посилання
  • номер телефону
  • структурні описи
  • уточнення/callout. 

Вибір платформ для КММ

Обираючи якісні платформи для розміщення банерів в контекстно-медійній мережі, не варто покладатися тільки на ті, що були автоматично запропоновані. Вони можуть виявитися надто загальними для вашого сайту. Спробуйте пошукати і додати релевантні платформи вручну.

Також важливо відключити покази в мобільних іграх і додатках. Для цього необхідно додати наступні платформи, як ті, що виключаються:

  • adsenseformobileapps.com
  • appspot.com 

Дані платформи часто приносять нецільовий трафік, оскільки на мобільному дисплеї оголошення є досить маленьким, і користувач може випадково натиснути на рекламу під час гри.

Налаштування аналітики

Покроковий розбір:

  • Встановити зв'язок між AdWords та Analytics.
  • Перевірити коректне налаштування та встановлення коду Analytics на сайті.
  • Перевірити сайт на коректне сприйняття GCLID - і UTM-міток (можна використати цей сайт http://404.primeadv.net).
  • Налаштувати макроціль (купівля) у Google Analytics.
  • Імпортувати макроціль (купівля) з Google Analytics в AdWords.
  • Встановити код конверсії AdWords.
  • Встановити код ремаркетингу AdWords.
  • Налаштувати мікроцілі (в кошик, кнопка купити та інші) в Google Analytics.
  • Налаштувати макроцілі (купівля) у Яндекс.Метрика.
  • Включити ремаркетинг і функції звітів з реклами в Google Analytics.
  • Включити збір соцдем даних Google Analytics. 

Гайд по настройке рекламы в AdWords

Налаштування цілей зазвичай займає небагато часу, шаблони досить зрозумілі.

Оцінка ефективності кампанії

Оцінка ефективності дуже важлива для подальших дій. Необхідно постійно аналізувати кампанії для розуміння, що працює краще, пробувати різні формати залежно від потреб ніші і ринку.

На що треба звертати увагу:

  • Показник якості оголошень;
  • CTR – кількість показів, які призводять до кліків;
  • Коефіцієнт конверсії – відношення кількості кліків та конверсії;
  • CPC – вартість 1-го кліка;
  • CPA – вартість покупки. Скільки ви витратили на кожну конверсію.

Гайд по настройке рекламы в AdWords

 

Слід регулярно оптимізувати кампанії, перевіряти пошукові запити і чистити їх від нерелевантних запитів, додаючи останні як мінус-слова.

Гайд по настройке рекламы в AdWords

Мінус-слова варто додавати в широкій відповідності на рівні групи або кампанії.

Таким чином слід додавати і релевантні пошукові запити до ключових слів у відповідну групу оголошень. Зверніть увагу, що треба додавати в точній і фразовій відповідності.

Гайд по настройке рекламы в AdWords

Процес оптимізації кампаній безперервний. Необхідно постійно за ним стежити і не пускати самопливом, оскільки лише одного професійного налаштування буде замало.

Як розвивати кампанію після її запуску:

  • Випробовуйте різні види оголошень.
  • Збирайте різні списки ремаркетингу.
  • Розділяйте кампанії по регіонах.
  • Робіть окремі кампанії для пошуку і контекстно-медійної мережі.
  • Додавайте якісні банери.
  • Використовуйте відеорекламу. 

Гайд по настройке рекламы в AdWords

 

 

Кожна ніша має свої особливості, які варто враховувати при налаштуванні контекстної реклами. В цілому знадобиться 3-4 місяці, щоб побачити результати від реклами. Для цього необхідно регулярно налаштовувати, доповнювати, вносити корективи, тестувати і оптимізувати ваші кампанії.

Дана стаття розміщена на ресурсі https://www.seonews.ru/

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу