Сьогодні PPC-фахівці Promodo весь день прокачували Скіл разом з нашими парнерів з української дирекції Google. Вони поділилися інсайтами і розповіли про те, які бета-тести Google Ads запустить найближчим часом.

Онлайн все більше проникає в життя українців - всього за рік частка інтернет-користувачів серед населення зросла з 63% до 70%. І в міру того, як доходи цієї аудиторії поступово повертаються до докризового рівня, зростає кількість гаджетів і використовуваних додатків. Якщо ще рік тому середня кількість мобільних пристроїв на одного споживача становило 1.4, то вже до кінця 2018 ця цифра виросте до 2. Причому 82% користувачів обирає Android-пристрої.

Індекс споживчих настроїв все ще досить низький і ледь почав відновлюватися до рівня 2011 року. Незважаючи на це, українці навчилися довіряти інтернет-магазинах і активно включаються в сезонні акції, заздалегідь плануючи покупки. Великому ecommerce варто врахувати це при плануванні своїх кампаній, щоб краще підготуватися до розпродажів на кшталт «Чорної п'ятниці».
