Hавчання

Як це працює

Надання актуальної та достовірної інформації про широкий спектр послуг інтернет-маркетингу - одна із стратегічних цілей нашої компанії. На вирішення цього завдання спрямовано наші семінари, конференції, майстер-класи, професійну розсилку та інші навчальні дії.

Ми практикуємо проведення індивідуальних навчальних семінарів для digital-підрозділів компаній або ж окремих груп співробітників, які відповідають за ефективність online-комунікацій бренду. Тільки взаємне розуміння, висока експертиза обох сторін - підрядника та виконавця - здатна ефективно вирішувати завдання бізнесу за найменший проміжок часу.

Що ми пропонуємо

Корпоративні тренінги

Навчання команди з інтернет-маркетингу інструментам та оцінці ефективності рекламних каналів. Вибудовування систем метрик на боці майданчика, зон відповідальності фахівців.

Партнерське навчання

Проведення освітніх заходів для клієнтів компанії, відділів маркетингу, digital-напрямків, керівників інтернет-майданчиків і бізнесу в цілому.

Індивідуальні рішення

Розробка та проведення індивідуальних зустрічей за питаннями, пов’язаними з вибором рекламних інструментів, особливостями інформаційних майданчиків, розробки стратегії просування, оцінки ефективності комунікацій.

Розвиток ринку
 

Регулярний розвиток ринку інтернет-маркетингу, експертна участь у заходах, що проводяться в Україні, країнах СНД, Центральної та Східної Європи, Америки. Проведення освітніх заходів, виступи з майстер-класами, доповідями.

Інструменти

Експертиза

Досвід та експертиза просування провідних майданчиків електронної комерції, ЗМІ, сайтів дрібного та середнього бізнесу в Україні, Росії, країнах СНД та зарубіжжя з 2004 року.

Збірний погляд

Комплексний підхід до просування інтернет-майданчиків, практичне застосування широкого спектру інструментарію інтернет-реклами на протязі багатьох років.

Злагоджена команда

Наявність великого штату фахівців компанії з досвідом глибокої експертизи в нішах, використовуваних інструментах, розвитку і вибудовування стратегії маркетингу для провідних комерційно успішних проектів.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Наш подход

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%

Клієнти та проекти

Mobilluck

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті-проектування
Контекстна реклама
Навчання
Подробнее

Понад 75% запитів — у Топ–10 пошукових систем

Розробка стратегії контент-розвитку проекту

Аудит макетів сайту на відповідність тех. вимогам, SEO

Кількість
трафіку
+350%

Slon

Консалтинг та аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті-проектування
Аналітика
Подробнее

Повний пошуковий аудит проекту

Рекомендації щодо розширення структури

Корпоративне навчання команди журналістів

Юзабіліті-аудит сайту

Кількість
трафіку
+15%
"
Співпраця наших проектів «Большой город» і Slon.ru з компанією Promodo тривала близько 8 місяців. П Читати відгук

Comfy.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Юзабіліті-проектування
Навчання
Подробнее

Оптимізація воронки продажів і картки товару

Оптимізація каналу Youtube

Корпоративні тренінги

Вартість
конверсії
–280%
Збільшення
продажів на
300%

ХНУРЕ

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті проектування
Навчання
Подробнее

Повна переробка проекту: проектування та дизайн

Перенесення сайту на Wordpress Cms

Tickets.ua

Консалтинг
Контекстна реклама
Навчання
Подробнее

Корпоративні тренінги

Консалтинг по залученню ЦА інструментами контекстної реклами

Забезпечення продажів інструментами контекстної реклами на рівні заданих KPI

"
Promodo - компанія, з якою можна мати справу. Бізнесом керує власник, якому апріорі небайдуже задов Читати відгук
Bg
  • Повний пошуковий аудит проекту

  • Рекомендації щодо розширення структури

  • Корпоративне навчання команди журналістів

Кількість
трафіку
+25%

Інші послуги

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10