Hавчання

Як це працює

Надання актуальної та достовірної інформації про широкий спектр послуг інтернет-маркетингу - одна із стратегічних цілей нашої компанії. На вирішення цього завдання спрямовано наші семінари, конференції, майстер-класи, професійну розсилку та інші навчальні дії.

Ми практикуємо проведення індивідуальних навчальних семінарів для digital-підрозділів компаній або ж окремих груп співробітників, які відповідають за ефективність online-комунікацій бренду. Тільки взаємне розуміння, висока експертиза обох сторін - підрядника та виконавця - здатна ефективно вирішувати завдання бізнесу за найменший проміжок часу.

Що ми пропонуємо

Корпоративні тренінги

Навчання команди з інтернет-маркетингу інструментам та оцінці ефективності рекламних каналів. Вибудовування систем метрик на боці майданчика, зон відповідальності фахівців.

Партнерське навчання

Проведення освітніх заходів для клієнтів компанії, відділів маркетингу, digital-напрямків, керівників інтернет-майданчиків і бізнесу в цілому.

Індивідуальні рішення

Розробка та проведення індивідуальних зустрічей за питаннями, пов’язаними з вибором рекламних інструментів, особливостями інформаційних майданчиків, розробки стратегії просування, оцінки ефективності комунікацій.

Розвиток ринку
 

Регулярний розвиток ринку інтернет-маркетингу, експертна участь у заходах, що проводяться в Україні, країнах СНД, Центральної та Східної Європи, Америки. Проведення освітніх заходів, виступи з майстер-класами, доповідями.

Інструменти

Експертиза

Досвід та експертиза просування провідних майданчиків електронної комерції, ЗМІ, сайтів дрібного та середнього бізнесу в Україні, Росії, країнах СНД та зарубіжжя з 2004 року.

Збірний погляд

Комплексний підхід до просування інтернет-майданчиків, практичне застосування широкого спектру інструментарію інтернет-реклами на протязі багатьох років.

Злагоджена команда

Наявність великого штату фахівців компанії з досвідом глибокої експертизи в нішах, використовуваних інструментах, розвитку і вибудовування стратегії маркетингу для провідних комерційно успішних проектів.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Наш подход

Этапы продвижения приложений

1Настройка мобильной аналитики

Мобильная аналитика – важный компонент стратегии продвижения приложения, с настройки которого начинается продвижение мобильных приложение.

Аналитика позволяет:

  • собрать данные о работе приложения для последующего анализа;
  • убедиться в точности и достоверности полученной информации;
  • получить дополнительные сведения о каналах трафика и установок;
  • синхронизировать работу онлайн- и офлайн-каналов продаж (например, Google Analytics и CRM-системы.

2Оптимизация в магазине приложений (ASO)

ASO дает мощный результат и важен для продвижения мобильного приложения, как SEO для продвижения веб-сайта.

Преимущества оптимизации:

  • приводит трафик из органической выдачи;
  • помогает получить условно бесплатные установки приложения;
  • повышает эффективность других каналов, которые привлекают трафик на страницу приложения в магазинах Apple и Google;
  • правильно ранжироваться в категориях, рейтингах, чтобы пользователе легче находили приложение.

3Запуск рекламных кампаний

Успешная рекламная кампания – это не просто платные установки, тестирование инструментов, настроек таргетинга, креативов и проведение экспериментов.

Этот этап помогает:

  • оптимизировать рекламную кампанию под достижение нужных KPI по установкам и охвату;
  • провести сегментацию пользователей и персонализировать торговое предложение;
  • построить последовательную коммуникации с пользователем на соответствующих этапах взаимодействия и жизненного цикла.

4Анализ и удержание

Цель этого этапа:

  • определить, как ведут себя пользователи после, узкие места приложения и возможности для улучшения;
  • оценить показатели прибыльности приложения;
  • определяет эффективность маркетинговых мероприятий и продвижения в целом;
  • удержать лояльную аудиторию, мотивировать их возвращаться в приложение с целью совершить целевые действия.

5КPI продвижения мобильных приложений

Перед началом началом продвижения мы определяем критерии успеха и показатели эффективности. Периодически необходимо анализировать эти показатели в динамике, чтобы убедиться, что продвижение приложения движется в правильном направлении. Часто в работе с клиентами используются такие показатели:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) – цена за установку и целевое действие.
  • LTV (Life Time Value) – средний доход с пользователя от момента установки и до удаления приложения.
  • ARPU (Average revenue per user) – средний доход на активного пользователя. В отличии от LTV, рассчитывается в любой момент времени.
  • Retention Rate – показатель возврата пользователей в приложение в разрезе дней, которые прошли с момента установки.
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - количество пользователей, которые пользовались приложением за день, неделю и месяц.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Mobilluck

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті-проектування
Контекстна реклама
Навчання

Понад 75% запитів — у Топ–10 пошукових систем

Розробка стратегії контент-розвитку проекту

Аудит макетів сайту на відповідність тех. вимогам, SEO

Кількість
трафіку
+350%

Slon

Консалтинг та аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті-проектування
Аналітика

Повний пошуковий аудит проекту

Рекомендації щодо розширення структури

Корпоративне навчання команди журналістів

Юзабіліті-аудит сайту

Кількість
трафіку
+15%
"
Співпраця наших проектів «Большой город» і Slon.ru з компанією Promodo тривала близько 8 місяців. П Читати відгук

Comfy.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Юзабіліті-проектування
Навчання

Оптимізація воронки продажів і картки товару

Оптимізація каналу Youtube

Корпоративні тренінги

Вартість
конверсії
–280%
Збільшення
продажів на
300%

ХНУРЕ

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті проектування
Навчання

Повна переробка проекту: проектування та дизайн

Перенесення сайту на Wordpress Cms

Tickets.ua

Консалтинг
Контекстна реклама
Навчання

Корпоративні тренінги

Консалтинг по залученню ЦА інструментами контекстної реклами

Забезпечення продажів інструментами контекстної реклами на рівні заданих KPI

"
Promodo - компанія, з якою можна мати справу. Бізнесом керує власник, якому апріорі небайдуже задов Читати відгук
Bg
  • Повний пошуковий аудит проекту

  • Рекомендації щодо розширення структури

  • Корпоративне навчання команди журналістів

Кількість
трафіку
+25%

Інші послуги

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
61072, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10