НАПИСАТИ НАМ
08
.
07
.
2020

Навіщо інтернет-магазину блог та про що там писати

ЗМІСТ

Як привернути увагу клієнтів до вашого онлайн-магазину без бюджету на PPC? Почати вести блог. Чому інвестиції у контент-маркетинг — це однозначно правильне рішення, розповідаємо на прикладі магазину декору.

Навіщо вашому інтернет-магазину блог?

Для початку — порція цікавої статистики:

• компанії, чий блог щомісяця поповнюється 16+ матеріалами, здатні отримати у 3,5 рази більше трафіку, ніж ті, хто публікує 4 і менше статей;

• контент-маркетинг здатний привести втричі рази більше лідів за кожен витрачений долар;

• ліди з контент-маркетингу конвертуються у 6 разів частіше, ніж користувачі з інших каналів.

Поки ви, надихаючись цифрами, вже вводите у пошуковому рядку «як створити свій блог», «про що писати у блозі» або «стратегія контент-маркетингу», продовжимо нашу цікаву подорож покроковою інструкцією. Відповіді на всі питання — нижче.

Як почати вести блог: покрокова інструкція

«Думай як споживач» — в один голос торочать маркетологи. І так, ця порада, як червона помада у жіночій сумочці, — поза трендів і завжди до речі. Розробка стратегії контент-маркетингу для блогу магазина декору не є винятком, тому назва першого кроку цілком очевидна.

Крок 1. Визначте, для кого ваш блог

Швидше за все, у вас вже є портрет вашого онлайн-покупця. А значить, ви майже в обличчя знаєте тих, хто відвідує ваш інтернет-магазин. Залишається цей образ трансформувати у портрет читача вашого блогу. Використовуйте Google Analytics для вивчення демографії ваших споживачів, не забувайте про регіональні особливості, які можуть бути притаманні споживачам (можливо, ваші споживачі не люблять хюгге і вірять, ніщо так не прикрашає стіну, як килим). Всі ці характеристики визначають купівельні звички і звужують пул предметів, за якими клієнти прийдуть до вашого магазину домашнього декору.

На замітку: копайте глибше і проаналізуєте, які ключові слова та запити у Google приводять клієнтів до вас на сайт. Чому б не спробувати перетворити їх в теми для нових матеріалів? Розробляючи нову контент-стратегію для блогу COMFY, ми проаналізували інформаційні запити, які мають найбільший потенціал з трафіку, і використали їх для створення evergreen-матеріалів..

kontyent-stratyegiya-dlya-bloga-comfy

Крок 2. Перевірте, чи є блог у ваших конкурентів

Якщо ніхто з них ще не веде блог, сміливо забирайте пальму першості як адепт трансформації онлайн-бізнесу через контент-маркетинг. Якщо хтось вже випередив вас — придивіться до вектора, який вони обрали, і проаналізуйте, що з стратегії конкурентів може спрацювати для вашого блогу, а яких помилок, навпаки, треба уникати. Не бійтеся порівнювати і ділитися своїми спостереженнями з читачем.

На замітку: шукайте обличчя вашого бренду. Ними можуть стати «щаслива дружина і мати», ландшафтний дизайнер, або просто відданий співробітник вашого магазину. Головне, щоб амбасадор бренду полюбився вашій аудиторії. Так, наприклад, скандинавський гігант меблів і домашнього декору IKEA, який недавно зайшов в Україну, розповідає історії своїх співробітників у рамках проєкту про життя будинку..

tyemyi-matyerialov-dlya-bloga_ikea

IKEA вдається органічно міксувати історії з корисними і надихаючими текстами на різні соціальні теми.

idyei-i-polyeznyiye-kyeĭsyi_primyer-ikea

Подумайте над системою заохочень, яка б стимулювала вже наявний клієнтів розповідати про свій досвід з товарами з вашого магазину. Пропонуйте знижки й бонуси за відгуки та коментарі. User generated content — це завжди виграшна стратегія.


Крок 3. Бюджет: у скільки онлайн-магазину обійдеться блог

Ведення блогу для онлайн-магазину — ініціатива досить витратна, але ефективна, і окупається у перспективі. В середньому, ціна стартує від $ 1 000 на місяць. На що йдуть ці гроші? На оплату фахівцям, які будуть займатися створенням контенту. Мінімальний склад такої команди: веброзробник/верстальник, дизайнер, SEO-фахівець, копірайтер і редактор. Додайте до їхніх рейтів оплату за домен, хостинг, SEO та аналітичні  інструменти.

Блог — це історія про розвиток бренду, підвищення експертності компанії та лояльності користувачів. Це додатковий трафік з інформаційних тематичних і навколо тематичних запитів у вашій ніші. Це залучення нових відвідувачів до вашого інтернет-магазину. Ні, це не прямі продажі до частини першої статті. Але це вибудовування довірчої комунікації з вашими клієнтами на різних етапах воронки продажів. Це додаткова точка дотику для бренду, «прогрів» холодної аудиторії. А в результаті — ще одне регулярне джерело доходу.

gnes


Крок 4. Нарощуємо інтернет-магазину органічний трафік

Якщо ви серйозно задумалися про поповнення у вигляді блогу — саме час визначити, яке завдання він допоможе закрити повністю, або ж позитивно відіб'ється по дотичній. Наприклад: у 2019 році пошукова реклама принесла українському eCommerce найбільшу частину доходу, а почавши вести блог, ви зможете знизити CPC і CPA рекламних оголошень.

kakiye-didzhital-kanalyi-prinosyat-bol'shye-dohoda


Чим вище буде ваша позиція в органічній видачі Google, тим менше ви платитимете пошуковому гігантові за кліки на рекламні оголошення.

На замітку: Google любить, коли контент постійно оновлюється. Статті в блозі повинні розкривати трафікові теми й тим самим залучати трафік за інформаційними запитами, розширюючи ядро ​​запитів. Відмінно працюють, наприклад, «Тренди у садівництві 2020» або «Туалетний столик в інтер'єрі: 5 ідей для ефектного дизайну». Гайди — теж робоче рішення. За їх допомогою ви зможете не тільки залучити трафік, але і підкреслити свою експертизу в галузі. Пресцентр компанії JYSK, наприклад, доповнений так званими посібниками з облаштування різних кімнат.

trafikovyiye-tyemyi-dlya-bloga

Крок 5. Його Величність Контент

Ви точно в курсі, що люди читають блоги тільки з однієї причини: вони шукають відповіді на свої питання. Така ж історія з блогом магазину домашнього декору. Дизайнери інтер'єрів, молодята, які купили квартиру в іпотеку, і просто естети — всі вони часто знаходяться в пошуку натхнення, корисної інформації, свіжих ідей і експертного контенту. Зробіть ваш блог місцем, де вони зможуть все це знайти — і вони стануть вашими частими гостями = потенційними клієнтами.

tyematika-bloga-onlaĭn-magazina

На замітку: більшість відвідувачів магазину декору люблять красиві картинки, володіють яскравою уявою і хорошим відчуттям простору. А за даними Statista, саме жінки роблять більше покупок в ніші «Будинок і меблі». Крім того, часто, перш ніж зробити покупку в магазині декору, споживач не полінується зазирнути за натхненням в Pinterest. Що ця інформація дає для вашого блогу? Перше: швидше за все, саме жінки — велика частина вашої ЦА. Друге: блог не зможе обійтися без відмінної візуальної складової (власне, як і сам магазин декору). Скористайтеся цією підказкою — створіть акаунт у Pinterest. Нехай зображення, які там знайдуть користувачі, ведуть на ваш блог. Більше переходів — більше органічного трафіку.  

Крок 6. Використовуйте блог, щоб заявити про ваш бренд

Скільки б не намагалися інтернет-магазини конкурувати з бізнесами, які вкладають в контент-маркетинг, у них нічого не вийде з однієї простої причини: за останніми найчастіше стоїть конкретна людина, а значить, у нього є індивідуальність і душа = tone of voice. Якщо у вас він теж є, блог — відмінний спосіб розмовляти на ньому з ЦА.

Крок 7. Регулярний контент допоможе краще ранжуватися в Google

Чим більше сторінок на сайті під релевантні запити, тим простіше жителям онлайну разом з роботом Гугла дізнатися, що ви продаєте. Більш того, навіть незначні зміни, зокрема, регулярні виправлення граматичних помилок в раніше опублікованих матеріалах, можуть збільшити трафік на 486%.

Крок 8. Зробіть блог корисним для ваших споживачів

Не будьте нав'язливими, ми не  втомлюємося повторювати про це. Намагатися «продати» в класичному розумінні — це те, чого точно робити в блозі не варто. Розміщення посилань всюди у вашому блозі лише знизить інтерес читача і потенційні доходи від контент-маркетингу. Інша справа — пропонувати можливі варіанти товарів, які відповідають запитам споживача і темі статті там, де це доречно. Якщо умовний торшер, до якого веде гіперпосилання, органічно вписується в контент публікації, це позитивно позначиться на конверсії.

Крок 9. Створюйте контент, яким хочеться поділитися

Уявімо, ви вже створили блог і дізналися, як вести його цікаво. SEO-спеціаліст і копірайтер попрацювали, і кілька статей навіть потрапили на першу сторінку пошукової видачі. Що далі? Як зробити так, щоб про ваш інтернет-магазин дізналося більше людей? Спеціальні пропозиції, знижки для постійних клієнтів, giveaway в Instagram — часто ці та інші маркетингові прийоми не дають бажаного результату. А ось контент-маркетинг може. Ви ж теж хоч раз ділилися корисним матеріалом на своїй сторінці в соцмережах? Замість тисячі прохань купити — створюйте актуальний контент, який вирішує завдання користувача. Вивчайте його потреби і адаптуйте матеріали під кожен з каналів комунікації.

sta-v-kontyentye

На замітку: створивши блог, ви можете зареєструвати для нього окремий акаунт у соціальних мережах або канал в Telegram. І те, і інше — робочий метод для залучення трафіку.

Крок 10. Наберіться терпіння

SEO-оптимізація, як і органічний приріст трафіку на блог, має відстрочений ефект. Не здавайтеся, якщо спочатку справи йдуть не так бадьоро, як хотілося б. Як і в домашніх тренуваннях, в блозі важлива регулярність. Потрібно час, щоб ваш блог почав генерувати більше трафіку і допоміг вам заощадити на платній рекламі. Велика конкуренція на ринку змушує компанії постійно шукати нові підходи до створення контенту, використовувати нативні види реклами, що відкривають нові майданчики і дозволяють отримати більший радіус дії.

В закладки

Хочете бути на гребені хвилі — розкажіть про свій проєкт нам.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз