Waze — це краудсорсинговий навігаційний застосунок, який допомагає прокладати найбільш вдалі автомобільні маршрути. Це вдається шляхом того, що карти створюють редактори-волонтери, а 140 мільйонів користувачів допомагають один одному зрозуміти ситуацію на дорогах у реальному часі:
- відстежити затори;
- дізнатися розташування радарів і камер фіксації;
- дізнатися і попередити інших про зміну дорожніх умов, (появу перешкод, поліції, ДТП).
За кілька років Waze став одним з найпопулярніших тематичних застосунків у світі, зараз це понад 140 млн людей. Сьогодні реклама в застосунку Waze — це, мабуть, один із найкращих маркетингових кроків для автомобільних компаній із фізичними локаціями та точками продажу. У 2021 ми запропонували випробувати просування у Waze команді бренду Shiny&Diski. Профіль компанії — це шини та колісні диски. Розмістили в навігаційному застосунку торговельні точки Shiny&Diski.
Як працює реклама в Waze?
Застосунок пропонує три формати проявів: піни, навігаційний пошук, інструменти охоплення (рекламні повідомлення).
Pins (піни на мапі) — це брендовані позначки компанії на мапі застосунку. Тобто, проїжджаючи повз локацію, користувач побачить не просто сітку доріг, а іконку, наприклад, з логотипом локації.
Ads Search (рекламний пошук) — це висвічування вашої локації в рекомендаціях під час пошуку в Waze. Таким чином, залежно від місця розташування користувача під час пошуку якогось місця з'явиться релевантне рекламне повідомлення. Воно буде єдиним і буде розташоване зверху із зазначенням маршруту.
Takeovers («захоплення» сторінки) та Arrow (стрілка-покажчик). Перший варіант — це рекламні повідомлення, що з'являються у верхній частині екрана, коли користувач проїжджає в певному радіусі від точки продажів. Найчастіше це оголошення з певними спецпропозиціями або новинами компанії. Другий — можливість справити враження на користувача в перший момент відкриття застосунку, коли з'являється рекламна іконка зі стрілочкою, що вказує в бік локації. Її вибір зумовлений геолокацією користувача.
Рекламні можливості Waze для бізнесу
- Підвищити впізнаваність: кожна точка мережі відображатиметься на карті та з'являтиметься в результатах пошуку.
- Рекламуватися: застосунок дає змогу інформувати користувачів про комерційні пропозиції та місце перебування точок, пропонує їм прокласти маршрут.
- Направляти клієнтів: навігаційна система супроводжує водія до магазину і дає змогу збільшити частку ринку в рамках Waze.
Ми почали роботу з Waze у середині листопада 2021. Через застосунок планували вийти на нашу стандартну цільову аудиторію. Але, оскільки ми виходили на неї через новий канал комунікації, то розраховували отримати більше Post-view конверсій, ніж при використанні звичної GDN.
Зараз налаштовувати рекламне повідомлення в Waze можна за годинами роботи й розкладом точок. А з урахуванням того, що застосунок знає місцеперебування користувача, то цих налаштувань достатньо.
Метрики ефективності Waze
- Покази — скільки разів Pin/Arrow/Takeover було побачено.
- Унікальні користувачі — скільки людей побачили вашу рекламу.
- Залучення — скільки залучення згенерувала реклама.
- Навігації — скільки поїздок було здійснено до вашої локації.
- Вартість навігації — скільки коштувала одна поїздка до вашої локації.
Результати просування бренду в застосунку Waze
Проміжний підсумок запуску реклами у застосунку Waze ми підбили вже на початку грудня 2021:
- коефіцієнт конверсії за показами в Waze виявився на 61% вищим, ніж у Youtube;
- майже вся охоплена аудиторія виявилася унікальною — понад 80% користувачів ще не було охоплено іншими кампаніями Shiny&Diski.
Так, нам вдалося охопили відносно невелику аудиторію — близько 270 тис. осіб. Водночас показник її унікальності зашкалював: перетин з YouTube і GDN виявився нижчим за 15%.
Деякі показники у нас вийшли навіть кращими, ніж середні у ніші:
- показник натискань на позначку на карті;
- відсоток користувачів, які вирішили прокласти маршрут до точки, побачивши її на карті;
- конверсія після перегляду реклами: відсоток людей, які побачили повідомлення і вирішили прокласти маршрут до точки Shiny&Diski.
Загальні висновки
Якщо бізнесу необхідно прокладати маршрут клієнтів в офлайн, то Waze, безперечно, варто використовувати.
По-перше, якщо головна мета перебуває в площині онлайну — наприклад, отримати охоплення і конверсії за показами на сайті, — тоді ми теж можемо використовувати застосунок. По-друге, і це значуща перевага — навігація водія в певну точку, наприклад, залучення в офлайн-магазини.
Поки до реклами у Waze аудиторія не звикла так, як до інших каналів, можна отримувати гарні показники ефективності не шляхом частоти та бюджетів, а внаслідок все ще унікального типу реклами.
на розсилку