НАПИСАТИ НАМ
09
.
04
.
2024

Причини блокування реклами та рекламного кабінету в Instagram та Facebook

ЗМІСТ

Meta — корпорація, що володіє одними найвідомішими соцмережами світу Facebook та Instagram. За даними дослідження digital-поведінки українців у 2024 році, потенційне охоплення реклами Facebook в Україні зросло на +7,8 %, в Instagram — на +12,7 %.

Щоб ця позитивна статистика надалі збільшувалася, Meta уважно стежить за діяльністю рекламодавців, перевіряє інформацію про акаунт та саму рекламну кампанію, а коли бачить порушення — обмежує або блокує кабінет в Ads Manager.

Ми підготували матеріал з PPC-cпеціалістом Promodo Юрієм Дедерчуком про не завжди очевидні причини блокування рекламного кабінету, а також обговорили як діяти, коли Meta вже обмежила діяльність акаунту.

Що впливає на блокування

Спершу потрібно зрозуміти, як взаємоповʼязані платформи Meta і реклама. Найчастіше для рекламного просування використовують Ads Manager — він створює рекламний кабінет на основі наявного Facebook-акаунту. Якщо ваш бізнес представлений в Instagram і ви використовуєте таргетовану рекламу в цій соцмережу, то до рекламного кабінету привʼязуєте ще й Instagram. Надалі, якщо ви просуватимите безпосередньо публікації в стрічці соцмереж, то ваша рекламна активність зараховуватиметься до наявного рекламного кабінету.

Це важливо, оскільки Meta слідкує за діями, порушеннями та скаргами на акаунт. У системі він має свій певний рейтинг, який також може впливати на додаткову увагу або прискіпливу перевірку з боку Meta. Блокування ж може мати різні наслідки для рекламодавця: від заморозки оголошень та призупинення рекламних кампаній до повної деактивації облікового запису.

Загалом, причини блокування можна розділити на чотири категорії:

  • Повʼязані з рекламним оголошенням (кампанією);
  • Повʼязані з рекламним кабінетом;
  • Повʼязані з обліковим записом (вашою сторінкою в соцмережах).
  • Повʼязані з lending page (посадковою сторінкою на яку веде реклама).

Прочитати про всі правила розміщення реклами від Meta можна за посиланням, а нижче ми розберемо найпоширеніші проблеми, з якими зіштовхуються рекламодавці.

Читайте також про причини блокування акаунтів Google Ads та Google Marchant.

Поширені причини блокування через порушення в рекламному кабінеті

Підозрілі дії, повʼязані з оплатою

Це найпоширеніша причина обмеження та блокування акаунту, не повʼязана безпосередньо з рекламою. Meta уважно стежить за методами платежів та інформацією про банківські рахунки, а оскільки перевірки відбувається автоматично — на перший погляд неочевидні деталі можуть стати причиною для заморозки акаунту. Якщо до рекламного кабінету вже привʼязана певна кількість карток:

  • перевіряйте, щоб на картці завжди була потрібна сума для списання;
  • перевіряйте, чи немає на картці ліміту на транзакції, оплату в інтернеті чи за кордон (актуально для України, якщо ви робите оплату з гривневої картки);
  • не поповнюйте картку одразу на дуже велику суму та не робіть різке збільшення рекламного бюджету;
  • слідкуйте за терміном дії картки та не забувайте відвʼязувати ті, що вже неактивні.

Коли ви привʼязуєте новий метод оплати або створили новий рекламний кабінет, Meta може обмежити акаунт у випадках, якщо:

  • ініціали власника картки не збігаються з інформацією про адміністратора рекламного кабінету;
  • картка привʼязана до декількох акаунтів;
  • оплата з картки відбувається з нового регіону.

Оскільки перевірка Meta відбувається завдяки машинному навчанню, алгоритми не досконалі. І причина блокування, яка здається логічною для системи, може бути не такою очевидною, якби перевіркою займалася людина.

Нещодавно нам заблокували платіж, вважаючи його підозрілим. Для оплати реклами до акаунту часто підвʼязують велику кількість карток, зокрема, через те, що в Україні є обмеження на суму, яку можна списувати з картки. Ми привʼязали нову картку, а система розцінила оплату з неї, як «підозрілий платіж» і обмежила акаунт, щоб убезпечити нас від злому.


На цю ситуацію підтримка Meta відповіла, що цифри карти можуть співпадати із забороненими в системі картками або номер може бути подібним до інших банків. Словом, це дуже заплутане коло, де Meta намагається захистити власника рекламного кабінету, але іноді робить лише гірше. Адже розблокування акаунту може зайняти не один день, а це має прямий вплив на нашу роботу.

Юрій Дедерчук
Middle PPC-спеціаліст в Promodo

Усі дії з методами оплати фіксуються всередині системи й мають вплив на репутацію вашого рекламного кабінету. Наприкладу, якщо на якійсь із карток немає достатньої суми для оплати послуг, Meta зупинить рекламу і сповістить вас про це. Але якщо ви швидко не зреагуєте, система зробить декілька спроб зняття оплати й ця ситуація неодноразово повторюватиметься — Meta може назавжди заблокувати ваш рекламний кабінет.

Підозрілі дії в рекламному кабінеті

Серед найпоширеніших ситуацій, які Meta розглядає, як підозрілі дії:

  • Новостворені акаунти. Не рекомендують підвʼязувати до рекламного кабінету нові акаунти без історії, адже вони мають менше довіри. Найкраще заповнити дані сторінки, додати друзів, підписатися на групи, щоб сторінка виглядала справжньою і лише потім додавати її до Ads Manager.

  • Нові акаунти з підвищеною активністю. Допоки ваш акаунт новий — до нього прикута увага, тому коли ви привʼязуєте його до рекламного кабінету, бажано не робити занадто багато дій. Не створюйте одночасно декілька рекламних кампаній та ставте великі бюджети, адже Meta може розцінювати ці дії, як зловмисника й заблокувати рекламний кабінет у цілях безпеки.

  • Вхід із нової країни. Якщо ви та ваші колеги завжди працюєте в межах одного регіону, а потім вхід відбувається з іншої країни — це може стати причиною блокування. Тому в таких випадках радять використовувати VPN з тим регіоном, з якого зазвичай відбувається діяльність.

  • Акаунти з підозрілою активністю. Це можуть бути нові сторінки, власники яких раніше порушували правила Meta на інших акаунтах. Система відстежує звʼязок між ними і блокує рекламний кабінет, якщо бачить, що серед його адміністраторів є сторінка зі сумнівною репутацією.

Причини блокування рекламного оголошення

Щоб створити оголошення, яке схвалить система, достатньо зобразити на картинці товар або послугу та сформувати унікальну торгову пропозицію. Уже з картинки користувач повинен зрозуміти, про що ця реклама, а в тексті опису за потреби прочитати додаткову інформацію.

Читайте також: Як підвищити ефективність рекламних кампаній

Одне з основних правил Meta — це безпека користувача, тому рекламування сірих та чорних ніш заборонено. Але також є категорії товарів та послуг, які мають особливі правила до оформлення реклами. Вони не несуть прямої небезпеки, але їхня реклама може дезінформувати споживача, відповідно, система розцінює її, як небезпечну.

  1. Сфера косметології та здоровʼя. Реклама косметики, інʼєкцій, БАДів та медичних послуг, яка показує відмінний ефер «до» та «після» може ввести споживача в оману. Наприклад, як із певні препарати або послуги мають «магічну» дію на шкіру чи організм. Рекламуючи товари або послуги в цій категорії, реклама повинна бути максимально прозорою — зображення і текст оголошення не мають містити маніпулятивних технік. Повністю заборонена реклама препаратів, які продаються лише за рецептом.

  2. Алкоголь. За законом України «Про рекламу», алкогольну продукцію можна рекламувати лише на аудиторію віком від 18 років. Якщо ви продаєте алкоголь, як офіційний ритейлер, то рекламуєте його, як товар. Це дозволено, але часто можна отримати відхилення. Натомість реклама тютюнових виробів, геймблінгу, електронних цигарок і товарі для дорослих — заборонена.
     
  3. Бренди. Ви не маєте права зображувати на картинці чужі бренди та логотипи, зокрема бренди Facebook та Instagram.

Дискримінація. Не можна використовувати зображення або текст, що дискримінує на основі гендерних, расових, мовних, соціальних, релігійних та інших відмінностей. Також заборонені повідомлення, що дискредитують товари інших осіб.

Meta забороняє використовувати інструмент вибору аудиторії в певних категоріях (пошук житла, роботи та «соціальні питання). За правилами, усі користувачі повинні мати доступ до реклами в цих категоріях, тому, якщо ви, наприклад, рекламуєте оренду житла і створюєте спеціальну аудиторію — це може стати причиною блокування.

Юрій Дедерчук
Middle PPC-спеціаліст в Promodo

Також враховуйте, що скарга на рекламу може прийти на вже погоджену Meta рекламу від користувача. У такому випадку її призупинять і проведуть повторну модерацію.

Помилки, повʼязані з посадковою сторінкою (landing page)

Під час модерації рекламного оголошення, Meta перевіряє цільову сторінку, на яку веде реклама. Тематика сайту повинна відповідати товару, який рекламується, а якщо ви рекламуєте конкретний товар — посилання повинно вести саме на цю сторінку, а не головну сайту.

Також заборонено використовувати редиректи та автопереадресація на файли PDF чи JPG.

Як відбувається процес блокування

Перед тим, як запустити рекламу, Meta перевіряє вміст оголошення (зображення, текст, налаштування таргетингу) та ресурси вашого бізнесу (це може бути рекламний кабінет, обліковий запис та навіть сайт). Вони повинні відповідати правилам спільноти.

Якщо явних проблем немає, перевірка відбувається швидко, але може зайняти й до 24 годин. На цьому етапі реклама має статус «На перевірці». Оголошення також можуть перевірятися після публікації — автоматично або за скаргою користувача.

Якщо рекламне оголошення не пройшло модерацію, його відхилять. Але ви можете подати апеляцію на повторну перевірку — іноді це працює, а іноді призводить до блокування всього рекламного кабінету.

Багато чого відновлюється на апеляції, але навіть під час спілкування з підтримкою буває важко дізнатися причину блокувань. Наприклад, вони бачать, що в акаунті раніше було блокування і  у деяких випадках це може стати підставою для блокування, без причини й пояснень. Зрозуміти їхню логіку буває важко, а іноді зовсім неможливо.

Юрій Дедерчук
Middle PPC-спеціаліст в Promodo

Інакше кажучи, розвиток подій може бути різним і непередбачуваним. Але на якому етапі ви б не отримали обмеження чи блокування, потрібно знати порядок наступних дій і діяти швидко.

Незалежно від рішення про обмеження чи блокування ви маєте право подати апеляцію. Допоки ви комунікуєте з різними менеджерами підтримки й маєте змогу повторно подати апеляцію — шанс на розблокування залишається. Ви повинні аргументувати свою невинність та пояснити, що порушення не було.


Якщо ж Meta приймає рішення про остаточне блокування і акаунт заблокований назавжди, то вам не залишається нічого, окрім як створити нову сторінку та кабінет не залишається.

Юрій Дедерчук
Middle PPC-спеціаліст в Promodo

Важливий момент: якщо Meta заблокувала особисту сторінку Facebook — у вас є можливість врятувати рекламний кабінет, вчасно відвʼязавши його від сторінки. Те ж саме стосується Instagram сторінки.

Як відновити акаунт

Запит на перевірку або ж апеляцію можна надіслати в розділі Якість облікового запису. Оберіть пункт «Огляд стану облікового запису» та «Бізнес-акаунт», який отримав обмеження або був заблокований.

Також ви можете звернутися до служби підтримки.

Фідбек після першої апеляції зазвичай приходить за кілька годин, комунікація з менеджерами Meta також відбувається швидко. А от подальше рішення про розблокування може тривати довго — до 3 днів.

Найголовніше — одразу подавати апеляцію. Так ви вкрадете менше часу в самих себе.


Якщо я бачу, що Meta надсилає обмеження, то спершу йду самостійно переглядати кампанію. Намагаюся зрозуміти, чому реклама була обмежена й чи немає тут помилки спеціаліста. Якщо видимої причини не знайшов — надсилаю запит на повторну перевірку і як правило, реклама самостійно запускається через деякий час. Коли цього не трапляється, я вже пишу в підтримку і веду комунікацію з ними.

Юрій Дедерчук
Middle PPC-спеціаліст в Promodo
В закладки

Маєте труднощі у розблокуванні рекламного кабінету? Напишіть нам, щоб отримати консультацію від PPC-спеціалістів Promodo

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз