НАПИСАТИ НАМ
03
.
04
.
2024

Стратегія 360: як працює маркетинг мультибрендового магазину косметики LULLABY

ЗМІСТ

LULLABY — український магазин косметики, заснований у 2019 році. За чотири роки продажів в онлайні команді вдалося побудувати конкурентний в українському beauty-сегменті бізнес. 

Близько 5000 людей стали новими клієнтами LULLABY тільки за перші три місяці 2024 року  

Про те, як побудований маркетинг в компанії розповіла Марта-Марія Алехіна, СМО LULLABY.

Про специфіку LULLABY 

LULLABY — мультибрендовий магазин, який партнерить з офіційними дистриб'юторами іноземних косметичних брендів. Ми — авторизовані реселери та імпортери таких брендів, як Anastasiia Beverly Hills, Leonor Greyl та багатьох інших. 

Маркетинг у компанії поділений на внутрішній та промо від дистрибʼюторів, яке ми підлаштовуємо під український ринок

Промо дистриб'юторів — загальне для всіх партнерів та країн. Щоб купували саме у нас, однієї знижки або подарунку — недостатньо. Потрібен унікальний підхід та ще з десяток додаткових впроваджень, таких як клієнтський сервіс, великий асортимент, швидка доставка.

Внутрішній маркетинг ми прописуємо самостійно. Станом на весну 2024 року LULLABY трансформується. Додаємо нові преміальні бренди, відкрили офлайн-магазин. Глобально завдання в медійному охоплені та ініціативах, через які ми донесемо цю трансформацію та нові сенси клієнтам.

Про команду LULLABY

У LULLABY невелика внутрішня команда маркетингу. Кожен з членів команди відповідає за свій напрямок. Головні — діджитал, контент та PR. Мої обов'язки як СМО LULLABY — створювати стратегії відповідно до глобальних задач компанії та коригувати в процесі. Також ми працюємо з підрядниками та фахівцями на аутсорсі. 

Про планування

Маркетинг плануємо на стратегічних сесіях поквартально. Виходячи з квартальних цілей прописуємо помісячний план. Звичайно маємо і річні плани, проте вони «широкими мазками» та можуть коригуватись. 

Робота LULLABY залежить від багатьох факторів: постачання, ситуації на кордонах, співпраця з новими партнерами. Загалом, зі швидкістю впровадження нових технологій, геополітичних та економічних змін, ми не можемо сміливо планувати більше, ніж на рік

Про бюджети

В нашій команді є популярним мем: «Чому у вас класні показники? Бо ми рахуємо не правильно». Але це лише мем, бо завдяки СЕО, ми маємо сильну сторону цифр.

Маркетинг плануємо так:

  • залежно від планів, обчислюємо яка сума необхідна, тримаючи CAC або плановий CPM;
  • відсоток від обігу, який можемо виділити загалом на відділ;
  • окремий бюджет йде на A/B тестування гіпотез та нових каналів, адже ніколи не знаєш, що стане break point. 


Далі затверджуємо фінальну суму на місяць і я сплітую її на кожен окремий напрямок. Скільки куди — не маємо чіткого правила, все залежить від наших планів. 

Наприклад, якщо є інфопривід, то на впізнаваність виділяємо більше коштів. Якщо це місяць «чорної п'ятниці» — на перфоманс закладемо більше. У випадку LULLABY люди купують у бренду, але це дуже тонка межа, на якій нам потрібно вправно балансувати. 

Про маркетингові канали 

Стратегія LULLABY — маркетинг 360. В нас три основинх канали, які ми використовуємо. 

Диджитал

Як і більшість українських бізнесів, значну увагу ми приділяємо digital-маркетингу (PPC, медійна реклама, SEO, email тощо). Саме на digital-маркетингу фокусується внутрішня команда з погляду розвитку онлайну та в цілому досягнення цілей у продажах. 

На жаль не всі серйозно сприймають email-маркетинг, як ефектний канал, але насправді —  це бюджетний та трафіко-генеруючий канал. Проблема може бути лише в пошуках крутого фахівця, бо їх небагато. Можливо, це тільки мій досвід такий, але наші пошуки були довгими.

Зовнішня реклама

LULLABY тільки починає заходити на великі рекламні майданчики. В розрізі комплексного маркетингу я бачу в цьому велику перспективу. Не постійно, але під великі інфоприводи — must have.

Інфлюенс-маркетинг 

Для мене це не про «канал», а про дружбу. Коли обираємо інфлюенсера, дивимось не на охоплення, а на схожі цінності та погляди. Також слідкуємо за позицією щодо війни. Репутацію та любов не можливо купити ні за які кошти. Є багато каналів, які наразі ми ще не тестили, але вони вже прописані в гіпотезах. Коли будемо бачити результати, зможемо поділитися.

Припускаю, у телерекламі LULLABY можна буде побачити нескоро. Шість років тому коли я працювала в digital-агенції, ми презентували клієнтам дані, як зростає діджитал реклама та спадає ТВ. Крім того, є позиціювання бренду: ми не підемо в affiliate-мережі або на сітки трафікових сайтів, бо знаємо, яким хочемо бачити бренд та з чим він повинен асоціюватись.  

Про нові канали

Є кілька правил, які ми використовуємо, коли розмірковуємо над тестуванням нових каналів:

  1. Аналізуємо інші ринки. Це для нашої команди, як ранкова кава.
  2. Ми знаємо звідки «віють» тренди та де надихатись на ідеї та шукати інсайти. 
  3. Не існує поганих ідей та гіпотез. Ми збираємося всі разом та брейнштормимо — фільтруємо ідеї та прописуємо дії.

Про плани

Плани LULLABY — глобальні. Ми змінились на 180 градусів та бажаємо це продемонструвати споживачам. Буде багато інфоприводів. Наприклад, в березні ми почали офіційну співпрацю з Sisley Paris, а рік ще тільки розпочався.

Також читайте інші інтерв'ю цієї рубрики:

В закладки

РОЗПОВІДАЄМО ПРО МАРКЕТИНГ УКРАЇНСЬКИХ БІЗНЕСІВ.

МАЄТЕ ЦІКАВУ ІСТОРІЮ, ЯКОЮ ХОЧЕТЕ ПОДІЛИТИСЯ? НАПИШІТЬ НАМ

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз