Розпитали Сергія Ломаненко, тімліда відділу PPC в Promodo, на що саме звернути увагу та на чому зосередитись при налаштуванні ремаркетингу для збільшення ймовірності конверсії та підвищення прибутку. Як результат, маємо шість лайфхаків ефективного ремаркетингу.
Навіщо ремаркетинг бізнесу?
Тімлід відділу PPC Сергій Ломаненко виокремлює чотири причини:
Для роботи з аудиторією, яка не здійснила цільової дії
Це може бути сам факт придбання товару чи послуги, заповнення форми тощо. Потрібно наздоганяти користувача й розраховувати на те, що з наступного дотику він зробить потрібну цільову дію.
Для крос-сейлу
Перехресні продажі передбачають заохочення клієнтів купувати додаткові або супутні товари до тих, які вони вже придбали:
- Показувати рекламу аксесуарів або доповнень, пов'язаних з попередньою покупкою. Наприклад, якщо клієнт придбав фотоапарат, показати йому рекламу сумки для фотоапарата.
- Рекомендувати інші товари, які зазвичай купують разом. Наприклад, ретаргетинг з рекламою звукової системи на тих споживачів, які придбали телевізор.
Для апсейлу
Допродаж або апсейл передбачає заохочення споживачів до придбання дорожчої або преміум версії товару, який вони первинно розглядали. Найпоширеніші тактики допродажу в ремаркетингу включають:
- Просування преміум версій моделей продукту клієнтам, які переглядали дешевші варіанти. Наприклад, реклама квартир преміумсегмента тим, хто переглядав стандартні варіанти.
- Висвітлення додаткових розширених функцій для стимулювання покупки. Наприклад, ретаргетинг з рекламою, яка підкреслює технічну комплектацію автомобіля після конфігурації базової моделі.
Повторне залучення (Re-Engagement)
Повторне залучення, де ключовим моментом є визначення цінних, але «сплячих» клієнтів на основі їхнього попереднього рівня залучення, а також надання їм персоналізованої ретаргетованої реклами, щоб знову викликати інтерес.
Попри розуміння мети ремаркетингу для бізнесу, однак виникають сумніви щодо ефективності налаштувань. Саме для цього ми й виокремили шість ключових моментів.
Сегментація: ключ до персоналізації
Сегментуючи свою аудиторію на основі її поведінки в Інтернеті, історії покупок та демографічних даних, можна налаштовувати високо персоналізований ремаркетинг, що резонує з конкретними інтересами та потребами клієнтів.
Персоналізація та динамічний ремаркетинг
Динамічний ремаркетинг, який також називають динамічною медійною рекламою, дозволяє показувати персоналізовані оголошення, що містять саме ті продукти, послуги чи категорії, які раніше переглядали ваші потенційні клієнти.
Оголошення динамічного ремаркетингу можуть відображатися на різних платформах, зокрема Google та Meta. Для налаштування динамічного ремаркетингу потрібно розмістити на сайті фрагмент коду — «тег ремаркетингу» та налаштувати динамічні змінні на сайті
Обмеження частоти та правильно обраний бюджет: у пошуках золотої середини
Хоча ремаркетинг ефективний, не варто зловживати його частотою, оскільки в ефективної реклами є й зворотний бік медалі. Впровадьте обмеження частоти, щоб ваші оголошення з'являлися з оптимальною періодичністю. Відтак ви не втомлюватимете споживача рекламою та збережете прихильність до бренду.
Розширений таргетинг аудиторії: найвища точність
Поєднуйте демографічні дані, інтереси та сегменти ринку, щоб визначати своїх клієнтів з «хірургічною точністю». Створивши аудиторії в Google Analytics, система почне збирати відвідувачів та автоматично надсилати їх до вашого акаунта Google Ads для використання в ремаркетингових кампаніях.
Наприклад, ви можете обрати тих, хто покинув кошик.
Також можна обрати тих користувачів, які переглянули або додали в кошик товар, але не здійснили покупку.
Налаштування та запуск Lookalike аудиторій
Використовуйте потенціал аудиторії Lookalike. Наприклад, ви можете використовувати можливості системи таких платформ як Meta та Google для автоматичного визначення та таргетування аудиторії, схожої на вказану вами обрану аудиторію.
Алгоритм аналізує ключові характеристики, щоб виявити схожих користувачів. Хоча визначення аудиторії може здатися складним, Google спрощує цей процес, надаючи запропоновані варіанти, які ви можете або прийняти, або адаптувати під ваші індивідуальні вимоги.
Переконливі креативи
Привабливі візуальні ефекти та переконливі тексти — запорука успішної ремаркетингової реклами. Інвестуйте у високоякісні креативи, які привертають увагу та спонукають аудиторію до дії.
Круті візуали та переконливі тексти — база успішної ремаркетингової кампанії. Адаптуйте конкретні креативи під індивідуальних користувачів. Пропонуйте унікальний досвід тим, хто вже знайомий з вашими попередніми кампаніями. Заохочуйте нові аудиторії до дії. Стимулюйте споживачів знижками та винятковими пропозиціями.
Використовуйте оптимізовані зображення для оголошень динамічного ремаркетингу
Ви, мабуть, бачили такі типи оголошень раніше. Якщо ви купували пару взуття, а потім побачили ту саму пару в оголошенні на іншому сайті, — це оголошення з динамічним ремаркетингом.
Списки ремаркетингу для пошукових оголошень (RLSA)
RLSA дозволяє налаштовувати пошукові оголошення для користувачів, які раніше взаємодіяли з вашим брендом на сайті. Це збільшує ймовірність конверсій та покращує загальний досвід пошуку.
Перевага RLSA полягає у тому, що ви можете таргетуватись на людей, використовуючи відмінні оголошення та ключові слова, аніж у решті ваших кампаній
Детальніше читайте в інструкції Google щодо використання RLSA..
Висновок
Ремаркетинг — це не лише економічно ефективний підхід до залучення клієнтів, але й цінна можливість відновити взаємодію з користувачами, які вже цікавились вашими товарами чи послугами. Стратегічно орієнтуючись на цих «теплих» потенційних клієнтів, компанії часто досягають вищих конверсій за нижчою вартістю залучення порівняно зі залученням «холодних» клієнтів.
Дотримуючись обмежень на частоту та оптимізовуючи рекламу для мобільних пристроїв, компанії сприяють позитивному сприйняттю бренду, безперешкодно охоплюючи аудиторію у різних точках дотику.
на розсилку